Урок "Профілактика йододефіциту і діабету. Правила купівлі, обробки та зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях"

Про матеріал
Тема. Профілактика йододефіциту і діабету. Правила купівлі, обробки та зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях Мета: ознайомити учнів із небезпечними наслідками діабету, йододефіциту; учити здійснювати профілактику йододефіциту й діабету, зберігати і споживати йодовану сіль; правильно добирати продукти, багаті на йод; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з інформацією, вміння працювати в парах та малих групах; виховувати бажання дотримуватися правил харчування для здоров’я. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  називати наслідки неправильного харчування;  пояснювати причини зберігати і споживати йодовану сіль;  аналізувати інформацію на упаковках харчових продуктів;  запобігати харчовим отруєнням;  надавати допомогу і самодопомогу при харчових отруєннях;  пояснювати небезпеку йододефіциту. Тип уроку: комбінований Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, підручник, ілюстративний ряд, роздатковий матеріал.
Перегляд файлу

Урок основ здоров’я

для 6 класу

підготувала учитель

КЗ «Пасічанська гімназія»

Вистороп Тетяна Василівна

Тема. Профілактика йододефіциту і діабету. Правила купівлі, обробки та зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях

Мета: ознайомити учнів із небезпечними наслідками діабету, йододефіциту; учити здійснювати профілактику йододефіциту й діабету, зберігати і споживати йодовану сіль; правильно добирати продукти, багаті на йод; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з інформацією, вміння працювати в парах та малих групах; виховувати бажання дотримуватися правил харчування для здоров’я.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  •                називати наслідки неправильного харчування;
  •                пояснювати причини зберігати і споживати йодовану сіль;
  •                аналізувати інформацію на упаковках харчових продуктів;
  •                запобігати харчовим отруєнням;
  •                надавати допомогу і самодопомогу при харчових отруєннях;
  •                пояснювати небезпеку йододефіциту.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, підручник, ілюстративний ряд, роздатковий матеріал.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
  1. Тестування у форматі «Так – Ні».
  1. Основними потребами людини є потреба у воді та їжі. +
  2. Від правильного харчування залежить стан здоров’я цілих народів. +
  3. «Хворобами цивілізації» страждають деякі африканські країни. –
  4. Організм людини на 99% складається з води. –
  5. Для повноцінного життя людині потрібні білки, жири, вуглеводи та вітаміни. +
  6. Вуглеводи найкраще забезпечують організм енергією. +
  7. Співвідношення білків, жирів, вуглеводів, вітамінів та мінеральних речовин – це калорійність. –
  8. Білком багаті молочні продукти, риба та яйця. +
  9. Жири дають відчуття ситості на тривалий час. –
  10.          Вітамін С необхідний для формування кісток і зубів. –
  11.          На раціон харчування впливають матеріальні можливості та реклама. +
  12.          Людина, що займається спортом має випивати більшу кількість води. +
  1. Взаємоперевірка.
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Вправа «Де логіка?».

Почему море называется морем? Описание, фото и видео - «Как и Почему» Кухня в оранжевой гамме - картинка №10693 | Printonic.ru Новогодний имидж аптеки | Журнал "Фармацевт Практик"

  • Що на вашу думку, об’єднує ці три зображення? (Йод)
  • Чи відомо вам для чого потрібен йод в організмі людини?
  • Сьогодні ми поговоримо про те, для чого людині йод та до чого призводить йододефіцит та дізнаємося про небезпеку цукрового діабету.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Робота в малих групах.
  1. Вправа «Фішбоун».
  • Опрацюйте матеріал підручника на с. 42 – 43 та виконайте завдання.

     

  1. Робота в парах.
  • Розгляньте зображення. Позначте, які з продуктів можуть призвести  до харчового отруєння?

  • Якими продуктами можна доповнити цей список?
  1. Крос-тест (с. 46 підручника).
  1. Опрацюйте пам’ятку.

Перейдіть за посиланням http://zhmerinka-adm.gov.ua/news/pamjatka-naselennju-harchovi-otrujennjata-jih-profilaktika чи скористайтеся QR-кодом та ознайомтеся із пам’яткою.

 

  1. За допомогою крос-тесту навчіться правильно надавати першу допомогу при харчових отруєннях.
  1. Робота в парах.
  • Користуючись матеріалом підручника на с. 44 та Інтернетом, сформуйте пам’ятку про правильне поводження з продуктом після покупки.

Як правильно вибрати рибу?Мясо: состав, полезные и вредные свойства, виды мяса 5 причин їсти свіжі овочі та фрукти щоденно | Волинькард

 

  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Практична робота № 6 .

Визначення збалансованості харчового  раціону.

  • У вашому віці лише на підтримання дихання та інших функцій організму необхідно на добу приблизно 1440 ккал. Помірна активність додає потребу приблизно у 1000 ккал. Інтенсивні заняття спортом можуть збільшити її у2 рази. Так, підліток ­ баскетболіст звичайного дня витрачає приблизно 2000—2500 ккал, а в день тренування— до 3000—4000 ккал».

Завдання для практичної роботи

  • За допомогою харчової піраміди складіть свій раціон для звичайного дня.
  • За допомогою таблиці з наступної сторінки додайте страви достатньої калорійності для днів, коли займаються спортом.
  1. Практична робота № 7 .

Аналіз маркування харчових продуктів.

Об’єдную дітей в пари. Діти отримують по пачці продукції та мають проаналізувати його склад. Потім обмінюються.

  • Порівняйте склад різних виробників однієї продукції.

Назва продукту

 

 

 

Назва та адреса виробника

 

 

 

Склад продукту

 

 

 

Харчова та енергетична цінність

 

 

 

Умови зберігання

 

 

 

Термін зберігання

 

 

 

Маса продукту

 

 

 

Штрих-код

 

 

 

  1. Підсумки уроку.
  1. Вправа «Займи позицію».
  • Займіть позицію «Яке відділення супермаркету варто обходити стороною?». Свій вибір обґрунтуйте.

  1. Інструктаж з домашнього завдання.
  1. С. 42 – 47 підручника.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Голощак Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
1054
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку