Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок "Профілактика йододефіциту і діабету. Правила купівлі, обробки та зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях"

Про матеріал
Тема. Профілактика йододефіциту і діабету. Правила купівлі, обробки та зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях Мета: ознайомити учнів із небезпечними наслідками діабету, йододефіциту; учити здійснювати профілактику йододефіциту й діабету, зберігати і споживати йодовану сіль; правильно добирати продукти, багаті на йод; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з інформацією, вміння працювати в парах та малих групах; виховувати бажання дотримуватися правил харчування для здоров’я. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  називати наслідки неправильного харчування;  пояснювати причини зберігати і споживати йодовану сіль;  аналізувати інформацію на упаковках харчових продуктів;  запобігати харчовим отруєнням;  надавати допомогу і самодопомогу при харчових отруєннях;  пояснювати небезпеку йододефіциту. Тип уроку: комбінований Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, підручник, ілюстративний ряд, роздатковий матеріал.
Перегляд файлу

Урок основ здоров’я

для 6 класу

підготувала учитель

КЗ «Пасічанська гімназія»

Вистороп Тетяна Василівна

Тема. Профілактика йододефіциту і діабету. Правила купівлі, обробки та зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях

Мета: ознайомити учнів із небезпечними наслідками діабету, йододефіциту; учити здійснювати профілактику йододефіциту й діабету, зберігати і споживати йодовану сіль; правильно добирати продукти, багаті на йод; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з інформацією, вміння працювати в парах та малих групах; виховувати бажання дотримуватися правил харчування для здоров’я.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  •                називати наслідки неправильного харчування;
  •                пояснювати причини зберігати і споживати йодовану сіль;
  •                аналізувати інформацію на упаковках харчових продуктів;
  •                запобігати харчовим отруєнням;
  •                надавати допомогу і самодопомогу при харчових отруєннях;
  •                пояснювати небезпеку йододефіциту.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, підручник, ілюстративний ряд, роздатковий матеріал.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
  1. Тестування у форматі «Так – Ні».
  1. Основними потребами людини є потреба у воді та їжі. +
  2. Від правильного харчування залежить стан здоров’я цілих народів. +
  3. «Хворобами цивілізації» страждають деякі африканські країни. –
  4. Організм людини на 99% складається з води. –
  5. Для повноцінного життя людині потрібні білки, жири, вуглеводи та вітаміни. +
  6. Вуглеводи найкраще забезпечують організм енергією. +
  7. Співвідношення білків, жирів, вуглеводів, вітамінів та мінеральних речовин – це калорійність. –
  8. Білком багаті молочні продукти, риба та яйця. +
  9. Жири дають відчуття ситості на тривалий час. –
  10.          Вітамін С необхідний для формування кісток і зубів. –
  11.          На раціон харчування впливають матеріальні можливості та реклама. +
  12.          Людина, що займається спортом має випивати більшу кількість води. +
  1. Взаємоперевірка.
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Вправа «Де логіка?».

Почему море называется морем? Описание, фото и видео - «Как и Почему» Кухня в оранжевой гамме - картинка №10693 | Printonic.ru Новогодний имидж аптеки | Журнал "Фармацевт Практик"

  • Що на вашу думку, об’єднує ці три зображення? (Йод)
  • Чи відомо вам для чого потрібен йод в організмі людини?
  • Сьогодні ми поговоримо про те, для чого людині йод та до чого призводить йододефіцит та дізнаємося про небезпеку цукрового діабету.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Робота в малих групах.
  1. Вправа «Фішбоун».
  • Опрацюйте матеріал підручника на с. 42 – 43 та виконайте завдання.

     

  1. Робота в парах.
  • Розгляньте зображення. Позначте, які з продуктів можуть призвести  до харчового отруєння?

  • Якими продуктами можна доповнити цей список?
  1. Крос-тест (с. 46 підручника).
  1. Опрацюйте пам’ятку.

Перейдіть за посиланням http://zhmerinka-adm.gov.ua/news/pamjatka-naselennju-harchovi-otrujennjata-jih-profilaktika чи скористайтеся QR-кодом та ознайомтеся із пам’яткою.

 

  1. За допомогою крос-тесту навчіться правильно надавати першу допомогу при харчових отруєннях.
  1. Робота в парах.
  • Користуючись матеріалом підручника на с. 44 та Інтернетом, сформуйте пам’ятку про правильне поводження з продуктом після покупки.

Як правильно вибрати рибу?Мясо: состав, полезные и вредные свойства, виды мяса 5 причин їсти свіжі овочі та фрукти щоденно | Волинькард

 

  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Практична робота № 6 .

Визначення збалансованості харчового  раціону.

  • У вашому віці лише на підтримання дихання та інших функцій організму необхідно на добу приблизно 1440 ккал. Помірна активність додає потребу приблизно у 1000 ккал. Інтенсивні заняття спортом можуть збільшити її у2 рази. Так, підліток ­ баскетболіст звичайного дня витрачає приблизно 2000—2500 ккал, а в день тренування— до 3000—4000 ккал».

Завдання для практичної роботи

  • За допомогою харчової піраміди складіть свій раціон для звичайного дня.
  • За допомогою таблиці з наступної сторінки додайте страви достатньої калорійності для днів, коли займаються спортом.
  1. Практична робота № 7 .

Аналіз маркування харчових продуктів.

Об’єдную дітей в пари. Діти отримують по пачці продукції та мають проаналізувати його склад. Потім обмінюються.

  • Порівняйте склад різних виробників однієї продукції.

Назва продукту

 

 

 

Назва та адреса виробника

 

 

 

Склад продукту

 

 

 

Харчова та енергетична цінність

 

 

 

Умови зберігання

 

 

 

Термін зберігання

 

 

 

Маса продукту

 

 

 

Штрих-код

 

 

 

  1. Підсумки уроку.
  1. Вправа «Займи позицію».
  • Займіть позицію «Яке відділення супермаркету варто обходити стороною?». Свій вибір обґрунтуйте.

  1. Інструктаж з домашнього завдання.
  1. С. 42 – 47 підручника.

 

 

doc
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку