Урок основ здоров’я
для 6 класу
підготувала учитель
КЗ «Пасічанська гімназія»
Вистороп Тетяна Василівна
Тема. Самооцінка та здоров’я людини.
Мета: ознайомити учнів із видами самооцінки, впливом самооцінки на поведінку і здоров'я людини; сприяти формуванню в дітей адекватної самооцінки; розвивати життєві навички позитивної самооцінки; увагу, пам'ять, критичне мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з інформацією, вміння працювати в парах та малих групах; виховувати в дітей чуйність і милосердя до людей, які потребують допомоги.
Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:
Тип уроку: комбінований
Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, підручник, ілюстративний ряд, роздатковий матеріал.
Хід уроку
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
А |
М |
О |
О |
Ц |
І |
Н |
К |
А |
Учні отримують шаблони людини та пишуть відповіді на питання «Хто я?». «Я…». Після цього складають у загальний мішечок. Потім по черзі дістають аркуші та впізнають один одного.
Легенда про нарциса.
В одному селі жив дуже вродливий парубок Нарцис, якому ніхто не подобався. Він любив ходити на берег річки і, схиливши голову, дивитися у воду на свою вроду. Одного разу повз того хлопця ішов лихий чаклун. Побачивши, що юнак так захоплюється своєю вродою, не помічаючи нікого навкруги, він розсердився і сказав хлопцеві:
Ситуація 1
Наталя відвідує літературний гурток та має хист до написання віршів і завжди бере участь у різноманітних конкурсах, де зазвичай її поезія займає призові місця. Нажаль на цей раз дівчинка не зайняла ніякого місця, але не засмутилась і вирішила що ще обов’язково прийматиме участь у подальших конкурсах.
Ситуація 2
Наталя відвідує літературний гурток та має хист до написання віршів і завжди бере участь у різноманітних конкурсах, де зазвичай її поезія займає призові місця. Нажаль на цей раз дівчинка не зайняла ніякого місця, але не засмутилась і вирішила що ще обов’язково прийматиме участь у подальших конкурсах.
Ситуація 3
П’ятикласник Сашко рік як відвідує художню школу і викладач вважає що він має надзвичайно хороші здібності і дуже талановитий. На міському конкурсі робота учня зайняла перше місце. Але він думає, що ще просто випадкова удача, а викладач перебільшує щодо його таланту.
Учні стають в коло. Кожен говорить про те, чого останнім часом навчився або про свій успіх. А всі хором: «ТИ – МОЛОДЕЦЬ!» та передають кубок переможця.