Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок "Самооцінка та здоров’я людини"

Про матеріал
Тема. Самооцінка та здоров’я людини. Мета: ознайомити учнів із видами самооцінки, впливом самооцінки на по-ведінку і здоров'я людини; сприяти формуванню в дітей адекватної са¬мооцінки; розвивати життєві навички позитивної самооцінки; увагу, пам'ять, критичне мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з інформацією, вміння працювати в парах та малих групах; вихову¬вати в дітей чуйність і милосердя до людей, які потребують допомоги. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття;  називати види самооцінки;  пояснювати вплив самооцінки на по¬ведінку і здоров'я людини;  характеризувати переваги адекватної самооцінки;  висловлювати власні судження про значення самооцінки для життя і здоров’я людини. Тип уроку: комбінований Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, підручник, ілюстративний ряд, роздатковий матеріал.
Перегляд файлу

Урок основ здоров’я

для 6 класу

підготувала учитель

КЗ «Пасічанська гімназія»

Вистороп Тетяна Василівна

Тема. Самооцінка та здоров’я людини.

Мета: ознайомити учнів із видами самооцінки, впливом самооцінки на по­ведінку і здоров'я людини; сприяти формуванню в дітей адекватної са­мооцінки; розвивати життєві навички позитивної самооцінки; увагу, пам'ять, критичне мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з інформацією, вміння працювати в парах та малих групах; вихову­вати в дітей чуйність і милосердя до людей, які потребують допомоги.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  •                застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття;
  •                називати види самооцінки;
  •                пояснювати вплив самооцінки на по­ведінку і здоров'я людини;
  •                характеризувати переваги адекватної самооцінки;
  •                висловлювати власні судження про значення самооцінки для життя і здоров’я людини.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, підручник, ілюстративний ряд, роздатковий матеріал.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
  1. Вправа «Шкідливі та корисні звички».
  • Скористайтеся QR-кодом та виконайте завдання.

E:\Робота\Підготовка до уроків\6 клас\основи здоровя\Самооцінка та здоровя людини\qrcode_6303760_.png

  1. Вправа «Знайди пару».
  • Скористайтеся QR-кодом та виконайте завдання.

E:\Робота\Підготовка до уроків\6 клас\основи здоровя\Самооцінка та здоровя людини\qrcode_6304500_.png

  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Вправа «Танцюючі чоловічки».

Code dancing men

Code dancing men

Code dancing men

Code dancing men

Code dancing men

Code dancing men

Code dancing men

Code dancing men

Code dancing men

Code dancing men

С

А

М

О

О

Ц

І

Н

К

А

  • Що таке самооцінка?
  • Чи можна розвивати самооцінку?
  • Яка самооцінка небезпечна: завищена чи занижена?
  • Сьогодні ми знайдемо відповіді на ці запитання?
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Гра «Найкращий друг».
  • Зазирніть до чарівної скриньки та познайомтеся зі своїм найкращим другом. Лише він знає, які ви насправді. Лише йому доступні усі ваші таємниці. Лише він ніколи вас не підведе та не засмутить. Тож поважайте та цінуйте свого найкращого друга.
  1. Гра «Хто я».

Учні отримують шаблони людини та пишуть відповіді на питання «Хто я?». «Я…». Після цього складають у загальний мішечок. Потім по черзі дістають аркуші та впізнають один одного.

  • Що вам допомогло впізнати однокласників? Чи доповнили б ви цей список? Як саме?
  • Як ви гадаєте, чи не занизили ваші однокласники сою самооцінку? Чи, можливо, завищили?
  • Які ж види самооцінки існують?
  1. Робота в парах.
  1. Пазли.
  • Складіть зображення.

E:\Робота\Підготовка до уроків\6 клас\основи здоровя\Самооцінка та здоровя людини\image.jpg

  • Чи відомо вам про кого говорять «нарцис»?
  1. Опрацювати легенду.

Легенда про нарциса.

В одному селі жив дуже вродливий парубок Нарцис, якому ніхто не подобався. Він любив ходити на берег річки і, схиливши голову, дивитися у воду на свою вроду. Одного разу повз того хлопця ішов лихий чаклун. Побачивши, що юнак так захоплюється своєю вродою, не помічаючи нікого навкруги, він розсердився і сказав хлопцеві:

  • Віднині ти завжди дивитимешся у воду, - і перетворив його на квітку. У цієї гарної квітки голівка схилена і ніколи не підводиться. Ніби сидить красень-хлопець і дивиться у воду на свою вроду. Люди нарекли її ім’ям хлопця – нарцис.
  • Про що розповідається у цій легенді?
  1. Робота зі схемою.
  • Користуючись текстом підручника, заповніть схему.

E:\Робота\Підготовка до уроків\6 клас\основи здоровя\Самооцінка та здоровя людини\Рисунок1.png

  1. Робота в парах.
  • Розгляньте ситуації.

Ситуація 1

Наталя відвідує літературний гурток та має хист до написання віршів і завжди бере участь у різноманітних конкурсах, де зазвичай її поезія займає призові місця. Нажаль на цей раз дівчинка не зайняла ніякого місця, але не засмутилась і вирішила що ще обов’язково прийматиме участь у подальших конкурсах.

  • Яку самооцінку має Наталя?
  • Як дана самооцінка впливатиме на її поведінку?
  • Що б ви порадили дівчинці?

Ситуація 2

Наталя відвідує літературний гурток та має хист до написання віршів і завжди бере участь у різноманітних конкурсах, де зазвичай її поезія займає призові місця. Нажаль на цей раз дівчинка не зайняла ніякого місця, але не засмутилась і вирішила що ще обов’язково прийматиме участь у подальших конкурсах.

  • Яку самооцінку має Наталя?
  • Як дана самооцінка впливатиме на її поведінку?
  • Що б ви порадили дівчинці?

Ситуація 3

            П’ятикласник Сашко рік як відвідує художню школу і викладач вважає що він  має надзвичайно хороші здібності і дуже талановитий. На міському конкурсі робота учня зайняла перше місце. Але він думає, що ще просто випадкова удача, а викладач перебільшує щодо його таланту.

  • Яку самооцінку має Сашко?
  • Як дана самооцінка впливатиме на його поведінку?
  • Що б ви порадили хлопчику?
  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Гра «Ти – молодець».

Учні стають в коло.  Кожен говорить про те, чого останнім часом навчився або про свій успіх. А всі хором: «ТИ – МОЛОДЕЦЬ!»  та передають кубок переможця.

  1. Проєкт самовдосконалення.
  • На аркуші паперу запишіть те, що вам подобається в собі, і те, що не подобається.
  • Оберіть те, що хочете у собі змінити повністю чи частково.
  • За допомогою тексту підручника на с. 70-71, визначте мету та складіть план етапів її досягнення.
  1. Підсумки уроку.
  1. Вправа «Три М».
  • Назвіть три моменти, які вдалися на уроці найкраще. Запропонуйте один, що покращить вашу роботу на наступному уроці.
  1. Самооцінювання.
  • Оберіть смайл, який відповідає вашій роботі на уроці. Прокоментуйте свій вибір.

Emoji палец вверх: стоковые векторные изображения, иллюстрации |  Depositphotos   E:\Робота\Підготовка до уроків\6 клас\основи здоровя\Самооцінка та здоровя людини\istockphoto-855057992-170667a.jpg

  1. Інструктаж з домашнього завдання.
  1. Опрацювати матеріал підручника на с. 67 – 71

 

doc
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку