Тема: Акваріум.
М:учити дітей складати рибку способом оригамі,навчити вирізати овал,прямокутник,удосконалювати навички вирізання та клеєння;розвивати дрібну моторику,звязне мовлення,пам'ять,увагу,мислення;виховувати любов до живої природи,охайність.
Обл:намальований акваріум,зразок рибки складеної способом оригамі,кольоровий папір,квадрати червоного та жовтого кольорів,клей,пензлі,ножиці ,серветки.
Хід заняття
Вчитель.Нещодавно я була у магазині і купила вам подарунок.Але віддам його вам якщо відгадаєте загадку:
В ньому води багато,
він для рибок справжня хатка.
(Акваріум)
(Вчитель дістає акваріум)
-Що це?(Акваріум)
-Хто мешкає в акваріумі?(Рибки)
-А як ви думаєте рибки добре плавають?Покажіть як плавають рибки?
-А де мешкають рибки ще?(в озерах,річці,морі)
Є різні риби у воді: товсті, тоненькі і худі,
дрібненькі риби-малюки, а є й великі – от такі!
Є войовничі – із мечами,
є з довжелезними хвостами,
є рибки срібні й золоті,
-Подивіться наш акваріум пустий,в ньому не живуть рибки,як думаєте чому?
-Давайте створимо усі умови,необхідні для життя рибок,що нам потрібно для цього?
(діти разом з дорослим викладають в акваріум пісок,каміння ,мушлі)
-А тепер давайте зробимо з вами рибок,але спочатку підготовим свої пальчики для роботи.
Пальчикова гімнастика «Рибки» : https://youtu.be/pxlJavvZKVo
Робота дітей з вчителем.
-Візьміть папір.загніть квадрат так,як показано в мене на зразку. Утворенний трикутник зігніть навпіл. Виріжте хвіст та плавці за зраском. Зробіть рибці очі та можете прикрасити рибку смужками різного кольору.Наша рибка готова.
- Візьміть соїх рибок та бідійдіть до нашого акваріуму. Заповнимо його нашими чудовими рибками.
-Який чудовий будиночок для наших рибок.Як ви думаєте чи подобається їм там?
-Чи сподобалося вам сьогодні працювати?Так дійсно ви сьогодні старанно працювали,і на згатку я дарую вам такі медальки(медальки з зображенням рибки) Іна завершення ,я пропоную вам переглянути мультфільм: