Заняття "Ми - художники"

Про матеріал
: Познайомити дітей із способом малювання сонечка, розфарбовувати фарбами, не виходячи за контури (слід сонечка). Закріпити вмінря малювати округлі форми, спосіб «прикладування» (слід зайчика). Вправляти в ліпленні предметів круглої форми прийомом «розкатування» пластиліну круговими рухами між долоньками (яблука для ведмедика). Розвивати естетичне сприйняття, творчу уяву, фантазію. Виховувати охайність, повагу один до одного, естетичний смак.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття по образотворчому мистецтву для молодшої групи на тему ”Ми - художники”

 

                                                                 Підготувала вихователь

                                                                   Варавіна Наталія Іллівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: Познайомити дітей із способом малювання сонечка, розфарбовувати фарбами, не виходячи за контури (слід сонечка). Закріпити вмінря малювати округлі форми, спосіб «прикладування» (слід зайчика). Вправляти в ліпленні предметів круглої форми прийомом «розкатування» пластиліну круговими рухами між долоньками (яблука для ведмедика).  Розвивати естетичне сприйняття, творчу уяву, фантазію. Виховувати охайність, повагу один до одного, естетичний смак.

Матеріал: Аркуші паперу, фарба “гуаш” жовтого та синього кольору, пензлики, вода, серветки, дошки для пластиліну, гілочки для яблук, іграшки: зайчик, ведмедик, декорація: намальоване сонечко та хмарка, справжні яблука, запис веселої музики.

Хід заняття: На підлозі розкладені аркуші паперу, розташоване обладнання. Дітям пропонується роздивитися сонечко, яке прилетіло з неба в гості до малят. Діти уважно розглядають. Віршик:

                              Сонечко промінчасте в гості прилетіло

                            І сріблясте світло в групі засвітило

                          Сонечко - Сонечко, ти нам посвіти

                        Промінці яскраві малятам подаруй.

Вихователь пояснює дітям,що сонечко радіє, бо незабаром прийде літо.  Д/гра ”Сонечко та дощик”. Діти помічають, що сонечко раптом зникло, його затулила хмарка. Діти роздивляються хмарку. Вихователь пропонує дітям намалювати слід, який залишило сонечко. Показати, як пензлик бігає по доріжці,залишаючи слід сонечка-жовтий кружечок. Зафарбувати його.

Вихователь помічає, що діти так старанно малювали, що хмарка улетіла.

 -  ”Подивіться на яскраве сонечко. Покажіть йому свої малюнки. Сонечку дуже подобається, воно помітило, що його слід схожий на сонячних зайаток”.

З’являється зайчик,  який почув, що його кличуть діти. Діти роздивляються зайчика, грають з ним в гру ”Зайчик сіренький”

Вихователь пропонує дітям намалювати слід зайчика, який пострибав додому в ліс. Показати, як можна намалювати слід за допомогою способу “прикладування” пензлика до паперу.

З’являється ведмедик. Діти уважно роздивляються його. Вихователь пояснює, що ведмедик вже прокинувся після зимової сплячки і почувши, що у нас тут весело, завітав у дитячий садочок. ”Але ведмедик чомусь сумний. Мабуть він  зголоднів, дуже хоче їсти. Дуже довго спав ведмедик.” Запропонувати дітям зліпити для ведмедика яблучко з пластиліну. Показати спосіб ліплення.

Ведмедик дякує дітям за яблучка. Збираються разом ведмедик, зайчик, сонечко і хмарка, дякують дітям за допомогу, танцюють під веселу музику.

Ведмедик пригощає дітей справжніми яблучками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
4 грудня 2021
Переглядів
2705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку