Комунальний заклад
«Чернігівський навчально-реабілітаційний центр»
Чернігівської обласної ради
План-конспект
Показового уроку на тему:
”Різдво в Англії”,
проведеного 18 грудня 2019 року.
вчителем англійської мови
Койдан А.В.
Чернігів,2019
Тема:”Christmas in England”
Функції предмета:
Практична: систематизувати вивчену лексику з теми; вчити вживати ЛО в усному мовленні на рівні фрази; розвивати монологічне мовлення; вчити вживати ГС “ I can see … . ”; повторити лексику з теми ”Прийменники”; розвивати навички аудіювання,письма,читання.
Розвиваюча: розвивати увагу, уяву, кмітливість, естетичне сприйняття дійсності, логічне мислення, культуру мовлення, соціокультурну компетенцію.
Освітня: поширити знання учнів про традиції святкування Різдва в Англії.
Виховна: виховувати творче мислення, повагу до рідних та друзів, любов до природи, толерантне ставлення одне до одного, дружні відносини, дисциплінованість, охайність, позитивне ставлення та інтерес до вивчення англійської мови.
Корегуюча: дотримуватись режиму зорового навантаження.
Засоби навчання:
а) слів та виразів з теми;
б) зображення каміну, прикрашеного до свята;
в) пісня-караоке “ Jingle bells” ;
г) відеогра “Decorate the Christmas tree”;
д) електронна гімнастика для очей.
3.Малюнок ялинки зі з`ємними кульками.
4.Малюнок каміну.
5.Малюнок панчох з призами та іменами дітей.
6.Картки зі словами для складання словосполучень.
7.Шаблони Різдвяних листівок для виконання індивідуальних завдань з аудіювання.
8.Співаюча іграшка – олень.
9.Таблиця з текстом листівки з «кишеньками» для пропущених слів та картки з пропущеними словами.
10.Картки з прийменниками.
Хід уроку
I Організаційна частина уроку
1.Привітання.
T: Good morning, children!
P: Good morning, teacher!
T: How are you?
P: We are fine, thank you.
T: Sit down, please. Let`s start our lesson and sing our “Hello song”
T: How are you, ...? (повторює фрази окремо з кожним учнем).
P: I`m fine( so-so, OK, brilliant…) thank you.
2.Мовленнєва зарядка.
Вірш: Look at the snow
It is soft and white.
Look at the trees
What a pretty sight!
II Основна частина уроку
1.Повідомлення теми та мети уроку.
T: Сьогодні ми будемо пригадувати, як англійці готуються до Різдва та святкують його. Коли настає Різдво в Англії?
P: 25 грудня.
T: Давайте пригадаємо слова та словосполучення, які допоможуть нам.
2.Активізація лексики( робота з комп`ютером )
Учні промовляють слова та вирази, які бачать на моніторі: Santa Claus, sleigh, Santa Claus`s sack, New Year tree, New Year decorations, Santa Claus`s house, presents, toys, sweets, candies, chocolate, New Year, Christmas, Jingle bells.
3.Фронтальна робота
а). Складання словосполучень зі словом Christmas
б)Робота з ГС I can see …
T: Let`s make up sentences : I can see …
4.Повторення прийменників: in, on,under( за таблицями)
5.Комп`ютерна гра “ Decorate the Christmas Tree”.
T: Let`s play a computer game:
Click on the box; what can you see on the Christmas Tree?
P1:I can see Christmas balls on the Christmas Tree.
T: And what colours are they?
P1: They are: yellow, purple…
T: Click on the basket. What can you see on the Christmas Tree?
P2: I can see Christmas decorations on the Christmas Tree.
T: Click on the box. What can you see on the window?
P3: I can see Christmas decorations on the window.
T: Click on the Christmas Tree. What can you see under the Christmas Tree?
P4: I can see presents under the Christmas Tree.
T: Whom can you see at the Christmas Tree?
P: I can see Father Frost and Snowmaiden.
T: Вони приходять на Новий Рік. А хто з`являється в англійських будинках на Різдво?
P: Santa Claus.
T: Як він потрапляє до будинку?
P: Через димохід.
T: Куди він кладе подарунки дітям?
P: У панчохи.
8.Фізкультхвилинка ”Jingle bells”
T: Зазвичай Santa Claus приїздить на олені, це raindear Rudolph, його найближчий друг. Він завітав до вас з поздоровленням та запрошенням покататись на санчатах.Let`s have a rest and sing a song.(karaoke)
9. Writing
T: Англійці поздоровляють своїх родичів та друзів Різдвяними листівками. Сьогодні ми її і підпишемо.
Робота з ялинкою.
Т: Зніміть зайві кульки з Christmas decorations, та знайдіть слова-поздоровлення з Новим роком та Різдвом.
Учні по черзі підходять до дошки та знімають зайві кульки
На ялинці залишаються кульки з вітаннями(Merry Christmas and Happy New Year)
10.Зорова гімнастика для очей.
11. Аудіювання
а)Pre-listening task:
Прослухайте пісню та скажіть назви яких свят ви почуєте.(Christmas, New Year )
б)Read and listen.
в)After listening task:
Fill in the gaps. Учні вставляють в текст пропущені слова на дошці та у шаблони індивідуальних листівок.
III Підсумок уроку
Т: Що нового ви дізналися про святкування Різдва в Англії?
IV Отримання подарунків з іменних панчох на каміні.