Конспект уроку з англійської мови у 2 класі на тему "Людина. Малюємо клоуна. Вживання структури He`s got... She`s got..."

Про матеріал
Конспект показового уроку Предмет: Англійська мова Клас: 2 Тема уроку: Людина. Малюємо клоуна. Структура He`s got… She`s got… Задачі: - Навчальні: активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу теми, сформувати навички і уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо); - Корекційно-розвивальні: розвити інтонаційний слух, навички звуковимови, звуконаслідування, здібність до імітації, чуття мови, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів, психічні процеси: пам’ять, увагу, уяву, творче мислення, продовжити роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі, в парах, сприяти розвитку кмітливості, мовленнєвої здогадки; - Виховні: виховати інтерес до вивчення і спілкування англійською мовою, почуття відповідальності за колективну справу; - Здоров’язберігаючі: сприяти створенню комфортного психологічного клімату, усвідомлювати здоров’я як вищу життєву цінність. Обладнання: НМК, флеш-картки, макети з зображенням клоуна. Тип уроку: Розвиток ключових компетентностей. Змістові лінії: Уміння вчитися упродовж життя: -використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання. Компетентності: - мовна (учні ідентифікують і називають частини обличчя) - ініціативність і підприємливість (учні малюють їхнє власне обличчя для клоуна) - соціальна (учні працюють разом, задають питання і відповідають на них, грають у гру) - математична (учні практикують назви цифр, називаючи кількість частин обличчя у клоуна). Очікувані результати: • By the end of the lesson pupils will be able to name 7 parts of the face and colours. • By the end of the lesson pupils will be able to point all parts of the face. • By the end of the lesson pupils will be able to draw clowns face and speak about all his/her parts. • By the end of the lesson pupils will be able to identify and speak using the structures “He`s got…”, “She`s got…”
Перегляд файлу

Сарненська ЗОШ І-ІІ ст. № 6

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект показового уроку

з англійської мови

на тему «Людина. Малюємо клоуна.

Вживання структури He`s got… She`s got…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:

Маковецька Яна Петрівна

 

 

 

 

Конспект показового уроку

Предмет: Англійська мова

Клас: 2

Дата: 07/12

Вчитель: Маковецька Яна Петрівна

Тема уроку: Людина. Малюємо клоуна. Структура He`s got… She`s got…

Задачі:

  • Навчальні:

активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу теми, сформувати навички і уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо);

-        Корекційно-розвивальні:

розвити інтонаційний слух, навички звуковимови, звуконаслідування, здібність до імітації, чуття мови, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів, психічні процеси: пам’ять, увагу, уяву, творче мислення, продовжити роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі, в парах, сприяти розвитку кмітливості, мовленнєвої здогадки;

-        Виховні:

виховати інтерес до вивчення і спілкування англійською мовою, почуття відповідальності за колективну справу;

-        Здоров’язберігаючі:

сприяти створенню комфортного психологічного клімату, усвідомлювати здоров’я як вищу життєву цінність.

Обладнання: НМК, флеш-картки, макети з зображенням клоуна.

Тип уроку: Розвиток ключових компетентностей.

Змістові лінії: Уміння вчитися упродовж життя: -використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання.

Компетентності:

  • мовна (учні ідентифікують і називають частини обличчя)
  • ініціативність і підприємливість (учні малюють їхнє власне обличчя для клоуна)
  • соціальна (учні працюють разом, задають питання і відповідають на них, грають у гру)
  • математична (учні практикують назви цифр, називаючи кількість частин обличчя у клоуна).

Очікувані результати:

  • By the end of the lesson pupils will be able to name 7 parts of the face and colours.
  • By the end of the lesson pupils will be able to point all parts of the face.
  • By the end of the lesson pupils will be able to draw clowns face and speak about all his/her parts.
  • By the end of the lesson pupils will be able to identify and speak using the structures “He`s got…”, “She`s got…”

Хід уроку

І. Start of the lesson.

1. Greating. Hello song.

2. Speaking.

- My name is Yana Petrivna. What`s your name?

- My name is…

- I am thirty. How old are you?

- I am …

- I am fine. How are you?

- I am …

- I live in Sarny. Where do you live?

- I live in Sarny.

3. Phonetic charging. Reading.

Let`s name the sounds!

Letters “th” – sound [ð] or [θ].

this [ðis] – цей, ця, це

that [ðæt] – той, та, те

thin [θin]  - тонкий, худий

This is a pen. This is a net. This is a pin. This is a tent. This is a tennis net. This is a man. This is a map. This is a hat. This is a hand. That is a pen. That is a pan. That is a tennis net. That is a tent. That is a hat. This is a pen and that is a pin. This is a tennis net and that is a tent. This is a pan and that is a pen. This is a hat and that is a pet. This is a pet, this is not a pan.  This is a pin, this is not a pen. This is a thin pen. This is a thin pet. This is a tent, this is not a tennis net. This is a happy man. This is a happy pet. This is a happy dad. That is a thin man. That is a thin hand.

 II. Warm-up.

To review parts of the face. Show the card and name the part of the face.

III. Practice.

1. Listening.

 - Open your books at page 42, Ex. 1. Play the recording. Pupils listen and point to the right place of the right clown. Close your books.

 - Open your Activity books at page 42, Ex. 1. Pupils listen to the interview on the recording and tick the correct picture in each row.

2. Writing.

- Open your Activity books at page 39, Ex. 2. Pupils look at picture 1a and 2b in Activity 1 and answer the questions about them.

Key: 1 (No, she hasn`t. Yes, she has. Yes, she has). 2 (Yes, he has. Yes, he has. No, he hasn`t).

3. Speaking. Practice words. Drawing.

- Take the list of paper and draw the clown`s face.

- Let`s speak! Describe your clown!

- He`s got/she`s got… (two big blue eyes, a big nose, two small ears, long curly hair, a small red mouth).

IV. Summary

-“Show  game” .

To review parts of the face.

Pupils show all parts of the face.

Words: eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face; colours (red, orange, yellow, green, blue, purple).

-Goodbye song.

 

 

docx
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
1045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку