Тема: Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.
Мета: - удосконалити вміння віднімати числа різними способами; продовжувати формувати вміння розв’язувати рівняння і задач;
Хід уроку
№100 130-(40+40)=50(км)
Відповідь: 50 кілометрів пройшли туристи першого дня.
№101 930, 940, 820, 340, 510, 810.
Вчитель пояснює три способи знаходження різниці чисел 540-90.
№104- коментоване письмо
№106- сильніші учні розв’язують рівняння самостійно, інші - з допомогою вчителя.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
№107, №108 - колективна робота над задачами
По клітинках ігрового поля слід пересувати м’ячик з однієї клітинки в іншу за командою вчителя. Пересувати м’ячик треба очима. Після 7 команд діти залишають «м’ячик» в тій клітинці, на якій зупинився вчитель.
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
Вправа «Мікрофон»