Урок Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.

Про матеріал
Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.
Перегляд файлу

Тема: Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.

Мета: - удосконалити вміння віднімати числа різними способами; продовжувати формувати вміння розв’язувати рівняння і задач;

  •          Розвивати логічне мислення, увагу.
  •          Виховувати уважність, самостійність, інтерес до математики.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Контроль, корекція і закріплення знань
  •          Перевірка домашнього завдання. Двоє учнів виписують на дошку відповіді.

№100   130-(40+40)=50(км)

Відповідь: 50 кілометрів пройшли туристи першого дня.

№101  930, 940, 820, 340, 510, 810.

  •          Усний рахунок. Робота з підручником №102 – обчислити ланцюжком.
  1. Вивчення нового матеріалу

Вчитель пояснює три способи знаходження різниці чисел 540-90.

№104- коментоване письмо

№106- сильніші учні розв’язують рівняння самостійно, інші - з допомогою вчителя.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Закріплення вивченого матеріалу

№107, №108 - колективна робота над задачами

  •          Вправа на розвиток уваги. Вправа для очей. Гра «М’ячик».

По клітинках ігрового поля слід пересувати м’ячик з однієї клітинки в іншу за командою вчителя. Пересувати м’ячик треба очима. Після 7 команд діти залишають «м’ячик» в тій клітинці, на якій зупинився вчитель.

 

 

 

 

*

 

 

 

 

 

  1. Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон»

  1. Домашня робота №109, №110.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 січня
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку