Урок "Різниця квадратів двох виразів"

Про матеріал
Конспект уроку "Різниця квадратів двох виразів "з доданою презентацією "Різниця квадратів".
Перегляд файлу

 

Тема уроку: Різниця квадратів двох виразів.

Мета уроку:

навчальна:продовжити формувати вміння та навички учнів множити многочлени; навчити учнів користуватися формулою різниці квадратів двох виразів та застосувати її до розв’язування вправ;

розвивальна:розвивати логічне мислення, пам’ять;

виховна:виховувати вміння самостійно аналізувати і робити висновки.

Тип уроку: УК

      Обладнання:  конспект  уроку,  презентація  уроку №1 ,      роздрукована формула

 

                        а22=(а-в)(а+в)  на А-4, картки із завданнями.

 

Хід уроку

I. Організаційний момент.

 1. Відповіді на запитання, що виникли в процесі виконання домашнього   завдання ( при потребі вибірково перевірку виконати із записом на дошці).

II. Актуалізація опорних знань.

   1) Сформулювати правило множення одночлена на многочлен.

   2) Наслідком якого закону є це правило?

   3) Сформулювати розподільний закон множення

        (Записати на дошці).

   4) Сформулювати правило множення многочленів

 5) Який многочлен одержимо, якщо перемножити двочлен на двочлен?    (чотиричлен)

2. Записати у вигляді многочлена добуток: (на дошці)

1)  (х-у)(х+у)

2)  (р+4)(р-4)

3)  (5+а)(5-а)


        4)  (к-3)(к+3)

        5)  (а-в)(а+в)

III. Мотивація навчальної діяльності.

      Учитель пропонує учням проаналізувати всі приклади, які були розв’язані, і знайти закономірність .

      Зробити висновок

IV. Вивчення нового матеріалу.

 Учитель: Отже, який висновок можна зробити після виконання завдання: - назвіть вид одержаного многочлена (двочлен), а кожен член чим є?

     А знак між ними який? (відняти)

 Складіть тотожність загального вигляду

 (а +в) · (а – в) = а² – в²

Робота з підручником (§5,п.16), а потім дайте відповідь на запитання:

  1) Яку формулу називають різницею квадратів двох виразів.

   2) Сформулювати цю формулу,

   3) Які формули називають формулами скороченого множення? (Що мають певну закономірність)


   4) Складаємо опорний конспект

 

а² – в² = (а + в) · ( а – в)

 

 

       Різниця                              сума                                 різницю 

квадратів                  =       цих                      х         цих

двох виразів                      виразів                            виразів

 

 

 

 Розв’язування вправ з коментуванням

   1) № 463(усно)

№ 471 (а.б) (на дошці )

№ 471(в,г,д)  (одночасно три учні)

№ 481(а)– на обчислення з використанням формули.

V. Підсумок  уроку.

  

VI. Завдання  додому.

       За підручником опрацювати §13,

 Розв`язати:

                    № 470 (6 балів),

                    № 469  (9 балів),

                     № 473 (12 балів).

  Підготувати запитання з вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
Розділ 2. РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ НА МНОЖНИКИ
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
3955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку