Урок "Різниця квадратів. Розв'язування вправ"

Про матеріал
Конспект уроку "Різниця квадратів. Розв'язування вправ" з доданою презентацією "Різниця квадратів. Розв'язування вправ".
Перегляд файлу

 

Тема:  Різниця квадратів. Розвязування вправ.

Мета уроку:навчальна: відпрацювати навички

застосування         формули при розв’язуванні вправ;     

                 розвивальна: логічне мислення, пам’ять,увагу;

                 виховна: вміння самостійно  аналізувати  і       робити     висновки.

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

       Обладнання:  конспект уроку,  презентація уроку,        роздрукована       формула        (а-в)(а+в)= а22  на   А-4.

 

Хід уроку:

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашнього завдання.

 Фронтальна бесіда  ( при потребі вибірково перевірку виконати із записом на дошці).

       III. Актуалізація опорних знань.

  1. Усні вправи:
  1. Прочитайте вираз:

  ; ; .

  1. Піднесіть до квадрату вираз:

    22; ()2; (3а)2;( 5z)2

  1. Вкажіть правильну рівність: 1)

 2) ;        3) .

 

IV.Формулювання мети і завдання уроку

На попередньому уроці учні дізнались про формулу різниці квадратів та її застосування для перетворення найпростіших виразів, а мета цього уроку — навчитися застосувати ці знання і вміння для перетворення більш складних виразів із застосуванням набутих знань та вмінь.

V.  Розв'язування вправ.

    1.  Розв’язування  вправ біля дошки з коментуванням:

       472 (а, г).

            2.Гра «Відгадай слово» :

               № 480– на обчислення з використанням формули. Кожна           

відповідь позначає певну відповідь

(а, д) – I група,       (б, Г) – II група      (в,г) – III група

а) = А(1000)            б) = О (1120)          в) = Л (14400)

д) = Н (11⅔)          е) = И (452)            г) = В (202)

Розв’язавши приклад, учень вписує букву в таблицю, накреслену на дошці:

202

1000

202

452

14400

1120

11⅔         

 

 

 

 

 

 

 

 

[ВАВИЛОН]

Історична довідка. (зачитує учень)

   Знайдені стародавні вавилонські клинописці і тексти свідчать, що деякі формули множення, в тому числі і різниця квадратів двох виразів, були відомі ще 4000 років тому. Їх знали, крім вавилонян, і інші народи сивої давнини. Записувалися вони не в сучасному, символічному, вигляді, а словесно.

3.Самостійно:

№476(а)

    

VI. Підсумок уроку.

 

1.Чому дорівнює добуток суми двох виразів на їх різницю?

 

2.Заповніть пропуски:

 

(3х-2у)(    +    )=9х2-4у2

 

VII. Завдання додому.

 

Повторити п.12- за підручником Г.П.Бевз,В.Г.Бевз.

Розвязати   №473 (6 балів);

                     №478 (9 балів);

                     №479(а-д) (12 балів)

1

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
Розділ 2. РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ НА МНОЖНИКИ
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
1085
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку