Розробка уроку біології в 10 класі : Різноманітність насінних рослин..........................................................................................................................
10 клас (біологія) Урок №29 Дата:
Тема: Різноманітність насінних рослин
Мета:
Тип уроку: комбінований
Обладнання та матеріали: муляжі квіток, таблиці «Будова насіння», «Кореневі системи», «Жилкування листків» тощо, рослини та гербарні зразки представників Відділу Покритонасінні, листівки, картини, відеоролики «Голонасінні рослини», «Відеодиктант», «Релаксація», мультимедійний комплекс.
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань
Прийом «Навчаючись вчуся»
Завдання. Придумати 3 питання по вивченій темі.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Проблемне запитання:
Отже, Покритонасінні та Голонасінні широко поширенні та найкраще пристосовуються до змінних умов навколишнього середовища і, як результат – велика їхня різноманітність.
Сьогодні ми розглянемо тему «Різноманітність насінних рослин». (Оголошення мети і завдань уроку).
ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Прийом «Асоціативний кущ»
Насінні рослини
Насінні рослини
Голонасінні Покритонасінні
Робота з відео «Загальна характеристика відділу Голонасінні рослини» ( виокремлення головного та усне узагальнення почутого».
Робота із підручником. Прочитайте матеріал параграфа ст.. 34-35. Виокремить найголовніші ознаки рослин відділу Покритонасінні.
V. Осмислення, узагальнення і систематизація нових знань
Самостійна робота. Порівняльна характеристика відділів Голонасінні та Покритонасінні рослини.
Перегляд відеоролика «Релаксація»
Робота з відео диктантом.
VІ. Підсумок уроку
VІІ. Домашнє завдання
Параграф 16 (прочитать).
Випереджальне д/з Підготувати додатковий матеріал про справжніх грибів, несправжніх грибів, слизовиків.