Біологія
Тема уроку: Різноманітність тварин
Мета уроку:
навчальна: виявити рівень навчальних досягнень учнів; здійснити контроль і корекцію знань з біології;
розвивальна: перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, розвивати навички письмово висловлювати свою думку, удосконалювати вміння творчо вирішувати поставленні завдання, відповідати на різнорівневі запитання;
виховна: виховувати почуття відповідальності, охайності, самостійності; любові до всього живого; гуманного ставлення до тварин.
Форма проведення заняття: проектна діяльність
Освітні галузі, які інтегруються: мовно-літературна (рідномовна, іншомовна), математична, природнича, технологічна, громадянська, історична, інформатична, мистецька
Обладнання: ноутбук (проектор), індивідуальні гаджети, підручники, роздатковий матеріал, фото тварин, плакати, цитати, карта тварин України, Червона книга України.
Джерела інформації: 1. https://medialiteracy.org.ua/plan-konspekt-urokubiologiyi-u-7-klasi-riznomanitnist-tvaryn/
2. https://redbook-ua.org/animals/region 3. http://www.zoolog.com.ua/povedinka70.html
4.
https://www.volynnews.com/news/rest/naytsikavishi_v_sviti_pamyatnyky_tvaryn am/
Програмне забезпечення: програма-браузер, текстовий редактор, програма для створення презентацій.
Хід уроку:
Протягом I півріччя ми вивчали Царство тварини. На уроках ми з вами ознайомились з тваринами, як живими організмами, основними відмінностями тварин від рослин і грибів, а також вивчили різноманітність тварин, згідно їх класифікації. Сьогодні ми перевіримо ваші знання, удосконалимо вміння творчо вирішувати поставленні завдання.
Людина, спостерігаючи за тваринами, сам мріяв придбати деякі їхні якості: гостроту зору орла, швидкість польоту сокола або бігу гепарда, силу ведмедя, спритність леопарда. Наші предки не тільки полювали на тварин. Вони обожнювали їх. Наприклад, в Конго деякі племена вважають своїми предками слонів, на Мадагаскарі - крокодилів, а в сучасній Японії світлячків вважають душами воїнів, які віддали своє життя за батьківщину. А чи зможемо ми дослідити світ тварин і зробити інтелектуальну карту та дослідити зникаючі або особливі тварини.
За жеребкуванням відбувається поділ на команди. (червоні,сині,жовті,зелені, помаранчеві, блакитні ).
Складова STEM |
Предмет |
Завдання для груп |
Обладнання , програмне забезпеченн я |
Результат (відповідає меті уроку) |
Науки |
Червоні. Досліджуют ь зникаючих тварин. |
Червона книга України. Малюнки. Додатковий матеріал. |
Інтелект карта з результатам и дослідженн я. |
|
T |
Муляжи та моделі різних тварин. |
Оформленн я в інтелектуал ьну карту. |
||
R |
Мова |
Жовті. Розподіленн я опису додаткового матеріалу та визначення голового та більш значимого матералу ( з поясненням ) |
||
E |
Інженерія |
Зелені. Визначити як тварини користують ся |
Змайструва ти та продемонст рувати одне з них. |
Готовий продукт знаряддя. |
Кінцевий продукт: Інтелект карти та готовий виріб знаряддя праці.
ІV. Тестування кінцевого продукту Презентація роботи груп. V. Рефлексія.
На нашому уроці ми добре попрацювали, наочно узагальнили і систематизували знання з біології тварин, створили інтелект карту, вирішили біологічні задачі, дізналися багато цікавого про тварин, зробили власні знаряддя праці.
5. Підбиття підсумків уроку (рефлексія), виставлення оцінок, домашнє завдання:
1) Пригадаємо за допомогою методики ПОПС, наше відношення до роботи на уроці:
ПОПС
П – позиція Я вважаю, що…
О – обґрунтування Тому, що…
П – приклад Я можу довести це на прикладі…
С – судження Виходячи з цього я роблю висновок про те, що…
IV. Домашнє завдання:
Створити відеоролик : «Наші домашні улюбленці» та розмістити його на сайті своєї школи