Урок "Робота з текстом в Фотошоп"

Про матеріал
Тема уроку: Робота з текстом в Фотошоп. Створення оригінального тексту з використанням фільтрів, каналів та масок. Архів включає в собі текстовий файл та презентацію, що доповнює пояснення нового матеріалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Робота з текстом в програмі Photoshop. Створення оригінального тексту з використанням фільтрів, каналів та масок. Розробив викладач ДНЗ «ДВХ ПТУ» Шаповалов О. В.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Оригінальні вивіски і тексти

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Використання фільтрів для створення оригінальних текстів

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Перегляд файлу

 

Тема. Робота з текстом в Фотошоп. Створення оригінального тексту з використанням фільтрів, каналів та масок.

Мета: дослідити створені учнями зразки, встановити використані в ході роботи  інструменти та порядок дій.  Проаналізувати роботи, запропонувати свої способи вирішення задачі.

Продовжити формувати в учнів вміння працювати в середовищі графічного редактора Adobe Photoshop.

Формувати в учнів естетичні смаки через самовдосконалення шляхом

підвищення свого професійного рівня.

1

Розвиваюча – розвиток дослідницьких вмінь, використання комп’ютерних технологій для пошуку, обробки і аналізу матеріалу

Виховна – формування почуття толерантності, взаємовиручки.

Обладнання:       персональні         комп’ютери         з        встановленим         відповідним програмним забезпеченням,  проектор, цифрові носії.

Базові поняття і терміни: шари, текст, шрифти, фільтри.

Тип   уроку:        урок-дослідження,        систематизація     знань          з елементами дослідження

Методи і методичні прийоми: проблемне навчання, міні-дослідження в групах 

Хід уроку І. Організаційна частина.

1.   Інструктаж з техніки безпеки.

2.   Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Бліц-контроль знань.

1.   Які є види тексту в редакторі Фотошоп?

2.   Що таке з’єднування і злиття шарів? В чому відмінність?

3.   Які особливості текстового шару? Що таке растеризування текстового шару? Для чого воно проводиться?

4.   Що таке розтушування? Для чого застосовується?

5.   Що таке тонування? 

6.   Що відбувається з багатошаровим зображенням після його збереження в форматі Jpg. Переваги і недоліки цього формату.

ІІІ. Формулювання проблемної ситуації уроку. 

Кожна людина здобуває освіту, щоб отримати певні знання та навики, які потім зможе застосувати в житті. Ви прийшли сюди, щоб не просто отримати професію оператора, а навчитися робити те, що не вміють інші. Саме вміння робити щось особливе дає людині змогу легше знайти робоче місце. Знання Фотошопу може дозволити вам працювати в рекламному бізнесі, дизайнерських студіях, в обслуговуванні Веб-сторінок…

В       чому ж       буде полягати     ваша задача         на      такій роботі?.. в першу чергу – привабити максимальну кількість потенційних клієнтів. А що є головною наживкою? Правильно – ефектний заголовок чи вивіска. Якщо ви не зацікавили клієнта заголовком, то він тим більше не зацікавиться, тим, що ховається за ним.

2

В Інтернеті перемагають три речі: терміновість, інтерес і розвага. Якщо текст виглядає нудно, його не читатимуть, навіть якщо текст хороший.

Також нестандартні яскраві заголовки супроводжують дитячі книжки.

Питання «яскравої вивіски» люди розв’язують різними способами:

  Розробляють програмні оригінальні привабливі шрифти

  Художники малюють літери

  Програмними засобами    (в       графічних   редакторах)          застосовують оригінальні стилі для текстів:

    плавні каліграфічні;

    техно;

    готичні;

    декоративні;

    казкові;

    приурочені до певних подій, наприклад Чемпіонатів світу з футболу; Використовують ефекти, вбудовані в програму:

    тіні;

    рельєф;

    прозорість;

    випромінювання світла;

  Розробляють пензлі у вигляді літер.

(Демонстрація яскравих вивісок і шрифтів для дитячих книжок)

І при тому всьому у графічних редакторах довго залишався осторонь від роботи з текстом такий потужний засіб як фільтри. Але спеціалісти, використовуючи свої знання редактора, з кожним роком, проявляючи фантазію, створюють все нові і нові тестові ефекти і викладають їх у Інтернет.

Учням групи були поставлені задачі по створенню оригінальних текстів на базі знайденого в глобальній мережі Інтернет та створеного власноруч матеріалу.

Представники всіх бригад демонструють групі отримані результати.

Після чого бригади обмінюються початковим матеріалом і аналізують дії, виконані в процесі створення результуючого зображення.

Поки бригади займаються аналізом, їх представники діляться з групою своїми знахідками, отриманими в процесі виконання завдання: цікавими сайтами з корисною інформацією, дизайнерськими порадами, способом 3 встановлення нових шрифтів, текстур, стилів та ін..

Після закінчення аналізу представники кожної з бригад звітують про результати досліджень: зачитують список операцій, виконаних на їх думку авторами в процесі роботи над початковим матеріалом.

При розбіжності елементу списку з реальними діями проводиться короткий диспут між представниками бригад з приводу переваг кожного способу.

Якщо є потреба, вчитель розгортає дискусію з учнями, обговорюючи питання вибору оптимальних операцій для редагування зображень. При можливості залучаються до диспуту ті учні групи, що не входять до жодної з бригад.

V. Висновки

Вчитель узагальнює результати роботи, виділяє позитивні моменти в ході дослідження, вказує на недоліки, пропонує учням роздрукувати отримані результати на кольоровому принтері з метою проведення подальшої кольорової корекції, оскільки зображення на папері завжди відрізняється від екранного. 

VІІ. Домашнє завдання. Підсумки уроку.

Листок-дослідження

 

Кількість шарів у зображенні, їх типи 

__________________________________________________________________ __________________________________________________________________

Операції над зображенням 

__________________________________________________________________  

4           __________________________________________________________________

Застосовані текстові ефекти __________________________________________

__________________________________________________________________

Виявлені недоліки та рекомендації для їх усунення.______________________

__________________________________________________________________

 

zip
Додано
11 січня 2023
Переглядів
567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку