Урок № 49 ___________________
Урок № 50 ___________________
Родина. Професії
Мета: Повторити лексичний матеріал теми. Ознайомити та закріпити лексичний матеріал теми. Активізувати граматичний матеріал: Present Сontinuous Tense. Продовжувати розвивати навички усного мовлення. Тренувати учнів у читанні, аудіюванні та письму за темою. Розвивати комунікативні здібності учнів. Сприяти розвитку самостійного мислення, вміння робити висновки, узагальнення; розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію; Розвивати тривалу, короткочасну пам'ять. Розширити кругозір учнів. Розвивати творчі здібності учнів. Виховувати в учнів бажання з користю проводити час. Прищеплювати відповідальне ставлення та інтерес до предмету.
Тип: мовленнєвий, комбінований
Обладнання: дошка, підручник, зошит, словник
Хід уроку.
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
3. Фонетична розминка. Cл1-3
ur - [ε:] – burglar, nurse
air - [eә] – air, repair, hair.
othmer,
unta,
tfhaer,
eclun,
seisrt,
nos,
therrbo,
htergdau,
icunso,
bandhus
4. Мовленнєва розминка.
Have you got a family? Is it big?
5. Перевірка домашнього завдання. Сл.4
Kahoot - https://create.kahoot.it/my-library/kahoots/all
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.
1. Домашнє завдання. Інструктаж.
Вчити правило с. 95
Код доступу 2738781
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
2. Підсумок уроку. Оцінювання учнів.