ЗА ТЕМОЮ «РОДИНА ТА ДРУЗІ» 11 КЛАСС
Підтема: Стосунки між батьками і дітьми
НЗЛ: Громадянська відповідальність.
Мета:
Формування ключових та предметних компетентностей:
Форми й методи роботи: асоціативна карта, виконання тестів онлайн, виправити помилки, мозковий штурм, робота в парах, «Знайди суму», «Дошка оголошень», сенкан.
Обладнання: комп’ютер \ смартфон , додаток “Meet”, додаток Quizlet, онлайн- підручник з англійської мови, презентація, Jamboard.
Тип уроку: урок формування умінь та навичок.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Подивіться на інтерактивну дошку і назвіть кольори. Називати необхідно саме колір слова. Суть вправи полягає у тому, що права півкуля головного мозку намагається назвати колір, а ліва наполягає на тому, щоб прочитати слово.
Оберіть колір картки,з якою ви працюватимете протягом уроку (картки із завданнями заздалегідь робимо різних кольорів).
2) I propose you to play association game. Name all words that you associate with the word «Family relationships» (пропонуємо учням заповнити поля словами, які асоціюються з сімейними відносинами).
3. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація освітньої діяльності.
As you know we continue to learn the topic «Family Relationships» To reach our aim we’ll revise vocabulary and grammar material on this topic, practise your skills in listening, reading, speaking. You’ll get additional information about typical family and share your knowledge on this topic.
II.Основна частина уроку
1. SPEAKING Розвиток навичок говоріння
1)Повторення ЛО з теми. Lets refresh the knowledge of the words have learned.
https://quizlet.com/507969394/test
2) Correct the mistakes Слайд 3 ( на картці завдання подано характеристики щасливої та нещасливої родин,але не всі розподіленні правильно. Перевірте та виправіть помилки. Правильність виконання перевіряємо називаючи слово,переклад та до якої колонки воно відноситься. Учні відповідають ланцюжком.
Strong happy family |
Unhappy family |
punishment respect to each other desire to be stand together lie criticism distrust is always kind to each other support each other love revenge blaming honesty security |
Always does things together Help each other Indifference Irritation Talk together about problems Blaming Make sacrifices for each other Enjoy being together Protect each other from difficulties Tolerance Tenderness Tension Offense communication |
3) Brainstorming “An ideal family” (мозковий штурм « Ідеальна родина», учні висловлюють свої думки).
4) Projects Presentation (на попередньому уроці деякі учні отримали завдання підготувати невеликий проект про свою родину. Учні презентують і захищають свої проекти). Після презентації учні відповідають на питання Have you learned anything new about your classmates? What? Чи дізнались ви щось нове про родини ваших однокласників,що саме?
2. READING Подання тексту для читання.
Let’s read the poem “A letter to my Mum” and then you will work in pairs answering the questions (прочитайте вірш « Лист до мами» і в парах дайте відповіді на питання):
-What is your mother for you?
- Do you agree that your mother is your angel on earth?
- Do you want to thank your lucky stars for your mother? Why?
- Do you often say “thank you” to your parents?
Є дуже відомий вислів Льва Толстого: «Кожна щаслива родина схожа одна на одну,кожна нещасна родина нещасна по-своєму». Послухайте пісню американської співачки Пінк, після прослуховування на сайті «НаУрок» виконайте тест https://naurok.com.ua
III. Заключна частина уроку
1) Mother + father= value of parenting
2) bride + groom=value of marriage
3) doctor + medicine=value of health
4) every holiday + every dinner=value of traditions
5) school + university=value of education
6) the best feeling + heart=power love value
2) FEEDBACK Рефлексія
Advertisement pages
(Дошка оголошень. На cлайді написані оголошення. Один з учнів обирає номер, зачитує оголошення. Здобувач освіти, який може виконати вимоги оголошення, забирає його собі і виконує завдання. )
Wanted! We are waiting for a pupil who can speak about characteristics for strong family.
Wanted! We want to find a speaker who can speak about characteristics for unhappy family.
3) Wanted! We want to hear a boy or a girl who can name international family values.
Оцінювання результатів роботи:
There is the colour you have chosen:
red - teacher gives you a mark,
blue - pupil next to you,
green – you,
yellow- your choice.
(Якщо ви на початку уроку обрали червону картку, вашу діяльність оцінює вчитель, блакитну – оцінює учень поряд з вами, зелену- оцінюєте себе самі, жовту – оберіть того,хто оцінить вашу роботу).
Домашнє завдання:
Write a senkan on the topic « Family» (скласти сенкан «Родина»)
Write a thank-you-letter to your parents (написати лист вдячності батькам).