Урок. "Рослини восени. Проводимо Дослідження"

Про матеріал

Інтегрований урок "Я досліджую світ" - "Дизайн і технології"

Тема: Рослини восени. Проводимо дослідження.

Мета: Розширити знання учнів про характерні ознаки осені в природі. Продовжувати формувати поняття «осінь», з'ясовуючи, які зміни відбулися в природі, як змінює осінь життя всього живого, які викликає настрої. Навчити дітей виготовляти різні вироби з природніх матеріалів. Виховувати почуття відповідальності кожного за збереження багатства і краси природи.

Презентацію виклала окремим файлом з таким самим заголовком

Перегляд файлу

Тема: Рослини восени. Проводимо дослідження.

Мета: Розширити знання учнів про характерні ознаки осені в природі. Продовжувати формувати поняття «осінь», з’ясовуючи, які зміни відбулися в природі, як змінює осінь життя всього живого, які викликає настрої. Навчити дітей виготовляти різні вироби з природніх матеріалів. Виховувати почуття відповідальності кожного за збереження багатства і краси природи.

Хід уроку

І Ранкове коло

ІІ Оголошення теми і мети уроку

  • Діти, подивіться який сьогодні гарний осінній день! Саме такого дня можна почути шурхіт листя, голоси птахів.
  • (Слайд 1) Про цю пору року багато віршів, прислів’їв, приказок. Різні художники, і не тільки люблять малювати осінні пейзажі.
  • Тож давайте сьогодні на уроці поговоримо про чарівницю осінь і її майстерню де вона працює.

ІІІ Бесіда з елементами розповіді

  • (Слайд 2) Кажуть в народі: «Вже брами літа замикає осінь»
  • Діти, а де ми помічаємо сліди осені? (учні називають ознаки осені)
  • (Слайд 3) Так, осінь фарбує чарівними пензлями дерева у різні кольори. Берези і липи прикрашає золотом, звірі починають готуватися до зими. Часто моросить дощик. Туманами сивіють ставки, озера, ріки. Віють холодні вітри.
  • А ви знаєте причину осіннього похолодання?
  • (Слайд 4) Правильно, влітку сонце високо піднімалось в небо, дні були довшими. Тому земля отримувала багато тепла. Тепер сонце вже не так високо ходить по небосхилу, все частіше ховається за сірі дощові хмари, дні стали коротшими. На землю потрапляє менше тепла. Знизилася температура води, повітря, ґрунту.
  • (Слайд 5) Щедро виграючи золотистими барвами, іде нашим рідним краєм  осінь. Шарудить опалим листям у садах, лісах і парках. І падає листячко, кружляє між гілками, лягає м’яко шарами на землю. Яка чудова запашна і золотиста ковдра.
  • А ви коли-небудь придивлялися до листочків?
  • (Слайд 6) Вони ж усі різні і кожен по своєму приваблює. Чи не так?
  • А ви помічали, що якщо зібрати декілька листочків разом, то виходить щось незвичайне?
  • (Слайд 7) Подивіться уважно на цю картинку; що ви на ній бачите? А з яких листочків вона виготовлена?
  • (Слайд 8) А що  на цій картинці? Які листочки були використані?
  • (Слайд 9) Як на вашу думку, а хто це?
  • (Слайд 10) А подивіться на цей виріб? Що це?
  • Так це ваза. Її можна використовувати як звичайну вазу для квітів, так і скарбничку для різних дрібничок.
  • (Слайд 11) А давайте подивимося ближче. З чого ж вона виготовлена?
  • (Слайд 12) Можна дуже багато виробів виготовляти з матеріалів, які дала нам осінь.

ІV Самостійна робота

  • Тож давайте і ми з вами спробуємо виготовити своїми руками таку ж красу.
  • (Слайд 13) Наприклад, ось такого осіннього чоловічка.
  • На ваших столах лежить альбомні листи, різні листочки, клей. Тож давайте спробуємо.

(Учні виготовляють аплікації)

V Підсумок уроку

  • А тепер проведемо вернісаж робіт!
  • Дякую за активність на уроці. І надалі продовжуйте спостерігати за висотою сонця в небі, повітрям, станом неба, вітром, змінами в житті рослин і тварин, працею людей у містах і селах.
docx
Додано
10 жовтня 2020
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку