Урок "Розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки"

Про матеріал

Методична розробка уроку математики в 7 класі із застосуванням сучасних інтерактивних технологій, що сприяють розвитку ключових компатентностей: логіки уважності та критичного мислення.

Перегляд файлу

Алгебра 7 клас

Тема: Розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки.

Мета: Спрямувати діяльність  здобувачів освіти  на вироблення та закріплення навиків розкладати многочлен на множники способом винесення спільного множника за дужки.

Розвивати творче, самостійне та логічне мислення, вміння узагальнювати, систематизувати, робити висновки, а також монологічну мову під час пояснень виконуваних дій.

Виховувати   культуру     письма,       пізнавальну          активність,         почуття відповідальності.

Формувати групу компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, уміння вчитись

 

Тип уроку:   розвиток компетентностей.

 

Завдання на урок:

      учні повинні : уміти виділити спільний множник у вигляді одночлена, многочлена;

      застосовувати дані знання при розв’язанні рівнянь; уміти коментувати відповіді.

 

Епіграф уроку: «Знання збираються по краплині, як вода в долині»

                                                                                                     Прислів’я

 

 

План уроку

 

І.  Організаційний момент.

ІІ.  Перевірка домашнього завдання .

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Актуалізація опорних знань.

 Гра «Рибалка».

   Технологія «Робота в групах». V. Розв’язування вправ.

VІ.  Фізкультхвилинка.

 Технологія «Робота в групах». Вправа «Синтез думок» VІІ. Підсумок уроку.

Рефлексія

VIII. Домашнє завдання .

 

 

Хід уроку.

 

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Перед уроком учні-консультанти на дошці записують розв’язки завдань з домашньої роботи. Решта дітей звіряють і отримують відповіді на незрозумілі завдання.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 

IV. Актуалізація опорних знань. 

 

Гра «Рибалка» 

 

Знайти відповідність

а) mx+ nx            

 

 

1) m(n+3m)

б)2m+ 2n            

 

 

2) x(m+n)

в)mn+3𝑚2           

 

 

3) 2n(3n-1)

г)4𝑚2−2𝑚𝑛        

 

 

4)2(m+n)

д)6𝑛2−2𝑛           

 

 

5) 2m (2m-n)

е)2𝑚2+3𝑚          

 

 

6)-15n(8n+1)

є) 5𝑚3−5𝑚         

 

 

7) 5m(𝑚2−1)

ж )𝑚3𝑛3−6𝑚𝑛4

 

 

8) m (2m+3)

з)5𝑚3𝑛+20n       

 

 

9) 𝑚𝑛3(𝑚2−6𝑛)

и)-120𝑛2-15n      

 

 

 

10)5n(𝑚3+4)

Технологія Робота в групах.

 

Клас поділений на три групи. Кожній групі дано завдання: знайти помилку у наступних виразах. Після виконання завдання керівник кожної групи делегує представника пояснити помилку біля дошки.

1   група  2ас2−8с3х +6асх=2с(ас-6с2х+4ах)

2   група   8𝑎4х+ 7𝑎2𝑥2+𝑎𝑥3= ax(8𝑎3+7𝑎2𝑥2+𝑎𝑥3)

3   група    3𝑥3−6𝑥2𝑦−12𝑥𝑦4 =3(𝑥3−2𝑥2𝑦−4𝑥𝑦4)

V Розв’язування вправ. Розв’язати деякі завдання з підручника  з детальним коментарем учнів та поясненням вчителя незрозумілих моментів.

(VI Фізкультхвилинка)

 

Робота в групах. Вправа «Синтез думок»

Кожній з трьох груп дається завдання розв’язати рівняння, знайти правильну відповідь і за допомогою дешифратора скласти певне слово.

          12𝑥2- 6х = 0                                            10𝑥2+х =0

), (0;2),(6;0,5)                            (0;-10),(0;0,1),(-10;-0,1)

мо    ме     му                                    лід    лод люд  

 

цю ця       ці

В результаті правильної відповіді слово складається «МОЛОДЦІ» VII. Підсумок уроку.

          Рефлексія.

      Які моменти уроку залишилися незрозумілі?

      Що сподобалось, а що не сподобалось на уроці?

      Які нові знання ви отримали?

             Оцінювання рівня знань здобувачів освіти.

VIII домашнє завдання.

Скласти кросворд на тему «Многочлени» та виконати завдання з підручника.

 

pdf
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
1 грудня 2018
Переглядів
1889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку