Урок "Розпізнаю текст"

Про матеріал
Даний конспект уроку можна використати на уроці української мови в 2 класі.
Перегляд файлу

Урок: українська мова

Клас: 2

Тема уроку. Поняття про текст

Мета: ознайомити учнів з поняттям “текст”; навчити розрізняти окремі речення і текст; розвивати вміння добирати заголовок до текстів відповідно до його змісту; виховувати спостережливість, бережливе ставлення до природи.

Ключові компетентності:

  • вміння вчитися - організовувати своє  робоче місце, орієнтуватися в завданнях та вправах;
  • здоров’я-збережувальна — турбуватися про свою поставу, поведінку під час легкого нездужання;
  • соціальна — вчитися працювати в парах, бути толерантним, терплячими до співрозмовника.

Література: Українська мова та читання. Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х класах), Галина Іваниця — Харків. Видавництво “Ранок” 2019р.

Обладнання: ілюстрації, презентація.

Тип уроку: інтеграція.

Хід уроку

І. Організація дітей до уроку

Добрий день! В добрий час!

Рада бачити всіх вас!

Всі за парти ми сідаємо,

До роботи приступаємо.

Щоб помилок уникати,

Треба мову добре знати!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Введення казкового героя


Сьогодні до нас завітали: Вовчик, Лисичка, Білочка та Зайчик.


У них є вчителька- Мудра Сова.


Сьогодні лісові поштарі-сороки принесли нам листа від них. Що ж у ньому? Прочитаймо?

-Що ж робити? Відмовити Сові? Це нечемно! Давайте зробимо так- будемо працювати на уроці відповідно до нашої теми і таким чином допоможемо учням Лісової Школи.

-Згідні?

-Тоді до роботи!

- Лісові учні сьогодні на каліграфічну хвилинку принесли нам нову літеру для написання – буква Оо. Пропишіть її.

https://www.youtube.com/watch?v=wUE64qwdelk

IV. Повідомлення теми і мети уроку

- Щоб дізнатись тему нашого уроку потрібно поставити цифри у порядку зростання та прочитати що утворилось.

- Наше завдання на сьогодні дізнатися що таке “текст”.

V. Вивчення нового матеріалу

1.Введення поняття “Текст”


 

 

-Прочитайте перший стовпчик.

        -Скільки речень у першому стовпчику?

-Про кого йдеться в кожному реченні?

-Чи можна до них дібрати заголовок?

-Прочитайте що написано у другому стовпчику.

-Скільки тут речень?

-Про кого йдеться в кожному реченні?

-Скільки малюнків можна намалювати?

-Чи можна дібрати заголовок до всіх цих речень?

-Порівняйте записи. Чим вони схожі?

Отже, з цього ми можемо зробити такий висновок (правило).

 

2. Перегляд відео

Зараз ми переглянемо відео, яке нам залишила лисичка від своїх друзів на закріплення.

https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU

Гра «Впіймай текст»

Я прочитаю вам, скажімо так, дві «розповіді», якщо ви погоджуєтесь з тим, що це текст, підніміть зелене коло, якщо ж, навпаки, не погоджуєтесь – червону. Та обгрунтуйте свою думку.

1) У театрі показували нову виставу. Наша сім*я дуже дружна і весела. У місті є музеї, театри, парки. Глядачі аплодували акторам. (ні)

2) Наша сім*я побувала в театрі. Там показували цікаву виставу. Ми уважно стежили за подіями на сцені. У кінці аплодували акторам. (так)

 

 

4. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=XhIJwBW5WzM

5. Вправа “Склади текст”


Поки Лісові Друзі до  нас йшли в їхній книзі усі тексти деформувались. Наше завдання розмістити речення в правильній послідовності.

 

- Доберіть заголовок до цього тексту.

 

VI. Підсумок уроку

Завдання від білочки (дати відповіді на запитання)

- Отже, з чого складається текст?

-Що можна дібрати до тексту?

-Що для вас було складним?

-Дякую за урок. До побачення.

 

docx
Додано
26 квітня 2021
Переглядів
1362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку