Урок "Розв'язування вправ на всі дії з натуральними числами"

Про матеріал
Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів про натуральні числа. Сформувати правило порядку виконання дій у виразах. Розвивати уяву та логічне мислення при розв’язуванні задач. Виховувати розуміння математики в повсякденному житті. Сприяти формуванню здорового моральному клімату в класі. Тип уроку. Систематизація умінь та знань.
Перегляд файлу

Тема уроку:Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами

Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів про натуральні числа. Сформувати правило порядку виконання дій у виразах. Розвивати уяву та логічне мислення при розв’язуванні задач. Виховувати розуміння математики в повсякденному житті. Сприяти формуванню здорового моральному клімату в класі. 

Тип уроку. Систематизація умінь та знань.

Наочність та обладнання: Таблиця для оцінювання, картки із завданням та відповіді,комп’ютер,презентація.

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

Привітання з учнями.

Оголошення теми та мети уроку. Налаштування дітей на урок .

Учні  на протязі уроку заробляють бали і заносять в таблицю.

ІІ. Перевірка домашнього завдання. (3 бали)

Учні обмінюються зошитами і перевіряють за зразком №545,№547,№553

ІІІ. Актуалізація опорних знань:

1)Прочитай правильно 15+7 ;86-43, 45*3, 56:7, (7+20)*8, 6*5-12,60:(45-30),

81:9+6*4, 35:7 -15:3;1 бал

2)З’єднати початок і продовження твердження .Гра «Знайди пару»(1 бал)

Початок твердження

Буква

Продовження твердження

1. Нам відомо п’ять

 

 А) можна помножити на це число на кожний доданок і ці добутки додати                      =ac+bc.

2. У виразах із дужками спочатку обчислюються

 

Б) степенем.

3. У виразах без дужок спочатку виконуються

 

В) арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до степеня.

4. Щоб помножити суму на число (a+b)∙c=

 

Г) ІІ ступеня

5. Щоб помножити різницю на число (a-b)∙c=

 

Д) значення виразів у дужках.

6. Вираз ап називається

 

Е) І ступеня

7. Множення і ділення це дії

 

Є) піднесення до степеня, потім по порядку зліва      направо множення і ділення, а потім додавання і віднімання.

8. Додавання і віднімання це дії

 

Ж) можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий                    =ac-bc.

3)Назвати правильний порядок виконання дій: 1бал

А)340:17 +14*6;  Б)45*30:5;В) (198-33):11; Г)90 : 15 *100 Д) 32+81:9

Е)100-62 :9 Є)45+ 356*0 Ж)(35* 10 +650):0 З) 56:7 +322 -158

IV. Застосування знань і вмінь.

Виконання письмових вправ

1) Знайти значення виразу: (В кожного учня на парті готові відповіді. Кожен витягає своє завдання. Після виконання завдань звірити букву і відповідь)

1 бал

А)340:17 +14*6;  Б)45*30:5;В) (198-33):11; Г)90 : 15 *100 Д) 32+81:9

Е)100-62 :9 Є)45+ 356*0 Ж)(35* 10 +650):0 З) 56:7 +322 -158

2) Скласти числовий вираз до задачі і розв’язати.(3 бали)

Магазин. До магазину завезли 15 ящиків бананів, та 22 ящики апельсинів-усього 703 кг. Скільки кг бананів і апельсин завезли до магазину.

Школа. У школу завезли 105 парт. Учням 5 класу виділили-15 парт, 6 кл.-20,

7- на 13 парт менше ніж 5 та 6 разом. 8-9 класу розділили порівну парт , які залишились. Скільки парт отримали 8 та 9 класи?

Підручник №563

У.Підсумок уроку.

Підрахунок балів. Виставлення оцінок.

УІ. Домашнє завдання повторити §16.Виконати №553,558. Творче завдання придумати цікаву задачу на всі дії з натуральними числами.

Додаток

Завдання

Бали

Д/з (3 б)

 

Прочитай 1б

 

Знайди пару 

 

Назви порядок дій 

 

Знайди значення 1б

 

Задачі 3б

 

За активність 1б

                                             Всього:

 

 

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку