ХТО ШУКАЄ, ТОЙ ЗНАХОДИТЬ!
ХТО БОРЕТЬСЯ, ТОЙ ДОСЯГАЄ МЕТИ!
ХТО ШУКАЄ МУДРОСТІ, ТОМУ БОГ ЇЇ ДАСТЬ!
Тема уроку: Розв’язування задач на густину. (7клас)
Мета уроку: закріпити знання учнів про густину, одиниці її вимірювання, розвивати вміння розв’язувати задачі на знаходження густини, маси, об’єму тіла, розвивати вміння користуватися таблицями для знаходження необхідних величин, вчити робити правильний запис умови задачі, розвивати навики перетворення одиниць вимірювання фізичних величин, розвивати просторові уявлення, сприяти розвитку мови, виховувати інтерес до фізики, формувати позитивну мотивацію до навчання, сприяти вихованню гуманності, дисциплінованості,
Обладнання: картки для самостійної роботи, таблиця густин, картки з текстом задач,що будуть розв’язуватися в класі, вислови знаменитих людей, анкети самоаналізу.
Тип уроку: удосконалення знань,та формування умінь і навичок розв’язувати задачі
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент.
Дорогі друзі. Сьогодні ми проведемо цей урок разом. Давайте ми з вами сьогодні візьмемо на допомогу девіз: « Я хочу!, Я можу!, Я буду добре вчитись»
Психологічний тест « Мій настрій сьогодні»
Кожен з вас обере собі смайлик, який відповідає його настрою на сьогоднішньому уроці. Всі разом ми будемо намагатися ,щоб на кінець уроку ніхто не обрав собі сумне обличчя смайлика.
Закони співпраці на уроці:
Будемо керуватися в своїй діяльності принципами, відомими з сивої давнини.
Арабська мудрість гласить: «Ніколи не соромно запитати про те, чого не знаєш». «І наймудрішому є чого навчитись», сказав Джорж Сантаяна.
Перш ніж ми почнемо повторення вивченого вами матеріалу, я хотіла б, щоб кожен з вас настроївся на робочий лад. Просто розслабтесь і скажіть собі: « Я зараз на уроці фізики. А про все інше я не думатиму, я подумаю про це потім». Чудово! А тепер розпочнемо роботу.
ІІ. Активізація опорних знань. «Мозкова атака».
Усне опитування.
Ми дали відповідь з вами на дванадцять запитань і, отже , отримали дванадцять балів.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Бернард Шоу сказав: « Єдиний шлях, який веде до знань – це діяльність», а стародавній філософ висловив таку думку: « Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Те, що я роблю, я розумію.» Отже, для того, щоб зрозуміти, запам’ятати ми і будемо сьогодні займатися діяльністю, яка називається Розв’язування задач. Отже, набув знань – приступай до діла!. Знання без діла – тяжка ноша.
ІУ. Розв’язування задач.
Скарбничка цікавих фактів
V.Самостійна робота.
1. Яку масу мала б золота цеглина розміром 25см х 12см х 6,5 см ? Чи могли б ви її підняти?
2. Колба наповнена спиртом, має масу 500г. Колба без спирту має масу 0,1 кг. Визначити місткість колби за умови , що густина спирту становить 800 кг/ м3.
3. Чавунна куля масою 800г має об’єм 125 см3 . Чи має порожнини ця куля?
4. Маса золота об’ємом 1 м3 є більшою за масу свинцю того самого об’єму на:
а) 8000г; б) 11300 кг;
в) 8,0г г) 19,3 г.
5. Відомо, що густина нафти 0,8 г/см3 , бензину - 710 кг/ м3 , ртуті – 13600 кг/ м3 Порівняйте густини цих речовин.
6.
Три суцільних кубики мають однакові маси. Порівняйте їхні густини.
УІ. Підсумок уроку. От і підійшла до кінця наша з вами зустріч. Ми навчилися з вами спілкуватися, поважати один одного, цінувати час, повторили формули, вчилися розв’язувати задачі. Чи помінявся у вас настрій? Чи було вам цікаво працювати? Чи задоволені ви своєю роботою на уроці? Чи дізналися ви для себе щось нове? В цьому нам допоможуть анкети, які ви зараз заповните.
УІІ. Домашнє завдання.
Прізвище та ім'я учня_________________________________
Плюс «+» |
Мінус « -» |
Цікаво |
|
|
|
А Н К Е Т А С А М О А Н А Л І З У
На уроці я працював |
Активно/пасивно |
Своєю роботою на уроці я |
Задоволений/ не задоволений |
Урок для мене здався |
Коротким/ довгим |
За урок я |
Не втомився/ втомився |
Мій настрій |
Стало краще/ стало гірше |
Матеріал уроку мені був |
Зрозумілим/ незрозумілим Корисним/ некорисним Цікавим/ нудним |
Домашнє завдання мені здається |
Легким/ важким Цікавим/нецікавим |
Відповіді підкреслити |
ГУСТИНИ ДЕЯКИХ РЕЧОВИН
РЕЧОВИНА |
КГ/М3 |
Г/СМ3 |
БЕНЗИН |
710 |
0,71 |
ГАС |
800 |
0,8 |
МІДЬ |
8900 |
8,9 |
СВИНЕЦЬ |
11300 |
11,3 |
ОЛОВО |
7300 |
7,3 |
ЗОЛОТО |
19300 |
19,3 |
СПИРТ |
800 |
0,8 |
ЧАВУН |
7000 |
7,0 |
ЦИНК |
7100 |
7,1 |