Тема. Розв'язування задач за допомогою систем рівнянь.
Мета: ознайомлення учнів із розв’язуванням задач, математичними моделями яких є системи лінійних рівнянь; удосконалення компетентностей школярів щодо розв’язування систем рівнянь аналітичними способами; формування екологічної свідомості учнів.
Обладнання: програмне забезпечення (Plickers, LearningApps); QR-коди; смартфон; презентація; додаткові відомості з посиланням на блог; фотокопія «Афінська школа»; основа та стікери для проведення рефлексії.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. АОЗ: за допомогою тестової роботи «Системи рівнянь» у Plickers.
(Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом. Разом із завданнями, які учні виконали у LearningApps, можна заробити 11 балів.)
Кожне завдання тестів аналізується і записується в зошит.
ІІІ. ВНМ:
(Далі пояснення по презентації)
IV. Закріплення: с.208-209 підручника
V. Домашнє завдання (з презентації)
VІ. Підсумок уроку:
Тема. Розв'язування задач за допомогою систем рівнянь.
Мета: ознайомлення учнів із розв’язуванням задач, математичними моделями яких є системи лінійних рівнянь; удосконалення компетентностей школярів щодо розв’язування систем рівнянь аналітичними способами; формування екологічної свідомості учнів.
Обладнання: програмне забезпечення (Plickers, LearningApps); QR-коди; смартфон; презентація; додаткові відомості з посиланням на блог; фотокопія «Афінська школа»; основа та стікери для проведення рефлексії.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. АОЗ: за допомогою тестової роботи «Системи рівнянь» у Plickers.
(Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом. Разом із завданнями, які учні виконали у LearningApps, можна заробити 11 балів.)
Кожне завдання тестів аналізується і записується в зошит.
ІІІ. ВНМ:
(Далі пояснення по презентації)
IV. Закріплення: с.208-209 підручника
V. Домашнє завдання (з презентації)
VІ. Підсумок уроку: