Розв'язyвання задач на множення та ділення натуральних чисел
Мета:
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань
Урок 23 13.10.2017р.
Тема: Розв'язyвання задач на множення та ділення натуральних чисел
Мета:
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань
Хід уроку
Ви почули всі дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з вас вже постарався
До уроку приготувався
Тож гаразд, часу не гаймо
І урок розпочинаймо.
2 |
8 |
9 |
43 |
15 |
51 |
24 |
72 |
1 |
10 |
42 |
35 |
91 |
77 |
4 |
26 |
56 |
57 |
23 |
29 |
65 |
27 |
90 |
36 |
37 |
8 |
41 |
28 |
6 |
57 |
81 |
45 |
64 |
17 |
12 |
21 |
33 |
80 |
28 |
18 |
50 |
16 |
8 |
6 |
44 |
31 |
40 |
46 |
24 |
32 |
13 |
25 |
14 |
48 |
42 |
46 |
12 |
23 |
15 |
54 |
66 |
38 |
72 |
2*5 6*7 5*7 7*8 6*6 5*8 9*9
5*9 8*8 3*6 6*8 5*5 2*7
Учитель диктує приклади, учні зафарбовують результат олівцем. Отримують малюнок «цифру 5».
Сьогодні в роботі нам допоможе вислів давньогрецького філософа і вченого Арістотеля:
«Розум полягає не лише у знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання».
Фронтальне опитування
( а · b = с множник * множник = добуток )
(щоб помножити різницю на число, треба зменшуване і від’ємник помножити на це число і знайдені добутки відняти (a-b)∙с = a∙с -b∙с .)
Фізкультхвилинка
А) 9673 б) 476 в*) 240436
* 4 * 34 * 8
А) 25 * 7 * 4 =
А) ( 80 + 1) * 3 =
А) 27 а + 13 а - 2 , якщо а = 10
А) 2 * ( х + 3 ) = Б) 4 * (5 – 3в) =
А) 6² = Б) 5 ³ =
в) 2² + 4 ³ = г) 7² - 3³ =
А) 366 : 3 б) 4298: 7 в) 157: 33 г) 393 : 17
1. При підведенні підсумків звертаю увагу учнів на очікувані результати уроку і, передаючи уявний мікрофон, з’ясовую:
- чи досяг очікуваних результатів кожен учень та клас у цілому (при цьому учні обговорюють відповідь)?
- що могло б бути організовано краще, корисніше?
- над якими навичками, вміннями ще треба працювати?
2. Оцінювання (самооцінка)
Діти, запам'ятайте, що свої знання і те, що ви вмієте робити , завжди треба вдосконалювати, і тому домашнім завданням буде: Домашня самостійна робота 2 ст _____________, підготуватися до к/р