До розіграшу
залишилось:
19 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок "Розв'язyвання задач на множення та ділення натуральних чисел"

Про матеріал

Розв'язyвання задач на множення та ділення натуральних чисел

Мета:

  • навчальна: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Множення і ділення натуральних чисел»; узагальнити вміння розв'язувати задачі, що передбачають виконання множення і ділення натуральних чисел.
  • розвивальна: формувати вміння систематизувати й узагальнювати навчальний матеріал; розвивати математичне мовлення, увагу, мислення
  • виховна: виховувати старанність, акуратність до ведення записів

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань

Перегляд файлу

                                               Урок 23                              13.10.2017р.

Тема:   Розв'язyвання задач на множення та ділення натуральних чисел

Мета:

  • навчальна: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Множення і ділення натуральних чисел»; узагальнити вміння розв’язувати задачі, що передбачають виконання множення і ділення натуральних чисел.
  • розвивальна: формувати вміння систематизувати й узагальнювати навчальний матеріал; розвивати математичне мовлення, увагу, мислення
  • виховна: виховувати старанність, акуратність до ведення записів

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

 

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався

До уроку приготувався

Тож гаразд, часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

 

  1. ПЕРЕВІРКА Д/З
  1. _____________________________________________
  2. Усний рахунок ( повторення таблиці множення, розвиток уваги). Кожний учень отримує картку:

2

8

9

43

15

51

24

72

1

10

42

35

91

77

4

26

56

57

23

29

65

27

90

36

37

8

41

28

6

57

81

45

64

17

12

21

33

80

28

18

50

16

8

6

44

31

40

46

24

32

13

25

14

48

42

46

12

23

15

54

66

38

72

 

2*5      6*7     5*7     7*8     6*6   5*8     9*9

5*9       8*8     3*6     6*8    5*5    2*7

 

 

 

 

 

Учитель диктує приклади, учні зафарбовують результат  олівцем. Отримують малюнок «цифру 5».

 

Сьогодні в роботі нам допоможе вислів давньогрецького філософа і вченого Арістотеля:

«Розум полягає не лише у знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання».

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів.
  • Ми з вами вивчили тему множення і ділення натуральних чисел. Скажіть, а навіщо нам потрібно було цьому вчитися?
  • Сьогодні на уроці за виконане завдання ви будете отримувати бал  вигляді дзвіночка, а потім вкінці уроку отримаєте оцінку.
  1. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Фронтальне опитування

  1. Що означає помножити число а на число в ? (Помножити число a на натуральне число b – це означає взяти число a доданком b разів.)
  2. Назвіть компоненти дії множення

( а   ·  b   =   с  множник  *  множник  =  добуток )

  1. Як знайти невідомий множник?  (Щоб знайти невідомий множник треба добуток поділити на відомий множник)
  2. Які ви знаєте властивості (закони) множення? (переставна, сполучна, розподільна).
  3. Сформулюйте переставну властивість множення (від перестановки множників добуток не змінюється. a·b = ba.)
  4. Сформулюйте сполучну властивість множення (щоб добуток двох чисел помножити на третє число, досить перше число помножити на добуток другого і третього чисел. (a · b) ∙с =  a ∙ ( b с)   )
  5. Сформулюйте розподільну властивість множення відносно додавання  (щоб помножити суму на число, треба кожний доданок помножити на це число і знайдені добутки додати. (a + b)∙с =  a  ∙с + b∙с .)
  6. Сформулюйте розподільну властивість множення відносно віднімання

(щоб помножити різницю на число, треба зменшуване і від’ємник помножити на це число і знайдені добутки відняти (a-b)∙с = a∙с  -b∙с .)

  1. Як виконати множення на розрядну одиницю (10, 100…)? (  Щоб помножити натуральне число , на розрядну одиницю (10, 100…)    , треба до першого множника справа приписати стільки нулів, скільки їх є  в розрядній одиниці.)
  2.  Що називають степенем числа ? (добуток однакових доданків)
  3.  Що таке квадрат числа? (добуток двох рівних чисел  a · a = a ².)
  4.  Що таке  куб числа? (добуток трьох рівних чисел    a· a · a = a ³ .)
  5.  Що означає поділити число а на в? (Поділити число a на b – це означає знайти таке число с, що с ∙ b = a.)
  6.  Назвіть компоненти дії ділення ? (а:  b  =  с   ділене   :   дільник  =  частка)
  7.  Яке число називають діленим? Дільником?
  8.  Як знайти невідоме ділене? (Щоб знайти невідоме ділене треба частку помножити на дільник)
  9. Як знайти невідомий дільник?  (Щоб знайти невідомий дільник треба ділене поділити на частку)
  10.  На яке число не можна ділити?
  11.   В якому випадку застосовують термін «неповна частка»? (ділення з остачею)

Фізкультхвилинка

 

  1. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

 

  1. Виконайте множення:

А)   9673                                   б) 476                               в*) 240436

    *       4                                     *    34                                 *           8

 

 

  1. Обчисліть, використовуючи переставну і сполучну властивості множення:

А) 25 * 7 * 4 =

  1. Обчисліть, використовуючи розподільну властивість множення:

А) ( 80  +  1)  * 3 =

  1. Спростіть вираз і знайдіть його значення:

А)  27 а + 13 а  - 2  ,    якщо а = 10

  1. Розкрийте дужки у виразі

А) 2 * ( х + 3 ) =                                                  Б)  4 * (5 – 3в) =

  1. Піднесіть до степені числа:

А) 6² =                                                                  Б) 5 ³ =                      

в) 2²  + 4 ³ =                                                          г) 7²  - 3³ =

  1. Виконайте ділення і ділення з остачею:

А) 366  : 3              б)       4298: 7             в) 157:  33                         г) 393 : 17

 

  1. ПІДСУМОК УРОКУ

1. При підведенні підсумків звертаю увагу учнів на очікувані результати уроку і, передаючи уявний мікрофон, з’ясовую:

  - чи досяг очікуваних результатів кожен учень та клас у цілому (при цьому учні    обговорюють відповідь)?

  - що могло б бути організовано краще, корисніше?

- над якими навичками, вміннями ще треба працювати?

2. Оцінювання (самооцінка)

  1. Домашнє завдання

Діти, запам'ятайте, що свої знання і те, що ви вмієте робити , завжди треба вдосконалювати, і тому домашнім завданням буде: Домашня самостійна робота 2  ст _____________, підготуватися до к/р

  • Я дякую вам за працю на уроці. До зустрічі
Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
3 січня
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку