Урок розвитку мовлення "«Під моїм вікном калина » Текст-з елементами опису.

Про матеріал
Урок розвитку мовлення з елементам диференційованої роботи. Задача уроку формувати вміння складати текст-розповідь (з елементами опису) за планом і словником.
Перегляд файлу

Урок розвитку мовлення

Клас: 2

Тема. «Під моїм вікном калина » Текст-з елементами опису.

Завдання уроку.

  • формувати вміння складати текст-розповідь (з елементами опису) за планом і словником. Закріплювати знання про будову тексту;
  •  розвивати зв’язне мовлення, вчити аналізувати;
  • виховувати спостережливість, прищеплювати любов до природи.

Обладнання:  картки для індивідуальної роботи, малюнок калини,  аудіозапис  П. І. Чайковського «Осінь»

Хід уроку

  І. Організаційний момент

  ІІ . Мотивація до  навчальної діяльності

 

  1. Лунає дзвіночок, до праці мерщій.

Ти всі перешкоди здолати зумій!

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

щоб кожна хвилина не втратилась марно!

 

          2.Прослухування грамзапису «Жовтень» («Пори року» П. І. Чайковського). https://mp3iq.com/m/5154982-p.-.chajkovskij/91274808-zhovten-os-nnya-p-snya/

-Які картини викликала в вашій уяві ця музика?

-Що ви хотіли б зараз робити? (Слухати, як шурхотить листя під ногами, дивитись, як листя кружляє і падає, тощо).

-Які почуття викликала у вас почута мелодія?

ІІІ. Оголошення теми уроку.

1.Загадка

У вінку зеленолистім ,

У червоному намисті,

Видивляється у воду

На свою хорошу вроду.

Отже, сьогодні ми будемо складати текст-опис «Калина під моїм вікном».

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду.

  1. Розгляд схеми побудови тексту-опису.

Опис

Частина в якій передається загальне враження  про предмет.

Частина в якій розкриваються ознаки предмета.

Висновок. (Його може й не бути).

 

          2.Розгляд малюнка з кущем калини, розповідь учнів про калину.

 

ІV.  Робота за таблицею 

1. Ознайомлення з планом та опорними словами.

 

«Під моїм вікном калина »

                                               План.

Де росте калина?

Яка калина на вигляд?

Кого приваблює кущ калини повесні, восени?

Яку користь приносить калина людям?

Як народ величає калину?

 

Словник: тонке, гнучке гілля; темно-зелені листки, смарагдові шати; білий запашний, духмяний цвіт; важкі кетяги, червоні, соковиті ягоди; палахкотять мов ліхтарики; лікувальна рослина, символ України.

 

            2.Складання учнями усної розповіді за планом та опорними словами, її аналіз. (Учитель звертає увагу учнів на можливі помилки у побудові тексту, вживанні слів, конструюванні речень).

          3.Орфографічна підготовка.

Гілля, темно-зелені, смарагдові, духмяний, важкі, Україна.

 

4.Фізкультхвилинка

    Навколо дерев весело підемо.

     Різні листочки дружно підберемо.

     Відразу вгору піднімемо,

     А потім їх підкинемо,

     Нехай собі летять.

V.  Самостійна робота.

А)Диференційована робота.

Слабким учням можна запропонувати картки з деформованими реченнями:

Невисокий, калина, але, кущ, пишний.

Не, любить, рости, у, місцях, вологих.

Зацвітає, вона, цвітом, повесні, білим, запашним.

Червоніють, восени, важкі, грона, калини.

Шанують, здавна,і, красу, її лікувальні, властивості, за, люди.

 

Б)Учням з середнім рівнем досягнень можна запропонувати картки з початком речень.

Калина – це…

Росте…

Навесні…

Восени…

Калину здавна…

В)Сильні учні пишуть за планом і робочим матеріалом (табл).

 

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

  1. Перевірка складених творів. Редагування.
  2.   Оцініть свою роботу

 

                         Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 373  "Паросток" Харківської міської ради" - Кра… | Cute cartoon drawings, Black  panther art, Cute art


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 лютого
Переглядів
98
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку