Урок розвитку мовлення "Письмовий твір з елементами характеристики. Вимова і правопис слова колектив"

Про матеріал
Мета уроку - вчити дітей письмово висловлювати свої думки, вдосконалювати і закріплювати знання з вивчених тем, збагачувати словниковий запас; розвивати почуття колективізму; виховувати любов до рідної мови.
Перегляд файлу

Урок розвитку зв'язного мовлення      

Письмовий твір з елементами характеристики.                                                              Вимова і правопис слова колектив.

Мета:  вчити дітей письмово висловлювати свої думки, вдосконалювати і закріплювати знання з вивчених тем, збагачувати словниковий запас; розвивати почуття колективізму; виховувати любов до рідної мови.

 

План уроку

Презентація

  1.  Вітання
  2.  Емоційне налаштування

Давайте налаштуємося на позитив! Працюємо у групах: скажемо один одному комплімент чи побажання.

  1.  Робота у зошитах

Відкриваємо зошити. Сіли правильно правильно, правильно  тримаємо ручку, відступаємо один рядок. 13 грудня.

    13 – число двоцифрове, чортова дюжина. Що треба зробити, щоб число 13 стало круглим і трицифровим?

  1.   Хвилинка каліграфії

Слідкуємо за зірочкою – вона вам нагадає правильне написання елементів букв Кк.

Зразок на дошці. Кк ко кл мк

  1.   Розгадайте ребус

    Шо кол  ад

       К ек с

        Ти гр

          В

 

  1.   Написання:  словникове слово – колектив

Доберемо споріднені слова – колективна (робота),

колективізм (почуття колективізму – бажання бути у колективі), колективіст ( прибічник колективу).

  1.   Тлумачний словник

Як пояснює це слово тлумачний словник?  Іншомовне походження – «збірний»

  1.   Синоніми

Доберемо синоніми. Клуб, секція, гурток, об’єднання.

  1.   Пригадаємо алфавіт.

А які якості характеризують справжній колектив?   Допоможе відповісти  - робота у групах: – дешифрувальники .

Пригадаємо алфавіт. Які букви заховані?  (табличка «Кафе Птах»)

Кожна група шукає своє слово і швидко та каліграфічно записує його на дошці.

  1. Деформоване речення

Головні члени речення

Встановлюємо зв'язок між словами

  1. Мультфільм

А зараз ми потрапимо у незвичайну школу.  Пригадаємо, оповідання якого письменника про лісову школу ви читали?

У мультфільмі буде інша школа. У цій школі також  навчаються звірятка. Дивимося.

  1. Обговорення

 

               Де відбуваються події?

           Чи вперше прийшов в учнівський колектив їжачок?

           Що заважало їжачкові гратися з однолітками?

         Чи читали ми оповідання, у яких говорилося про людей з обмеженими можливостями?

           Чому діти вручили їжачку незвичайний подарунок?

           Чи правильно зробила білочка, що організувала колективний  подарунок?

           Що потрібно зробити, щоб клас був дружним?

 

  1. Читаємо зразок

Сьогодні на уроці кожний матиме можливість висловити свої міркування з приводу того, що потрібно, щоб клас був дружним? У підручнику є невеличкий твір з відповіддю на це питання.

Прочитаємо зразок (ст. 60, вправа 169, 6 завдання).                 

Число, що є номером вправи усно розкладемо на розрядні доданки: 169 =100+60+9

Ми будемо записувати свої думки з приводу не лісової школи, а нашого класу.

  1. Правила нашого класу

Пригадаємо визначення дружного класу і правила

 

  1. Написання твору

Пригадаємо будову тексту.  

Який наш клас?

 

  1. Фізкультхвилинка
  2. Читання твору

Прочитайте твір у групах один   одному.

   Скажіть, що вам  найбільше сподобалось у творах   товаришів.

Виберіть один найкращий на вашу думку і прочитайте на загал.

Молодчинки! Розумнички!

 

  1.   Наш  клас (відео і фото)
  1. Як ви гадаєте, чи є день народження нашого колективу?

     2.  Пригадаємо, як все починалося.

    3. Головна мета нашого колективу – навчання.

    4. Навчалися ми і дистанційно.

    5. І у сховищі під час повітряних тривог.

    6. Дуже ми любимо фізкультуру і спорт.

    7.  А це наш перший похід у краєзнавчий музей у першому класі.

    8. Були у нас і інші екскурсії театр, бібліотека, фабрика Копиці.

     9. Багато було у нас і святкових днів.

  10. Улюблене свято Новий рік і Миколайчик.

  1.   Сенкан

То який же наш колектив?

 

  1.   Гра «З’єднай прислів’я».

А що говорять про колектив українські прислів’я?

  1.  Підсумок .

 

docx
Додав(-ла)
Шевчун Надія
Додано
9 січня
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку