Урок «Розвиток зв’язного мовлення « Побутова техніка»

Про матеріал
Мета: розширити знання учнів про предмети побутової техніки, їх роль у житті людини, продовжувати формувати вміння дітей логічно, послідовно, грамотно, правильно висловлювати свої думки
Перегляд файлу

Тема. «Розвиток зв’язного мовлення « Побутова техніка»

Мета: розширити знання учнів про предмети побутової техніки, їх роль у житті людини, продовжувати формувати вміння дітей логічно, послідовно, грамотно, правильно висловлювати свої думки, намагатися своєю розповіддю зацікавити слухачів; розвивати вміння творчо і логічно мислити, збагачувати мовленнєвий запас; виховувати обережність у поводженні з побутовою технікою, економність.

Обладнання: тлумачні словники, картки завдань для індивідуальної та групової роботи; дидактичний та ілюстративний матеріал з теми; оформлений куточок студії; побутова техніка.

Хід уроку

І  Організаційний момент

Запросини

(Дзвенить телефон. Розмова учителя по телефону).

Учитель. Діти, я отримала гарне повідомлення. Нас запрошують на телебачення, а саме, до студії телеканалу «1+1». Ви любите дивитися телепередачі? А які вам найбільше подобаються? А без чого неможливо побачити передачі? Сьогодні у нас є змога побувати на студії, ознайомитися з її роботою над створенням телепередачі, взяти у них участь. Заплющіть очі. (Звучить музична заставка)

Учитель. Ось ми і на телебаченні. Запрошую вас до студії. Ведучою буду я, а ви – гості студії. Зараз я хочу взяти інтерв’ю у кого-небудь з вас. Хто сміливіший?

  • Ви гість передачі «Сніданок з 1+1». Розкажіть про себе. Ким мрієте стати?

ІІ  Актуалізація знань учнів

 Конкурс «Відгадай»

Передача оголошує конкурс «Відгадай». Запрошуємо трьох учасників. Умови конкурсу:

  • правильно відповідати на запитання;
  • за кожну правильну відповідь ви опускаєте фішку зі своїм ім’ям у наш «банк». У конкурсі будуть розіграні декілька призів.

1. Як називають споруду, у якій живуть люди?

2. Кімната, де готують їжу?

3. Які помічники є у мами на кухні?

4. Яка машина наводить чистоту в оселі?

5. Як ці прилади, механізми і машини назвати однією фразою?

ІV Оголошення теми і мети уроку

V Мотивація навчальної діяльності учнів

  1. Завдання на індивідуальних картках
  2.  Робота з тлумачним словником. Віднайдіть тлумачення значення слів за малюнками на дошці. (Завдання на вибір).

3. Звучить музична заставка. Передача «Перший мільйон»

Завдання.

1.Виберіть правильну відповідь до зображення на екрані.

Газова плита

миє посуд            готує їсти

пере білизну         прасує одяг

Холодильник

місце для книг           шафа для одягу

місце для зберігання продуктів        схованка для ігор

2.Знайди зайве слово.

Електрочайник, електровоз, електродриль, електрофон.

3. Підсумок.

VІ Відеофізкультхвилинка

VІІ Продовження роботи 

1. Музична заставка. Новини

2. Презентація робіт пошукових груп

Науковці

За одну хвилину у нашій країні витрачають 50 тисяч кіловат електроенергії,53 тисячі кубічних метрів води. Треба бережливо ставитися до природніх ресурсів.

Дослідники

Перші побутові електроприлади з’явилися більше ста років тому. Електрика змінила все життя людства. Працюючи з електроприладами, людина у 6 разів економить свій час.

Практики

Робота з плакатом «Техніка безпеки під час користування електроприладами».

1. Перед включенням електроприладу (електрочайник, електрокип’ятильник, електроплита, соковижималка, міксер тощо) оглянь, чи немає ніяких пошкоджень.

2. Ніколи не вмикай і не вимикай прилади мокрими руками.

3. Не допускай потрапляння води на ввімкнені електроприлади.

4. Не тягни електричний провід руками.

5. Не протирай, не чисти електроприлади, що працюють.

6. Після роботи вимикай електроприлади з мережі.

7. У випадку несправності електроприладу негайно повідом дорослих. Категорично забороняється виконувати будь-які ремонтні роботи, користуватися несправними електроприладами.

3. Наступна передача «Погода»

 Вчора вночі був сильний дощ. Він змив у словах частинки літер. Будьте уважні, відновіть слова. (Робота в парах. Завдання на картках).

Комп’ютер, магнітофон, радіо, електролампа.

  • А зараз ми трішки відпочинемо від телебачення
  1. Робота за сюжетним малюнком. (Прибирання в квартирі) Завдання на картках.

Розглянь малюнок. Добери до нього назву.

Склади речення за цим малюнком. Побудуй його схему.

Якою побутовою технікою вмієш користува­тися ти?

Як часто ти це робиш?

- Всі ви знаєте, що по телебаченню також є реклами і ми зараз будемо складати реклами.

 2.Робота в групах. (На партах конверти з малюнками побутових приладів). Презентація реклами приладу.

Підсумок.

  1. Передача «Квадратний метр». Робота в групах.

Кожній групі пропонується картинки із зображенням двох предметів. Учні мають розрізати їх на дві частини і утворити новий предмет.

-  Створивши новий фантастичний предмет, ви повинні дати йому назву і скласти творчу розповідь за планом.

1. Що я можу робити або що зі мною можна робити?

2. Хто мене найбільше любить і кого я найбільше люблю?

3. З яким предметом я дружу?

4 .Які цікаві історії зі мною відбувалися?

(Презентація групами створених фантастичних предметів, творчих розповідей).

Наприклад: пилосос та телевізор – пилезор.

VІІІ Підсумок уроку

1. Гра «Дзвінок товаришеві»

Розповіді другу про цікавинку на уроці.

2. Підведення підсумків

Діти підраховують кількість фішок у «банку». Найактивніші отримують призи – розмальовки з теми уроку.

  • Діти, а який девіз студії «1+1»? («Ти не один»)
  • Отже, ви всі працювали активно, старалися. Молодці!

3. Вправа «Мій настрій»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 серпня 2019
Переглядів
3057
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку