26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Урок ''Рух і час.Пригода 1. У Муті Хоботовича в гостях''

Про матеріал
Конспект уроку з Я досліджую світ для учнів другого класу за підручником О.Волощенко,О.Козак,Г. Остапенко.
Перегляд файлу

Тема 8. Рух і час. Тиждень 28                                                                                                                                                           Пригода 1. Знайомство з Хоботовичами( за твором Святослава Чернія ‘’Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували’’)                                                                                                                                                    Урок 2.  У Муті  Хоботовича в гостях                                                                                                                                                               Для виконання завдань приготуйте:                                                                                                                                                          - підручник ‘’Я досліджую світ’’( частина 2)                                                                                                                                                   -робочий зошит ‘’Я досліджую світ’’ ( частина 2)

1.Ранкова зустріч

   Я усіх дітей гукаю                                                                                                                                                                             Та до себе закликаю!                                                                                                                                                                             Будемо всі разом грати,                                                                                                                                                    Зустріч вже пора почати!                                                                                                                                                                               Другу руку простягни,                                                                                                                                                           Йому посмішку пошли.                                                                                                                                                     Добрий ранок, добрий день!                                                                                                                                                     Нашу зустріч розпочнем!

2. Вправа ’’Дзеркало’’                                                                                                                                                                             Ведучий показує рухи й дивиться у ‘’дзеркало’’,діти по черзі наслідують його рухи і жести.  Потім ведучий виконує роль ‘’дзеркала ‘’.                                                                                                                                                     3. Обмін інформацією.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Новини дня. Дитина дня.                                                                                                                                                         Календар погоди. Повідомлення  синоптика                                                                                                         Сьогодні_____(число).- Це число одноцифрове чи двоцифрове? Парне чи непарне? Назвіть сусідів даного числа. Скільки десятків і одиниць у даному числі?                                                                   Місяць_____,____(день тижня). На дворі____(пора року). Вранці я йшла (йшов ) до школи небо було____(ясним,похмурим).Опади(були/не було).                                                                                                                      4. Повідомлення теми уроку.                                                                                                                                                    Пригода 1. Знайомство з Хоботовичами( за твором Святослава Чернія ‘’Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували’’).  У Муті Хоботовича в гостях.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 5.Ознайомлення з новою темою                                                                                                                                   Вмощуйтеся зручненько,відкривайте підручник на сторінці 78 і  розпочинаємо читати  першу історію  про Муті.

- Як звали рідних Муті ?                                                                                                                                                                   - Як сім я  Хоботовичів  проводила   дозвілля?                                                                                                                                                                                         -Яка  подія  змінила звичний устрій   життя  родини  слонів?
6. Відкрийте робочий зошит  ‘’Я досліджую світ ‘’ на сторінці 41 і виконайте завдання 1.                                         7.  Пограймо в гру’’ Продовж речення’’

-Знайдіть ці речення в тексті  підручника  на  сторінці  78.

-Кожні вихідні сім’я Хоботовичів……………  

-Цієї суботи Муті прокинувся першим і,…………. 

-До перегляду передачі…………

-Тим часом ведучий-заєць………….

-Я зараз знайду контакти…………..

-Діти, чи всі речення вдалося знайти?

- Що ви можете розповісти Хоботовичам про свою родину?

8.Музична  руханка                                                                                                                                                                                                         

Прочитайте про телеканал, який дивилися Хоботовичі. 

       Discovery Channel - Медиакарта         

Цей канал називається Discovery. Його назва перекладається  з англійської як відкриття, знахідки. Заснували цей канал американські фахівці. Нині це найвідоміший телеканал у світі,що показує документальні фільми про природу, звірів, подорожі.

- Діти, а  які     телеканали  дивитесь ви?  Чому?

-   Скільки часу ви витрачаєте на перегляд телепередач?  Як ви думаєте,чи залежить від цього ваше здоров’я? Пригадайте правила, яких   потрібно   дотримуватись,коли дивитесь телевізор чи працюєте з комп ‘ютером.

- Діти, спробуйте намалювати( зліпити   з пластиліну) сім’ ю Хоботовичів.

-Чим саме схожі слоненята на своїх батьків? А  чим  відрізняються?

-Коли спільних рис у них стане  ще  більше?

-А чим ви  схожі на своїх рідних?

-Пам ятайте, що  кожен з вас – чудовий і неповторний!

11.Підсумуйте,чого ви навчилися.                                                                                                                                                    - Сьогодні  ви побували в гостях у  Муті  Хоботовича. Сподіваюсь, ви дізналися багато цікавого про цю сім ю.                                                                                                                                                                                                                       – Пригадайте,що на уроці було найцікавішим.

                                                                                              

docx
Додано
15 червня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку