Комунальний заклад Сумської обласної ради
"Шосткинський ліцей спортивного профілю"
Конспект уроку
з фізики в 10 класі
по темі:
«Рух тіла під дією кількох сил»
Підготувала
вчитель фізики
вищої кваліфікаційної категорії,
старший вчитель
Дудукова В.А.
Шостка – 2023
Тема: Рух тіла під дією кількох сил.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Обладнання уроку: комп’ютер, проектор,
Мета і завдання уроку:
Очікувані результати:
Учні зможуть:
Компетентності, що формуються:
ключові (вміння вчитися - спостерігати, аналізувати, робити висновки; інформаційні - вміння осмислювати й використовувати інформацію з різних джерел (мовлення вчителя, однокласників, результати спостережень); комунікативні – вміння вільно висловлюватися, оптимально використовувати власні знання та навчальну інформацію уроку для результативної комунікації;
соціальні – вміння продуктивно співпрацювати з однокласниками, вчителем;
Інновації уроку: проблемно-пошукові метод шляхом використання електронних засобів навчання.
Епіграф уроку.
«Ми навчаємося не для школи, а для життя.»
Сенека Анней Люцій
(давньоримський філософ)
Хід уроку
І. Організаційна частина
ІІ. Актуалізація опорних знань
Учні на попередньому уроці були об’єднані в групи
Запитання
III. Вивчення нового матеріалу
На попередньому уроці учні були об’єднані в групи. Кожна група отримала завдання.
1 група. Алгоритм розв’язування задач на рух тіла під дією кількох сил по горизонтальній площині. (Робота на платформі Canva)
2 група. Алгоритм розв’язування задач на рух тіла під дією кількох сил по похилій площині. (Google презентація)
3 група. Алгоритм розв’язування задач на рух зв’язаних тіл. (Онлайн-дошка Padlet)
Правила роботи в групах:
Бути уважними та активними ;
Слухати один одного;
Поважати думку іншого;
Учитись оцінювати свої знання та знання друзів;
Не сміятися над чужими помилками;
Завжди допомагати один одному.
1 група.
2 група
3 група
Взаємооцінювання (в кожній представленій роботі необхідно знайти 1-3 позитива і надати 1 рекомендацію)
IV. Закріплення вивченого матеріалу
Задача. Сани масою 120 кг з’їжджають з гори, нахиленої під кутом 300 до горизонту. З яким прискоренням вони рухались, якщо коефіцієнт тертя 0,02?
V. Рефлексія
Зараз кожен учень вибере смайлик для визначення свого емоційного стану.
Самооцінювання.
ПІ |
Від 1 до 3 балів |
Відповіді на запитання |
|
Робота в групі |
|
Задача |
|
1 – Багато помилок, потребую допомоги.
2 – незначні помилки, потребую підтримки.
3 – Виконаю все сам, допоможу іншим.
VІ. Д.З
На нитці, перекинутій через нерухомий блок, підвішені вантажі масами 0,3 кг і 0,34 кг. За 2 с після початку руху кожний вантаж пройшов шлях 1,2 м. Знайти прискорення вільного падіння за даними досліду.