Бердянська гімназія №3“Сузір’я”Учитель Момот Л. О. Самостійна робота
Номер слайду 2
Дуже важливо навчитися виконувати математичні дії з десятковими дробами, сьогодні ми з’ясуємо, як Ви навчилися розв'язувати задачі на рух та обчислювати значення математичних виразів, які містять десяткові дроби Етап орієнтації Десяткові дроби…Навчились їх ми округляти, Додавати, віднімати, Множити і порівняти. Час прийшов це показати.
2. Відповідь: 17,2. Задача 1. Із двох селищ одночасно виїхали назустріч легковик та маршрутка. Швидкість маршрутки 70 км/год, що в 1,3 раза менше ніж швидкість легковика, через 3,2год вони зустрілися. Яка відстань між цими містами?Міркуємо так: щоб дізнатися, яка відстань між даними містами, треба швидкість зближення цих машин помножити на час, який вони були в дорозі; час ми знаємо, а щоб знайти швидкість зближення, нам треба додати швидкості обох машин; швидкість маршрутки нам відома і знаємо, що вона в 1,3 рази менша, ніж швидкість легковика, таким чином швидкість легковика в 1,3 рази більша; Можемо записати головне питання задачі і скласти вираз: Яка відстань між цими містами? (70 · 1,3 + 70) · 3,2 = (91 + 70) · 3,2= 161 · 3,2 = 515,2 (км) Відповідь: 515,2 км.
Номер слайду 5
Самостійна робота: 1. Обчислити значення виразів (6 балів): 19,23·7,28 – 18,23·7,28 = 40,84 – 0,84 · (4,267 + 0,343) = Задача Турист 2,7 год йшов пішки зі швидкістю 4,3км/год, після чого плив річкою на човні за течією 1,8 год. Власна швидкість човна 18,5 км/год, швидкість течії річки 2,3 км/год. Яку відстань подолав турист? 3 бали – по діях в стовпчик з поясненням до кожної дії; 6 балів - питання, вираз (внизу запис дій у стовпчик).