Тема: Що мені подобається? Що я люблю?
Мета: розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень; учити їх розповідати про себе, свої вподобання, родину; виховувати поважне ставлення до захоплень інших, культуру спілкування одне з одним, бажання дізнатись щось нове, пробувати свої сили в різних сферах діяльності.
І. Ранкове коло.
1)Вітання
Вчитель: дітки, уявіть, що ви – сонечко, яке цілу ніч спало.
Час прокидатися – ранок всміхається,
Сонечко сходить, день починається.
Сонячні зайчики скрізь проникають,
Квітам весняним пісню співають.
(Діти імітують рухи сонечка, яке встає, і сонячних зайчиків, які рухаються навсібіч.)
Вчитель: діти, який настрій виник у вас під час виконання цієї вправи? Візьміть свої прищіпки та прищепіть до того малюнку, який у вас настрій.
(Діти чіпляють свої прищіпки.)
2) Щоденні новини.
Вчитель: черговий синоптик повідомляє:
Сьогодні 21 січня, понеділок, за вікном _________ погода, січень – це 2 місяць зими й перший місяць року, а понеділок – перший день тижня.
Вчитель: черговий синоптик нам повідомив, що сьогодні 21 число, скажіть з яких цифр складається це число?( 2 та 1) , а 2 та 1 – це склад якого числа?(3), 21 це одноцифрове чи двоцифрове число? ( двоцифрове).
Вчитель: ось і настав ще один новий тиждень вашого навчання в школі і тема цього тижня: «Світ захоплень». Сьогодні ми з вами дізнаємося яке захоплення має кожен з вас.
3) Обмін інформацією
- У світі навколо нас багато всього цікавого та захопливого. Кожен може знайти собі щось до душі. Захоплення людини – це те, що вона робить не тому, що потрібно, а тому, що їй подобається.
Кожна людина має захоплення. Одні люблять співати, інші – танцювати. Хтось захоплюється малюванням, хтось цікавиться музикою, спортом. Людина, яка має захоплення, цікава. Із нею ніколи не буває нудно.
Що таке захоплення, або хобі? Як ви розумієте значення цього слова?
А чим захоплюєтесь ви, що вам подобається, чим цікавитеся?
(Діти називають свої захоплення, вчитель записує їх на дошці, а після учні разом з вчителем обговорюють зібрану інформацію)
Орієнтовні запитання для обговорення:
- Які захоплення найпопулярніші серед учнів нашого класу?
- Скільки учнів нашого класу люблять грати у футбол?
- Скільки дівчат люблять грати у футбол?
- Наскільки більше дівчат в нашому класі люблять малювати, ніж грати у
футбол? …..
Вправа «мікрофон»
Руханка https://www.youtube.com/watch?v=V9plpdJqxNk
(діти сідають на свої місця)
Вчитель: Дітки, скажіть чи можна завдяки захопленню стати відомим?
Пропоную вам переглянути презентацію про людей, які завдяки своїм захопленням стали дуже відомими.
Вчитель: діти, на вашу думку як дитяче захоплення може визначити у майбутньому професію людини / може допомогти в досягненні успіху в житті.
Вчитель: дітки хто такий колекціонер? Ачи хтось з вас має власну колнкцію? Якщо так, то чого саме?
Один з учнів нашої школи має дуже велику колекцію різних речей, але не має часу на їх підрахунок. Давайте допоможемо йому, але спочатку об'єднаємося в пари. Пропоную вам скласти просту «стовпчикову» діаграмку, полічивши предмети на малюнках.(Додаток 1)
4)Групове заняття
Вчитель: я зовсім забула, дітки до школи надійшов лист для учнів 1 класу Ліснополянської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
(Додаток2)
Запитання для обговорення листа:
- Хто написав нам листа?
- Скільки дівчат писало лист? Хто запам’ятав їхні імена?
- А скільки хлопчиків писали лист? Як їх звати?
- На скільки хлопців більше, ніж дівчат?
- Чи дружать діти, які написали нам листа, між собою? Чому ви так вважаєте?
- Які заняття знаходять собі діти, коли на вулиці хороша погода?
- А чим займаються діти вдома?
- Чи хотіли б ви написати відповідь дітям і розказати про свої захоплення?
Ви всі добре знаїте, що не відповідати на листи – це звичка невихованих людей. Тож ми обов'язково повинні дати відповідь на цей лист, а зробимо ми це так…
Гра «Автопортрет»
Завдання. Намалювати на невеликому аркуші свій портрет,але в дещо незвичній формі: замість очей намалюйте те, на що любите дивитися, замість рота – що любите їсти, замість вух – те, що любите слухати, замість волосся – те, про що найчастіше думаєте, замість носа – те, що любите нюхати. Всі портрети підписуються та складаються в конверт для відправки.
Підведення підсумків заняття. Вправа «япродовж речення»
• Діти по черзі продовжують речення.
На уроці мені найбільше сподобалося…
Теми для щоденника вражень
ДОДАТОК 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДОДАТОК 2