Урок " Що мені подобається?"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття"Що мені подобається? Що я люблю?". Конспект складено відповідно 2 типової освітньої програми під редакцією Шияна.
Перегляд файлу

Тема: Що мені подобається? Що я люблю?

Мета: розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень; учити їх розповідати про себе, свої вподобання, родину; виховувати поважне ставлення до захоплень інших, культуру спілкування одне з одним, бажання дізнатись щось нове, пробувати свої сили в різних сферах діяльності.

І. Ранкове коло.

1)Вітання

Вчитель: дітки, уявіть, що ви – сонечко, яке цілу ніч спало.

Час прокидатися – ранок всміхається,

Сонечко сходить, день починається. 

Сонячні зайчики скрізь проникають,

Квітам весняним пісню співають.

(Діти імітують рухи сонечка, яке встає, і сонячних зайчиків, які рухаються навсібіч.)

Вчитель: діти, який настрій виник у вас під час виконання цієї вправи? Візьміть свої прищіпки та прищепіть до того малюнку, який у вас настрій.

(Діти чіпляють свої прищіпки.)

2) Щоденні новини.

Вчитель: черговий синоптик повідомляє:

Сьогодні 21 січня, понеділок, за вікном _________ погода, січень – це 2 місяць зими й перший місяць року, а понеділок – перший день тижня.

Вчитель: черговий синоптик нам повідомив, що сьогодні 21 число, скажіть з яких цифр складається це число?( 2 та 1) , а 2 та 1 – це склад якого числа?(3), 21 це одноцифрове чи двоцифрове число? ( двоцифрове).

Вчитель: ось і настав ще один новий тиждень вашого навчання в школі і тема цього тижня: «Світ захоплень». Сьогодні ми з вами дізнаємося яке захоплення має кожен з вас.

3) Обмін інформацією

- У світі навколо нас багато всього цікавого та захопливого. Кожен може знайти собі щось до душі. Захоплення людини – це те, що вона робить не тому, що потрібно, а тому, що їй подобається.

   Кожна людина має захоплення. Одні люблять співати, інші – танцювати. Хтось захоплюється малюванням, хтось цікавиться музикою, спортом. Людина, яка має захоплення, цікава. Із нею ніколи не буває нудно.

   Що таке захоплення, або хобі? Як ви розумієте значення цього слова?

А чим захоплюєтесь ви, що вам подобається, чим цікавитеся?

(Діти називають свої захоплення, вчитель записує їх на дошці, а після учні разом з вчителем обговорюють зібрану інформацію)

Орієнтовні запитання для обговорення:

- Які захоплення найпопулярніші серед учнів нашого класу?

- Скільки учнів нашого класу люблять грати у футбол?

- Скільки дівчат люблять грати у футбол?

- Наскільки більше дівчат в нашому класі люблять малювати, ніж грати у

футбол? …..

Вправа «мікрофон»

  • Найбільше мені подобається…
  • Я хотів(ла) би бути…
  • Я почуваюся щасливою, коли…
  • Я сумую тоді, коли…
  • Я мрію про….

Руханка https://www.youtube.com/watch?v=V9plpdJqxNk

(діти сідають на свої місця)

Вчитель: Дітки, скажіть чи можна завдяки захопленню стати відомим?

Пропоную вам переглянути презентацію про людей, які завдяки своїм захопленням стали дуже відомими.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ukrainci-aki-dosagli-uspihu-zavdaki-svoim-zahoplennam-17-tizden-svit-zahoplen-102760.html

Вчитель: діти, на вашу думку як дитяче захоплення може визначити у майбутньому професію людини / може допомогти в досягненні успіху в житті.

Вчитель: дітки хто такий колекціонер? Ачи хтось з вас має власну колнкцію? Якщо так, то чого саме?

Один з учнів нашої школи має дуже велику колекцію різних речей, але не має часу на їх підрахунок. Давайте допоможемо йому, але спочатку об'єднаємося в пари. Пропоную вам скласти просту «стовпчикову» діаграмку, полічивши предмети на малюнках.(Додаток 1)

4)Групове заняття

Вчитель: я зовсім забула, дітки до школи надійшов лист для учнів 1 класу Ліснополянської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

(Додаток2)

 Запитання для обговорення листа:

- Хто написав нам листа?

- Скільки дівчат писало лист? Хто запам’ятав їхні імена?

- А скільки хлопчиків писали лист? Як їх звати?

- На скільки хлопців більше, ніж дівчат?

- Чи дружать діти, які написали нам листа, між собою? Чому ви так вважаєте?

- Які заняття знаходять собі діти, коли на вулиці хороша погода?

- А чим займаються діти вдома?

- Чи хотіли б ви написати відповідь дітям і розказати про свої захоплення?

Ви всі добре знаїте, що не відповідати на листи – це звичка невихованих людей. Тож ми обов'язково повинні дати відповідь на цей лист, а зробимо ми це так…

Гра «Автопортрет»

Завдання. Намалювати на невеликому аркуші свій портрет,але в дещо незвичній формі: замість очей намалюйте те, на що любите дивитися, замість рота – що любите їсти, замість вух – те, що любите слухати, замість волосся – те, про що найчастіше думаєте, замість носа – те, що любите нюхати. Всі портрети підписуються та складаються в конверт  для відправки.

Підведення підсумків заняття. Вправа «япродовж речення»

• Діти по черзі продовжують речення.

На уроці мені найбільше сподобалося…

Теми для щоденника вражень

  • Мені подобається…
  • Я хочу бути схожим(ою) на …
  • Я б спробував(ла)…

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 2

 

 

docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
2047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку