19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок "School and teashers. Школа та вчителі" 6 клас

Про матеріал

Тема: School and teachers. Школа та вчителі

Мета:

навчальна: вдосконалювати навички усного мовлення й аудіювання, розвивати мовленнєву реакцію учнів

розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Перегляд файлу

 

Плужнянська загальноосвітня санаторна школа

Хмельницької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:

«School and teachers. Школа та вчителі»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Підготував:

                                                                                             вчитель англійської мови

                                                                                             Козлюк Ольга Юріївна

 

 

 

Плужне – 2018 р.

Урок № 23

Клас: 6        

Дата:­­­­­____________

Тема: School and teachers. Школа та вчителі

Мета:

 навчальна: вдосконалювати навички усного мовлення й аудіювання, розвивати мовленнєву реакцію учнів

 розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

 виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Тип уроку: формування вмінь і навичок

Методи: пояснення, «ланцюжок», ігрова діяльність, парна робота, фронтальне опитування, робота біля дошки, знайди відповідність, пошукове завдання, робота з словником, «мікрофон», «асоціативний кущ»;

Обладнання: підручник, зошит,  словник,  презентація, картки для роботи в парах, роздатковий матеріал, граматична таблиця «Modal Verbs»;

Основні поняття: allow, composition, conversation

Procedure

 

I. Організаційний етап уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 

1. Привітання

T. Good morning, boys and girls!

Ps.      Good morning, good morning!
           Good morning to you!
           Good morning, good morning ,
           We are glad to see you!

T. Thank you. I am glad to see you too. Let’s start our lesson.

 

2. Організація класу. Підготовка до уроку. Звіт чергового. Вправи для правильної постави. Дихальні вправи

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: The topic of our lesson is “School and teachers”, learn new words and do many exercises! Lets go! Be active!

4. Уведення в іншомовну атмосферу

Асоціативний кущ

 

 

 

 

 

II. Основна частина уроку

 

5. Перевірка домашнього завдання

Exercise 7, p. 54 

 

6.  Презентація нової лексики

Vocabulary box on page 55

T: Repeat after me and translate with vocabulary

 

7. Розвиток навичок читання

Do you know on p. 56

T: Read one by one and translate

 

8. Розвиток навичок говоріння

«Мікрофон»

Exercise 2, p.57

T: Look at Mikes new timetable. Answer the questions on page 56

 

 

9. Physical Activity

Учитель називає слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи учнів повторювати фрази та дії.

  • Stand up!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Hello!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Goodbye!

Учні махають один одному рукою.

  • Sit down!

Учні сідають, повторюючи слова.

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

Point to the window, (показати пальчиком на вікно)

Point to the door, (показати пальчиком на двері)

Point to the board, (показати пальчиком на дошку)

Point to the floor. (показати пальчиком на підлогу)

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

 

10. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Рольове читання

Т: Listen and read the conversation.

 

11. Розвиток навичок письма

Exercise 4, p.59

T: Say if the sentences are true or false than write

12. Розвиток навичок говоріння

Робота в парах

Exercise 5, p.59

T: Ask and answer the questions

 

IIІ. Заключна частина уроку

 

Рефлексія

Complete the following phrases:

1. I like to go to school because I … (like Maths, meet with my friends, have a lot of extra­school activities, know many interesting things)

2. I don’t like go to school because I … (have to wear a school uniform, get up early, don’t like Maths)

 

12. Домашнє завдання

Exercise 6, p. 60 

 

13. Підбиття підсумків уроку

 

T. The lesson is over. Thank you for your work and attention! Your marks are… Good luck!

Cl. Thank you teacher. Goodbye!

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку