Урок "School. Endlish lesson Школа. Урок англійської мови" 6 клас

Про матеріал

Тема: School. English lesson. Школа. Урок англійської мови

Мета:

навчальна: вдосконалювати навички усного мовлення й аудіювання, розвивати мовленнєву реакцію учнів

розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Перегляд файлу

 

Плужнянська загальноосвітня санаторна школа

Хмельницької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:

«School. English lesson.

Школа. Урок англійської мови»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Підготував:

                                                                                             вчитель англійської мови

                                                                                             Козлюк Ольга Юріївна

 

 

 

 

Плужне – 2018 р.

 

Урок № 25

Клас: 6        

Дата:­­­­­____________

Тема: School. English lesson.  Школа. Урок англійської мови

Мета:

 навчальна: вдосконалювати навички усного мовлення й аудіювання, розвивати мовленнєву реакцію учнів

 розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

 виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Тип уроку: формування вмінь і навичок

Методи: пояснення, «ланцюжок»,  фронтальне опитування, робота біля дошки, знайди відповідність, пошукове завдання, робота з словником, «мікрофон», «асоціативний кущ», робота в парах та групах, самостійне письмо;

Обладнання: підручник, зошит,  словник,  презентація, картки для роботи в парах, роздатковий матеріал;

Основні поняття: to yawn, to learn by heart, a nonsense

Procedure

 

I. Організаційний етап уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 

1. Привітання

T. Good morning, boys and girls!

Ps.      Good morning, good morning!
           Good morning to you!
           Good morning, good morning ,
           We are glad to see you!

T. Thank you. I am glad to see you too. Let’s start our lesson.

 

2. Організація класу. Підготовка до уроку. Звіт чергового. Вправи для правильної постави. Дихальні вправи

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: The topic of our lesson is “School. English lesson”, we learn new words and do many exercises! Lets go! Be active!

4. Уведення в іншомовну атмосферу

Асоціативний кущ

 

 

 

 

 

II. Основна частина уроку

 

5. Перевірка домашнього завдання

Exercise 4, p. 62 – письмово  

 

6.  Презентація нової лексики

«Робота з словником»

Нові слова на с.63

T: Repeat after me and translate than write in the vocabulary.

 

7. Розвиток навичок читання

Ланцюжок

Exercise 5 а), p.63

T: Read some different children’s opinions about their school subjects.

 

8. Розвиток навичок говоріння

«Мікрофон»

Exercise 5 а), p.63

T: Say which of this children like and don’t like.

  • What does Alison like?
  • What does she don’t like?
  • What does Ted like?
  • What does he don’t like?
  • What does George like?
  • What does he don’t like?
  • What does Andrew like?
  • What does he don’t like?

 

9. Physical Activity

Учитель називає слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи учнів повторювати фрази та дії.

  • Stand up!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Hello!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Goodbye!

Учні махають один одному рукою.

  • Sit down!

Учні сідають, повторюючи слова.

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

Point to the window, (показати пальчиком на вікно)

Point to the door, (показати пальчиком на двері)

Point to the board, (показати пальчиком на дошку)

Point to the floor. (показати пальчиком на підлогу)

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

 

10. Розвиток навичок письма

Самостійне письмо

Exercise 5b), p.62

Т: Read the children’s opinions again and complete the sentences and write.

 

11. Розвиток навичок діалогічного мовлення

 Робота в парах

Continue the following conversations.

1.  As for me, I like Literature.

 Can you explain why you like Literature?

 I like … because …

 I agree, I think … is useful because … .

You may use the following words and phrases: to discuss; to learn by heart; to read creative works written by; foreign writers, poets; to give complete answers; to interested in literature studying; creative tasks; to develop thinking.

 

12. Розвиток навичок говоріння

Фронтальне опитування

Answer the questions.

1. Do you like studying foreign languages?

2. What other foreign languages do you study at school?

3. Have you got any difficulties in studying foreign languages?

4. Are you sure that studying foreign languages is very important nowadays? Why?

5. Have you had a chance to use to use a foreign language in your life?

 

IIІ. Заключна частина уроку

 

13. Домашнє завдання

Exercise 5 с), p. 64 – письмово  

 

14. Підбиття підсумків уроку

T. The lesson is over. Thank you for your work and attention! Your marks are… Good luck!

Cl. Thank you teacher. Goodbye!

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
4 листопада 2018
Переглядів
916
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку