Урок «Developing grammar skills. Розвиток граматичних навичок" 6 клас

Про матеріал

Тема: «Developinggrammar skills. Розвиток граматичних навичок»

Мета:

навчальна: вдосконалювати навички усного мовлення, удосконалювати граматичні знання: модальні дієслова, розвивати мовленнєву реакцію учнів

розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Перегляд файлу

 

Плужнянська загальноосвітня санаторна школа

Хмельницької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:

«Developing  grammar skills.

Розвиток граматичних навичок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                           Підготував:

                                                                                           вчитель англійської мови

                                                                                           Козлюк Ольга Юріївна

 

 

 

 

Плужне – 2018 р.

 

Урок № 27

Клас: 6        

Дата:­­­­­____________

Тема: «Developing  grammar skills.  Розвиток граматичних навичок»

 

Мета:

 навчальна: вдосконалювати навички усного мовлення, удосконалювати граматичні знання: модальні дієслова, розвивати мовленнєву реакцію учнів

 розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

 виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Тип уроку: формування вмінь і навичок

Методи: пояснення, «ланцюжок»,  фронтальне опитування, робота біля дошки, знайди відповідність, пошукове завдання, робота з словником, «мікрофон», «асоціативний кущ», робота в парах , самостійне письмо;

Обладнання: підручник, зошит,  словник,  презентація, картки для роботи в парах, роздатковий матеріал, ілюстрація;

Основні поняття: can, should, may, must, have to, might

Procedure

 

I. Організаційний етап уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 

1. Привітання

T. Good morning, boys and girls!

Ps.      Good morning, good morning!
           Good morning to you!
           Good morning, good morning ,
           We are glad to see you!

T. Thank you. I am glad to see you too. Let’s start our lesson.

 

2. Організація класу. Підготовка до уроку. Звіт чергового. Вправи для правильної постави. Дихальні вправи

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: The topic of our lesson isDeveloping grammar skills”, do many exercises! Lets go! Be active!

4. Уведення в іншомовну атмосферу

«Мозковий штурм»

  • What day is today?
  • What month is now?
  • We must write class work or homework now?

 

II. Основна частина уроку

 

5. Перевірка домашнього завдання

Exercise 5 с), p. 64 – письмово  

 

6.  Пригадування граматичного матеріалу: вживання модальних дієсслів

«Робота з грамматичною таблицею»

Remember p.51

Modal Verbs

 

7. Розвиток навичок говоріння

“Зробити відповідність”

Can                           повинний, потрібно

Must                         могти, уміти

May                          зобов’язаний

Have to                     можеш, може

Could                       ймовірність, міг

Might                       ввічливе  прохання

 

8. Розвиток навичок письма

«Робота з дошкою»

Т: Перетвори стверджувальні речення на заперечні

Example: I can climb mount  Everest. – I can’t climb mount Everest.

  1. Max can read maps.
  2. Rita can feed a shark.
  3. I can drive a train.
  4. W can tell you the truth.
  5. You can cut an onion without tears.

 

9. Physical Activity

Учитель називає слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи учнів повторювати фрази та дії.

  • Stand up!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Hello!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Goodbye!

Учні махають один одному рукою.

  • Sit down!

Учні сідають, повторюючи слова.

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

Point to the window, (показати пальчиком на вікно)

Point to the door, (показати пальчиком на двері)

Point to the board, (показати пальчиком на дошку)

Point to the floor. (показати пальчиком на підлогу)

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

 

10. Розвиток навичок говоріння

Фронтальне опитування

Т: Використовуючи таблицю, склади речення.

I

can

can’t

play computer games.

use the Internet.

My mum

play football (volleyball, basketball, tennis).

sing English (Ukrainian) songs.

My dad

read English.

swim(skate, dance).

My granny

wash the dishes.

dust the furniture.

My grandpa

make the bed.

water flowers.

My friend

do everything.

play the piano (guitar).

My elder sister (brother)

do nothing.

tell funny stories.

My younger sister (brother)

frighten girls.

cook tasty food.

My dog (cat, parrot)

play hide-and-seek.

 

11. Розвиток навичок діалогічного мовлення

 Робота в парах

Т: Доповнити діалог підходящими за змістом репліками і розіграти його

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\7\Desktop\8520050-Grandma-and-grandson-learning-a-computer-Stock-Photo-computer-cartoon-grandmother.jpgG: Hi, Max.

M: (1) …                                                                             

G: I have an idea.                                                       

M: (2) …

G: Sure you can.

M: (3)…

G: Can you me a favour?

M: Sure I can. What?

G: (4) …

M: Granny! You are great! Can you wait a few minutes?

G: (5) …

 

12. Розвиток навичок читання

«Ланцюжок»

Т: Уважно прочитай текст. Подумай, чи завжди ти поводишся як вихована людина і яких звичок хотів би позбутися. Використовуючи матеріали тексту, доповни речення в рамці.

Etiquette Rather Than Habit

 In 1558, Giovani della Cosa wrote a book “Etiquette Rather Than Habit”. The book of the Italian writer became famous very soon. In this book Giovani della Cosa gave advice to a young man on how to speak, to dress, to behave at a table and treat people correctly. The book taught young people to be well-mannered.

 Nowadays examples of  bad manners are more numerous than at the time of Giovani della Cosa. Sometimes we can see people who butt into conversations and shout in public places, who do not treat old people with respect. Sometimes we can see people who borrow things and return them damaged, or don’t return them at all, who have their radios on too loud.

 If we don’t want to be ill-mannered people, we must correct and improve our etiquette.

 

 

 

 

 

 

Vocabulary

Etiquetteетикет, правила поведінки в суспільстві

Rather краще, переважніше

Habit – звичка, звичай

Well-manneredз гарними манерами, вихований

Ill-mannered - з поганими манерами, невихований

Advise – порада

Manner – поводження, манера

To borrowбрати на час, позичати

Damagedушкоджений, зіпсований

Disruptпорушувати хід, зривати

To treatповодитися з, відноситися до

Manners – виховання

To butt into - втручатися

IIІ. Заключна частина уроку

 

13. Домашнє завдання

Перетворити стверджувальні речення на заперечні

  1. Max can ride a bicycle very well.
  2.  Rita can speak English quite fluently.
  3.  When a schoolgirl, my grandmother could play the piano.
  4.  We must help him to do sums.
  5.  They must hurry now.
  6.  You may feed animals at the Zoo.

 

14. Підбиття підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

T. The lesson is over. Thank you for your work and attention! Your marks are… Good luck!

Cl. Thank you teacher. Goodbye!

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
8 листопада 2018
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку