31 березня о 15:00Вебінар: Викладання хімії в умовах дистанційного навчання

Урок "Шкідливі і корисні звички. Профілактика шкідливих звичок."

Про матеріал

Цілі:

1. Ознайомити учнів з поняттями «звичка», «види звичок», вказати на значення звичок в життя людини, розкрити взаємозв'язок звичок і здоров'я; познайомити з соціальними причинами формування як корисних, так і шкідливих звичок.

2. Продовжити формування здоров'язберігаючих компетентностей, розвивати вміння порівнювати, пояснювати і узагальнювати; вміння робити висновки; формувати навички співпраці, використовувати інтерактивні методи навчання.

3. Виховувати почуття відповідальності за своє здоров'я і здоров'я рідних людей, любов до життя і оточуючим.

Перегляд файлу

урок №

Тема. Шкідливі і корисні звички. Профілактика шкідливих звичок.

Форма М-М1 (У-М)

М-М2 (З-П)

Цілі: 1. Ознайомити учнів з поняттями «звичка», «види звичок», вказати на значення звичок в життя людини, розкрити взаємозв'язок звичок і здоров'я; познайомити з соціальними причинами формування як корисних, так і шкідливих звичок.

2. Продовжити формування здоров'язберігаючих компетентностей, розвивати вміння порівнювати, пояснювати і узагальнювати; вміння робити висновки; формувати навички співпраці, використовувати інтерактивні методи навчання.

3. Виховувати почуття відповідальності за своє здоров'я і здоров'я рідних людей, любов до життя і оточуючим.

Обладнання: мультимедійний, презентації, музичний супровід, ватман, олівці, стікери, магнітна дошка, картки оцінювання.

Методи і прийоми: навчання в співробітництві, спостереження, бесіда, дослідження, вирішення проблемних завдань.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: - давати визначення поняттям «звичка», «види звичок», характеризувати вплив шкідливих і корисних звичок на здоров'я людини, пояснювати, що таке «здоровий спосіб життя» і що необхідно робити, щоб зберегти своє здоров'я.

М-М1 (У-М)

Алгоритм М-М

1. Організаційний момент.

(Добрий день, хлопці і всі присутні).

---- підрівнялися, підтяглися і один одному посміхнулися.

--- сідайте всі на свої місця.

Учитель: Епіграфом нашого уроку стануть слова англ. письменника Текерея

«- Посійте вчинок - і ви пожнете звичку,

Посійте звичку ---- і ви пожнете характер,

Посійте характер - і ви пожнете долю ».

(Слайд 1).

---- уч. Як ви думаєте про що сьогоднішній наш урок?

(- про звички, про вчинки, про здоровий спосіб життя, який вплив на життя людини надають шкідливі звички, про звички, які формують здоров'я).

 

Уч. --- Я очікую від вас, що ви будете на уроці: (слайд 2).

(Вивісити на дошці по буквах слово здоров'я. Учні підбирають слова до букв.) На екрані висвічуються очікування.

зацікавленими, доброзичливими, організованими, розумними

відповідальними, ввічливими один до одного.

Уч. - Від щирого серця бажаю всім вам здоров'я!

Уч. - Здоров'я - це найцінніше, що дано природою, це той чарівний ключик, який відкриває двері до успіху, дає можливість мріяти, прагнути, досягати мети.

Наше життя - дуже стрімке, цікаве, наповнене несподіванкою. У ній є найважливіші цінності, які люди цінують найбільше.

--- як ви думаєте, що це за цінності?

--- що не можна купити ні за які гроші?

(Здоров'я).

--- а ви хочете бути здоровими? -

- чому?

(Щоб працювати, вчитися, відкривати для себе нове, цікаве, корисне.)

--- як ви вважаєте, що шкодить нашому здоров'ю? (Звички, шкідливі)

Відкриємо зошити і запишемо тему уроку.

(Слайд3)

Тема нашого уроку «Шкідливі і корисні звички. Профілактика шкідливих звичок ».

Мета уроку. (Слайд 4).

---- повинні дізнатися, що таке «звичка»,

---- які бувають звички;

---- що впливає на формування звичок;

---- як з'являються шкідливі звички і як їх уникнути.

 Уч. - Від яких факторів залежить наше здоров'я? (Від поведінки, способу життя, стану навколишнього середовища, від якості їжі).

Уч. - узагальнимо всі, що ви сказали проаналізуємо діаграма.

  (Слайд 5). Діаграма

- спосіб життя-50%

- спадковість-20%

--- екологія --- 20%

---- медицина-10% (рівня розвитку медицини)

Уч. здоров'я залежить на половину від способу життя. А спосіб життя людини залежить від звичок.

--- а що таке звичка? - як ви думаєте? (Це поведінка людини, його вчинки, дії). (Знайдіть в міні-словниках поняття звичка і підкресліть ключові слова). Поясніть їх.

Правильно. --- (слайд6). Звичка-це поведінка, дія людини, які стали для нього потребою. Будь-яка дія, якщо його повторювати багато раз перетворюється в звичку.

Людина не народжується з звичками, а набуває їх протягом життя.

Запишіть в зошитах в два стовпчики - приклади шкідливих і корисних звичок. (Записують і зачитують їх).

- скажіть, а чи можуть звички допомагати нам у житті?

Можуть. Технологія «Мікрофон».

- (звичка дивитися під ноги допомагає нам уникнути травм і переломів.)

Звичка зупинятися біля дороги, дивитися направо і на ліво перед тим як перейти її, рятує нам життя.

Звичка вітатися і привітно усміхатися робить нас привабливими для інших людей.

Звичка мити руки перед їжею рятує нас від інфекційних захворювань.

Уч .--- корисні звички з'являються не відразу, а після тривалого повторення дій. Наприклад, якщо школяр один або два рази зробив зарядку, то звичкою це не стане. А ось якщо він займався зарядкою цілий рік, то це може стати звичкою. Але займатися цілий рік - це не так просто. Формування корисних звичок вимагає певних вольових зусиль, адже людині нічого не дається легко.

 

Уч. Як бачите, хлопці, звички кожного з вас дуже різні, давайте ми їх поділимо на дві групи. (Завдання - скласти в парах дві групи звичок. --- на столах лежать заготовки із запропонованими звичками. Учні складають групи.

---- уч. Що у нас потрапило в групу шкідливих, і що в групу корисних звичок. Називають, на дошці прикріплюють. (Слайд7). На слайді групи звичок, які склали учні минулих років.

Ви можете спробувати по-своєму уявити корисні і шкідливі звички --- це і буде вашим творчим завданням.

(1гр.-корисні; 2-шкідливі). --- (чистота і порядок в будинку, в особистих речах, хороші манери; шкідливі --- знищують захисні сили організму, можуть призвести до серйозних захворювань. ---- куріння, брехня, неорганізованість, переїдання).

Фізкульт-хвилинка. (Слайд9).

Уч .--- пропоную розучити пісню. Слова на столах. Включити музику.

(слова пісні).

Нас рекламой с толку сбить нельзя.

Рекламируют, что нужно и не нужно.

Что же выбрать, милые друзья? «Только лучшее».  ответим мы вам дружно.

Припев:

И тогда наверняка скажем вредному «Пока»!

Мы здоровыми хотим идти по жизни.

И тогда наверняка скажем вредному «Пока»!

Мы здоровыми хотим идти по жизни.

М-М2 (З-П)

(Слайд8). (Фрагмент мультфільму «планета шкідливих звичок»)

Уч. --- перегляньте фільм. Відповісти на питання по сюжету фільму.

На столах питання роздруковані.

(- На які органи людини впливає тютюн?

--- Що за рослина тютюн?

---- Як ви розумієте сенс рассказаной притчі?

---- Що таке Алкоголізм?

--- Чим небезпечні наркотики?

Узагальнення, систематизація знань.

Всі шкідливі звички впливають на здоров'я людини.

Давайте спробуємо створити моделі здоров'я.

(На протязі 5 хв. Учні кожного ряду працюючи в парі створюють свій проект, образ або модель здоров'я).

1 ряд --- малюють портрет здорової людини.

2 ряд --- підбирають прислів'я, приказки про здоров'я.

3-ряд --- створюють словесний портрет здорової людини.

(На окремих аркушах виконують завдання. Кожна пара може отримати макс.2 смайлика). Консультанти оцінюють роботу і роздають смайлики.

Учитель: - хто більше всіх набрав балів. (Макс.12смайліков).

---- відкрийте щоденники і поставте оцінку.

---- запишіть д / з. підготувати міні-проект «як впливають шкідливі звички на здоров'я людини».

Рефлексія.

--- Чи виправдалися ваші очікування від уроку?

---- сьогодні на уроці я дізнався, що ...... ..

---- після цього уроку я зможу ......

---- буду знати сам і поясню друзям ...

……сподіваюсь що….

Уч. --- ну а тепер спробуємо заспівати нашу пісеньку. (Співають).

Уч. --- Хлопці, після цього уроку, я впевнена, що кожен з вас свідомо скаже «Так»! - корисним звичкам і твердо «Ні»! - шкідливим. А для того, щоб назавжди позбутися від шкідливих звичок зберемо їх і викинемо в кошик для сміття. (Групу шкідливих звичок викидають). Консунтальти по рядах збирають в сміттєві пакети.

docx
Додано
18 вересня 2018
Переглядів
1128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку