Дата:
Клас:
Тема: шкільні предмети
Цілі: актуалізувати знання учнів з теми «Дні тижня»; ознайомити з лексичними одиницями теми «Шкільні предмети», формувати вміння застосовувати нову лексику в мовленні; удосконалювати фонетичні навички, навички вживання вивчених структур, типу I like.., розвивати комунікативні вміння, вміння працювати в групах, прищеплювати інтерес до наслідків власної діяльності
Очікувані результати: називають дні тижня, шкільні предмети; застосовують нові слова у власному мовленні, використовуючи знайомі граматичні й розмовні структури; підтримують діалог; працюють в групах, допомагають один одному.
Тип уроку: формування умінь і навичок
Обладнання: підручник «Smart Junior 3», картки, мікрофон, аудіо та відео додатки
Хід заняття
І Підготовча частина
https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU
ІІ Основна частина
2.1 Введення нової лексики
* Формування навичок сприймання на слух
- And now we will study the names of school subjects. Be careful. Listen and repeat
2.2 Фонетична зарядка
- Look at the words and find the rules of reading
2.3 Первинне закріплення лексики. Формування навичок усного мовлення
* Гра «What is missing?»
- Look at the bord and remember all the cards. I will take one away and you will say, what is missing.
* Гра « Clap or Sit”
- And now let`s check if you understand these words. If I say right word-you clap. If I say wrong word- you sit quiet.
* Фронтальна бесіда. Формування навичок усного мовлення
- What is your favorite lesson?
- Do you like English, Maths, Science, PE?
Фізкультхвилинка
-If you like PE, let's do a mini PE in our English lesson. Let's do physical exercises.
2.4 Формування навичок усного мовлення
* Метод «Доміно»
- Ask questions and answer.
2.5 Проєктна робота
* Виготовлення міні-книжки
- Let's make a mini-book with school subjects. Do it with me.
* Формування навичок писемного продукування
- Write the names of the school subjects according to the pictures
* Формування навичок діалогічного мовлення
** Метод «Мікрофон»
2.6 Формування навичок групової взаємодії
* Кросворд
- You need to find words on the board
* Формування навичок зорового продукування
- One group reads a riddle. Everyone listens and guesses.
We run, jump, play games at this lesson.
We learn, how to speak English at this lesson.
We count and do sums at this lesson.
We sing songs and listen to music at this lesson.
We draw pictures at this lesson.
ІІІ Заключна частина
3.1 Підсумкова бесіда
- Do you like today`s lesson?
- Are you in a good mood now?
3.2 Заключне слово вчителя
- So pupils, our lesson is over. You were working hard during the lesson. Thank you very much. Have a nice day.
Music
Maths
Art
Science
D |
M |
A |
T |
H |
S |
O |
N |
L |
K |
Z |
R |
V |
W |
O |
X |
J |
F |
M |
E |
T |
Q |
M |
U |
S |
I |
C |
O |
P |
A |
S |
B |
Z |
M |
D |
K |
W |
E |
N |
G |
L |
I |
S |
H |
U |
S |
C |
I |
E |
N |
C |
E |
V |
K |
\
I have…
Who has English?
I have…
Who has
Maths?
I have…
Who has
Music?
I have…
Who has Art?
I have …
Who has
PE?
I have …
Who has
Science?