1
Урок англійської мови у 6 класі вчителя-методиста КЗШ№79
міста Кривого Рогу
Іголкіної Людмили Миколаївни
Тема. Shopping.
Підтема. Shopping in London.
Практична мета. Закріпити вживання лексичного матеріалу теми «Shopping»; навчати учнів вести діалог на задану тему; навчати учнів монологічного висловлювання в рамках комунікативної задачі уроку; навчати учнів читання з метою повного розуміння змісту прочитаного; навчати учнів сприймати англійську мову під час прослухування.
Освітня мета. Формувати уявлення учнів про традиції та звички англійців під час здійснення покупок; розширювати лінгвістичний кругозір учнів.
Розвивальна мета. Розвивати в учнів аудіофонетичні навички; розвивати навички вирішування комунікативних задач уроку в заданих ситуаціях для спілкування; формувати здатність та готовність учнів здійснювати безпосереднє спілкування на уроці на задану тему; розвивати оперативну та вербальну пам'ять, увагу, комунікативну уяву; розвивати навички учнів в аудіюванні з метою здобуття необхідної інформації.
Виховна мета. Прищеплювати вміння поводитися в магазині; формувати в учнів культуру спілкування; виховувати ввічливість; прищеплювати учням уміння роботи в парах і колективі; заохочувати учнів до творчого підходу до роботи на уроці.
Обладнання уроку. Підручник, смартборд, презентація “Shopping in London”, роздавальний матеріал (HO1), (HO2), (HO3), (HO4), (HO5), “британські гроші”, продукти харчування.
Тип уроку. Урок розвитку навичок і вмінь.
Prosedure
S1. Yesterday I went shopping.
S2. What did you buy?
S1. I bought a pretty crocodile.
S2. Yesterday I went shopping.
S3. What did you buy?
S2. I bought a huge banana.
S3. Yesterday I went shopping.
S4. What did you buy?...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Key: 1e, 2f, 3g, 4c, 5h, 6d, 7a, 8b.
Ask and answer three different questions about shopping from the opposite team.
Listen to the dialogue and answer the questions:
Questions:
What does A always buy?
What does B always buy?
What does A hate?
What does B hate?
Answer the question:
What each of the supermarkets is famous for?
Shopping in Britain
The pupils of each team take the shopping baskets and buy food from different food groups having twenty pounds for purchasing.
Each team must explain their choice and explain why this or that product is useful or not.
Watch the video and choose the actions in Past Continuous, which were mentioned there.
Key:
Put five sentences from the video into negative and five sentences into interrogative form.