Урок "Складання і розв’язування прикладів на віднімання і додавання за малюнками. Написання цифр . Numbers and colours"

Про матеріал

Інтегрований урок з англійської мови та математики.Мета. Формувати уміння складати і читати приклади на додавання та віднімання, порівнювати числа; розвивати мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички;

виховувати почуття доброти, взаємодопомоги, бажання вивчати математику, іноземну мову.

Перегляд файлу

 

Інтегрований урок з англійської мови та математики

Тема. Складання і розв’язування прикладів на віднімання і додавання за малюнками. Написання цифр . Numbers and colours

Мета. Формувати уміння складати і читати приклади на додавання та віднімання, порівнювати числа; розвивати мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички;

виховувати почуття доброти, взаємодопомоги, бажання вивчати математику, іноземну мову.

Обладнання. Презентація до уроку, паперові принцеси, геометричні фігури, нитка для карети, роздатковий матеріал.

 

Хід уроку

https://pp.vk.me/c836231/v836231720/5ef5/dDYDLgebIoI.jpgІ. Організаційний момент

Good morning, good morning

 The best to you this morning.

 How are you? How are you?

 I hope you’re feeling fine

 And happy all the time.

ІІ. Актуалізація опорних знань

C:\Users\User\Desktop\відкритий матем\попелюшка на бал\01.-princessy-disneya-bumazhnye — копия.jpg-I`m glad to see you on the Math lesson. Take your sits, please. Сьогодні, зайшовши до класу, я побачила на столі скриньку, у ній була флешка, давайте подивимось, які файли там є. (Перегляд запрошення на бал). How many princeses are invited?

- Seven princes are invited.

-Well done.

-Отже, нас запросили на бал Софії, а що означає це ім’я?

- Так, отже тільки розумні, кмітливі леді потраплять на бал, але справжня пані має знати хоча б одну іноземну мову. Чи справимось ми із такими завданнями? 

2.1. Усний рахунок

-Отже, справжня красуня (a real beauty) має мати завжди вишуканий вигляд, тим паче на такій події. Найперше нам потрібна сукня (a dress). Вона знаходиться у скриньці, щоб її відчинити нам потрібен цифровий код. Щоб його дізнатись нам необхідно проспівати пісеньку (a song), і скласти приклади. Впораємось?

- Ok, let`s sing the numbers song “One banana, two bananas”

  •                   https://pp.vk.me/c836231/v836231720/5eee/x8BT0gcG3Wo.jpgТак тримати,мої розумнички (keep it up). А хто запам’ятав котрі фрукти були першими? How many banannas? Three banannas.
  •                   Котрі фрукти другі по порядку?  Look at the screen. How many peaches are there? Two peaches. What colour are they?
  •                   Який приклад ми можемо скласти? Three plus two equals five.
  •                   Котрі  фрукти треті по порядку?  How many oranges are there? Three oranges.What colour are they?
  •                   Котрі  фрукти четверті по порядку? How many apples are there? Five apples. What colour are they?
  •                   Який приклад ми можемо скласти? Three plus five equals eight. What colour are they?
  •                   Просто надзвичайно (how wonderful), тепер ми можемо одягнути сукню чарівній принцесі.
  •                   How wonderful she looks.

2.2. Робота з геометричним матеріалом.

  •                   Ваша робота так сподобалась хрещеній феї Попелюшки, що вона вирішила начаклувати і вам карети для балу, але і нам потрібно докласти зусиль. Карету потрібно скласти із геометричних фігур. Погляньте, які геометричні фігури ми використаємо?
  •                   Отже, поки фея чаклує, мої чарівні пані, ви маєте встигнути викласти карету. Але що сталось, вона не може зрушити з місця, як ви думаєте, чому, крім того, що вона паперова.

( Колеса різного розміру). Що ми можемо зробити? (Потрібно обрізати більше колесо).

  •                   Кареті не вистачає поводів ( ременів, якими керують кіньми). Коника нам подарувала фея, а от поводи нам потрібні довжиною 5 см. Виміряйте, яка у вас довжина поводу?( 10 см)
  •                   Що потрібно зробити? ( Потрібно відрізати зайву частину ?
  •                   А яка довжина зайвої частини? ( 5 см)
  •                   А як ви дізнались? ( 10см-8 см)
  •                   Нагадайте, як ми користуємось ножицями? Отож, не гайте часу.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  3.1. Game “Bingo”. Зачарований принц.

 - Молодчинки, справились і ось вже видніється палац ми майже приїхали, але потрібно проїхати міст, який зламався. Але ми ж у казковій місцині. Міст полагодиться, коли прозвучить слово « Bingo, але його потрібно не просто вимовити, а виграти у грі . Правила ви знаєте, якщо у вас випадає підряд три цифри у одному рядку, ви кажете: Bingo”, як ви зрозуміли сьогодні ми будемо продовжувати складати приклади на додавання та віднімання. Готові? Ой, а хто це на мосту. Подивіться?

Дорогі паняночки!

Зла чаклунка перетворила принца на жабу.

Допоможіть його врятувати!

Обчислюючи правильно приклади,

ви звільните

принца від закляття своїми  знаннями.

  •                   І з цим завданням ви справились. Де грамотні люди, там біди не буде.

 

  1.       Фізкультхвилинка.
  •                   На балу багато танцюють, вишукана принцеса, леді має бути граційна, тендітна, давайте покажемо, як ми уміємо танцювати і що до балу готові.
    1.       Робота у зошиті.
  •                   Ось, уже ворота замку (a gate). Нам потрібно показати запрошення, а запрошення – це наші зошитки, у вигляді прикладів, які правильно обчислені, адже на балу тільки розумні леді.
  •                   Нагадаємо,як ми праюємо із зошитом. Голівочка трішки нахилена, лікті на парті, ніжки разом, зошит навскоси.

IV. Підсумок уроку.

Картинки по запросу черевичок-Попелюшці дуже сподо-балось, як ви старались на занятті і вона залишила свій кришталевий черевичок, який допоможе нам провести підсумок. Що ви уже знаєте, дякуюючи уроку, до чого прагните?

- Я знаю…

-Я прагну…

- Я створюю…

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ущаповська Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
19 листопада 2018
Переглядів
847
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку