Інтегрований урок з англійської мови та математики.Мета. Формувати уміння складати і читати приклади на додавання та віднімання, порівнювати числа; розвивати мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички;
виховувати почуття доброти, взаємодопомоги, бажання вивчати математику, іноземну мову.
Інтегрований урок з англійської мови та математики
Тема. Складання і розв’язування прикладів на віднімання і додавання за малюнками. Написання цифр . Numbers and colours
Мета. Формувати уміння складати і читати приклади на додавання та віднімання, порівнювати числа; розвивати мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички;
виховувати почуття доброти, взаємодопомоги, бажання вивчати математику, іноземну мову.
Обладнання. Презентація до уроку, паперові принцеси, геометричні фігури, нитка для карети, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Good morning, good morning
The best to you this morning.
How are you? How are you?
I hope you’re feeling fine
And happy all the time.
ІІ. Актуалізація опорних знань
-I`m glad to see you on the Math lesson. Take your sits, please. Сьогодні, зайшовши до класу, я побачила на столі скриньку, у ній була флешка, давайте подивимось, які файли там є. (Перегляд запрошення на бал). How many princeses are invited?
- Seven princes are invited.
-Well done.
-Отже, нас запросили на бал Софії, а що означає це ім’я?
- Так, отже тільки розумні, кмітливі леді потраплять на бал, але справжня пані має знати хоча б одну іноземну мову. Чи справимось ми із такими завданнями?
2.1. Усний рахунок
-Отже, справжня красуня (a real beauty) має мати завжди вишуканий вигляд, тим паче на такій події. Найперше нам потрібна сукня (a dress). Вона знаходиться у скриньці, щоб її відчинити нам потрібен цифровий код. Щоб його дізнатись нам необхідно проспівати пісеньку (a song), і скласти приклади. Впораємось?
- Ok, let`s sing the numbers song “One banana, two bananas”
2.2. Робота з геометричним матеріалом.
( Колеса різного розміру). Що ми можемо зробити? (Потрібно обрізати більше колесо).
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
3.1. Game “Bingo”. Зачарований принц.
- Молодчинки, справились і ось вже видніється палац ми майже приїхали, але потрібно проїхати міст, який зламався. Але ми ж у казковій місцині. Міст полагодиться, коли прозвучить слово « Bingo”, але його потрібно не просто вимовити, а виграти у грі . Правила ви знаєте, якщо у вас випадає підряд три цифри у одному рядку, ви кажете: “Bingo”, як ви зрозуміли сьогодні ми будемо продовжувати складати приклади на додавання та віднімання. Готові? Ой, а хто це на мосту. Подивіться?
Дорогі паняночки!
Зла чаклунка перетворила принца на жабу.
Допоможіть його врятувати!
Обчислюючи правильно приклади,
ви звільните
принца від закляття своїми знаннями.
IV. Підсумок уроку.
-Попелюшці дуже сподо-балось, як ви старались на занятті і вона залишила свій кришталевий черевичок, який допоможе нам провести підсумок. Що ви уже знаєте, дякуюючи уроку, до чого прагните?
- Я знаю…
-Я прагну…
- Я створюю…