Урок "Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач."

Про матеріал
Матеріал розроблений до уроку математики у 2 класі за підручником Н.Листопад. Подані завдання ознайомлять учнів із таблицею множення числа 3; сприятимуть її засвоєнню; формують вміння розв’язувати задачі на знаходження добутку чисел.
Перегляд файлу

Тема. Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач.

Очікувані результати:

-         прогнозує результат множення;

-         обчислює довжину ламаної, розуміючи сутність дії множення;

-         коментує виконання обчислень;

-         розв’язує прості і складені задачі.

Мета: вчити складати таблицю множення на «3»; навчати дітей застосовувати дію множення під час розв’язування задач та математичних виразів; вдосконалювати вміння обчислювати довжину ламаної; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне.

Формування ключових компетентностей:

-         уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес.

-         комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням термінів;

-         соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.

Освітні галузі: математична.

Тип уроку: засвоєння та застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання: мультимедійний комплект, презентація до уроку, картки, цеглинки лего, мікрофон.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Ось дзвінок сигнал нам дав,

                                                 Працювати час настав.

                                                  Тож і ми часу не гаймо,

Урок швидше починаймо.

1. Вправа «Екран настрою».

2. Вправа «Очікування»

- Яким би ви хотіли, щоб був у нас урок?

- Що ви очікуєте від уроку?

-Я сподіваюся, що сьогоднішній урок буде уроком натхнення, творчості, продуктивності.

ІІ. Контроль та корекція знань і вмінь учнів.

1. Фронтальне опитування. Вправа  «Мікрофон».

- Продовжити речення.

-         Додавання однакових чисел називається…

-         Як називаються числа при множенні?

-         Від перестановки множників…

2. Картки для опитування. (2 учня)

3. Усний рахунок з цеглинками лего (картки).

4.Задачі-вірші

5.Гра «Сніжки».

6. Каліграфічна хвилинка.

- Записати відповіді у порядку зростання.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

-         Ми будемо вчитися складати таблицю множення числа «3».

Вправа «Коло ідей». (Діти висловлюють свої думки.)

-         Чи потрібно нам вміти множити число 3?

Асоціативний кущ.

-         Давайте охарактеризуємо число 3.

     Три щаслива цифра дуже

Але трохи вона тужить

Буква «Зе» на мене схожа

Переплутати нас можуть.

     одноцифрове

     непарне

     стоїть перед числом 4

     має сусідів 2 і 4

     «магічне» число (часто зустрічається у казках

     тризуб

     трикутник.

IV.Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

     Робота з підручником № 571

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Читання таблиці учнями (мовчки, ланцюжком).

       Для кращого запамʹятовування пропоную музичну таблицю множення числа 3   

       (https://www.youtube.com/watch?v=-ABFlA0vbr0&t=32s)

2.Обчисли добутки  № 572.

3. Спрости вирази й обчисли їх значення.№574.

- Якщо у прикладі є кілька однакових доданків, а також інші дії, то доцільно спочатку замінити суму однакових доданків дією моження. У таких прикладах спочатку виконується дія множення, а потім дія додавання чи віднімання.

Фізкультхвилинка.  (Руханка   https://www.youtube.com/watch?v=2-cMlobCjuI )

4.Розвязування задачі  № 574.

5. Склади вираз за малюнком  № 575

6. Робота з геометричним матеріалом.

     Знайти довжину ламаної №576

     Як називаються частини ламаної?

     Скільки ланок має ламана?

     Як знайти довжину ламаної?

     Яку геометричну фігуру можна отримати з цієї ламаної, якщо її замкнути? (Квадрат, рівносторонній ромб) Чому?

     Які ще геометричні фігури ви знаєте?

Хвилинка відпочинку. Квадрат – присідаємо, трикутник –піднімаємо руки вгору, круг – руки на пояс. Вчитель називає фігури, а учні виконують відповідні вправи.

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

     Що нового дізналися на уроці?

     Чого навчилися?

     Чи справдилися ваші очікування?

     У кого виникали труднощі під час роботи?

     Оцініть свою роботу на уроці.

САМООЦІНЮВАННЯ У мене все вийшло Нічого не зрозумів Було важко

VІІ. Домашнє завдання.

- Вивчити таблицю множення числа 3, виконати № 577, 578.

- Щоб ви краще запам'ятали таблицю множення числа 3, пропоную вам математичні розмальовки

- Дякую вам за роботу на уроці!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 січня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку