Додаємо і віднімаємо числа. Розв'язуємо задачі.

Про матеріал
Мета: удосконалювати обчислювальні навички різними способами, вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати розуміння взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання. Обладнання: картки з завданнями, конструктор LEGO «Шість цеглинок», магнітні планшети, танграм, мультимедійний комплект.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сьогодні: 07.12.2023 Додаємо і віднімаємо числа. Розв'язуємо задачі.

Номер слайду 2

Організація класу30.01.2024 СьогодніКлас готовий працювати,Додавати й віднімати,Числа й вирази рівняти,Вчасно руку піднімати?Дуже рада я за вас,За роботу, в добрий час!

Номер слайду 3

30.01.2024 СьогодніПсихологічне налаштування на урок. Вправа «Всі готові до уроку». Чи готові ваші вушка слухати - головою кивніть.

Номер слайду 4

30.01.2024 СьогодніЧи готові ваші очі бачити – оком моргніть. Психологічне налаштування на урок. Вправа «Всі готові до уроку».

Номер слайду 5

30.01.2024 СьогодніЧи готові ваші ротики відповідати – посміхніться. Психологічне налаштування на урок. Вправа «Всі готові до уроку».

Номер слайду 6

30.01.2024 СьогодніЧи готові ваші ручки писати – рукою махніть. Психологічне налаштування на урок. Вправа «Всі готові до уроку».

Номер слайду 7

30.01.2024 Сьогодні Повідомлення теми уроку та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Сьогодні ми підбиваємо підсумок того, чого навчились впродовж кількох уроків. Отже, при виконанні завдань кожний з вас має бути дуже уважним до себе, щоб відстежити, що виходить добре, а над чим ще слід попрацювати.

Номер слайду 8

30.01.2024 СьогодніМатематичні приклади. Гра «Зміни емоцію».48 – 6 = 4254 – 20 =46 + 3 =32 + 5 =75 + 3 =95 – 40 =3449557837

Номер слайду 9

30.01.2024 СьогодніМатематичні приклади. Гра «Зміни емоцію»45 – 24 = 2152 – 10 =45 + 2 =33 + 12 =74 + 13 =92 – 30 =4247628745

Номер слайду 10

Сьогодні: 07.12.2023 Які арифметичні дії ви знаєте?Як називаються числа при додаванні?Яку арифметичну дію слід виконати, щоб стало не менше? не більше? Як називається вираз, якщо між числами записаний знак «+»? знак «–»?У якому випадку при відніманні одержуємо те саме число? Наведіть приклади.

Номер слайду 11

Сьогодні: 07.12.2023 У якому порядку виконують дії у виразах, що містять дужки?Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?Що означає від 10 відняти 8? Як знайти невідоме зменшуване? Невідомий від’ємник?

Номер слайду 12

Хвилинка каліграфії 7 грудня Класна робота

Номер слайду 13

30.01.2024 Сьогодні Назви усі двоцифрові числа, у складі яких є 8 десятків. Запиши їх у порядку зменшення.80858182848687888389

Номер слайду 14

Хвилинка каліграфії 7 грудня Класна робота 88898768858483828180

Номер слайду 15

30.01.2024 СьогодніПрочитай, назви вираз й обчисли8+6= 14 Сума чисел 8 і 6 Сума чисел 4 і 9 Різниця чисел 31 і 2 Різниця чисел 40 і 7 24 збільшити на 430 зменшити на 14+9= 1331-2= 2940-7= 3324+4= 2830–1= 29

Номер слайду 16

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}618 СьогодніЗаповни таблицю{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Доданок671731434124 Доданок8426568693 Сума13361815611121196146321915919081262189212

Номер слайду 17

30.01.2024 Сьогодні=>< Порівняй вирази

Номер слайду 18

Номер слайду 19

30.01.2024 СьогодніФізкультхвилинка.

Номер слайду 20

У вас на парті лежать магнітні планшети. Що ви бачите на них ?(Геометричні фігури)Уважно подивіться на картку із завданням. Це зразок Що потрібно скласти? (Літак)Назвіть кожну фігуру. Назвіть синю фігуру. Скільки геометричних фігур вам знадобилось щоб скласти літак.30.01.2024 СьогодніУважно подивіться на картку із завданням. У вас на парті лежать магнітні планшети. Що ви бачите на них ?Уважно подивіться на картку із завданням. Це зразок Що потрібно скласти? Назвіть кожну фігуру. Назвіть синю фігуру. Скільки геометричних фігур вам знадобилось щоб скласти літак.

Номер слайду 21

На аеродромі було 12 літаків. Спочатку злетіли 3 літаки, а потім ще 4 . Скільки літаків залишилося на аеродромі? Прочитай задачу. Виділяємо ключові слова у задачі

Номер слайду 22

30.01.2024 Сьогодні Розв'яжи задачу. Було – 12 л. 1) 3 + 4 = 7 (л.) – злетіли з аеродрому;Злетіли - ? л., 3 л. і 4 л.2) 12 - 7 = 5 (л.)Відповідь: 5 літаків залишилося. Вираз: 12 – (3+4) = 5 (л.) Залишилося - ? л. Задача

Номер слайду 23

30.01.2024 СьогодніДля відкриття інтерактивного завдання натисніть на помаранчевий прямокутник)Відкрити онлайнове інтерактивне завдання

Номер слайду 24

СьогодніЗ’ясуй, хто яким видом спорту займається20+3-1=39+1-6=65-2-1=63-3+9=94-4+9=48+2-7=224369349962

Номер слайду 25

30.01.2024 СьогодніЗазнач у кружках порядок виконання дій у виразах. Знайди значення виразів.122221111122

Номер слайду 26

Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…30.01.2024 СьогодніРефлексія «Загадкові листи». Обери лист, який ти хочеш відкрити(

Номер слайду 27

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку LEGO. Створимо пірамідку нашого настрою. Я трошки втомилась!Було цікаво!У мене все вийшло!Було складно!Все було легко! Сьогодні: 07.12.2023

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 січня
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку