15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Урок "Складання задач на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів"

Про матеріал
Урок математики у 2 класі НУШ на тему "Складання задач на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів".
Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Навчально-виховний комплекс:

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23


Вінницької міської ради»

 

 

План-конспект

уроку математики

у 2-Д класі на тему:

«Складання задач на різницеве порівняння.

Обчислення значень виразів»

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель Рябоконь А.А.,

кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень, 2020 р.

Тема: Складання задач на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів.

Очікувані результати навчання:

  •              вчити учнів складати і розв’язувати задачі на різницеве порівняння;
  •              закріплювати вміння планувати розв’язання задачі, створювати допоміжну модель задачі, на основі своїх знань знаходити розв’язок сюжетних задач, визначати достатність даних для розв’язання проблемної ситуації;
  •              удосконалювати вміння учнів оцінювати з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;
  •              формувати і розвивати усвідомлені і міцні обчислювальні навички;
  •              активізувати пізнавальну діяльність дітей;
  •              розвивати пам'ять, увагу учнів, дітей аналізувати, порівнювати, самостійно мислити;
  •              виховувати необхідність дотримання учнями стандартів поведінки і правил співжиття у сім’ї, повагу, доброзичливе і уважне ставлення до старших членів сім’ї.

Обладнання і матеріали: індивідуальні картки, плакат «Задачі на різницеве порівняння», відео «Задачі на різницеве порівняння», відео для фізкультхвилинки, цеглинки «Лего» (червона, жовта, зелена), «світлофор», малюнки-зображення спільнот, до яких можуть входити діти (сімейна спільнота, шкільна спільнота, класна спільнота, спільнота друзів).

 

Хід уроку.

 

  1. Організаційна частина.
  • Доброго ранку. Сьогодні до нас на урок математики завітали гості. Хочу вам представити їх. (Вчитель представляє гостей). Давайте повернемося обличчям до гостей і привітаємося. Доброго ранку! Сідайте, будь ласка. Повторімо девіз уроку математики.

Я все зможу,

Я все зрозумію,

У мене все вийде,

Я – молодець.

  1. Основна частина уроку.

Актуалізація опорних знань (математика самостійно).

  • Діти, у вас на столах є картки. Переверніть їх. Прочитайте умову завдання.

Порівняй числа за зразком. Виконуємо завдання самостійно.

(Діти виконують завдання на картках).

  • Давайте перевіримо правильність виконання завдання. (Перевірка правильності виконання завдання).
  • Отже, щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше за друге, треба від більшого числа відняти менше.

Повідомлення теми уроку.

  • Сьогодні ми з вами будемо вчитися складати і розв’язувати задачі на різницеве порівняння. Давайте пригадаємо, що це за задачі на різницеве порівняння.

Перегляд відео «Задачі на різницеве порівняння».

  • Діти, загальна тема цього тижня «Спільнота». Давайте пригадаємо, у яких спільнотах ви перебуваєте? (Школа, клас, сім’я, гуртки). Дуже важлива спільнота, яка необхідна кожному з нас – це наша сім’я. Для чого людині сім’я? (Щоб дбати один про одного).

Вивчення нового матеріалу.

(Вчитель вивішує плакат «Задачі на різницеве порівняння»).

  • Тато має власну справу, він заробляє гроші для сім’ї, він власник автопарку. Як називається такий запис задачі? (Короткий запис). Давайте розв’яжемо задачу усно.

(Розв’язуємо задачу).

  • Такий тип задач називається «задачі на різницеве порівняння». Щоб порівняти числа, дізнатися, на скільки одне число більше за друге, треба від більшого числа відняти менше.

Фізкультхвилинка.

Закріплення вивченого матеріалу. Робота в зошитах.

  • Діти, розгортаємо робочі зошити на с.44. Виконаємо завдання 1. Про що йде мова у задачі? Складемо задачу за коротким записом. Мама купила для сім’ї груші.

(Розв’язуємо і записуємо задачу).

Завдання 2.

  • Сім’я ходила в магазин за покупками, щоб приготувати обід. Давайте, розглянемо, хто ходив в магазин і пакунок якої маси він може принести. Хто нестиме найлегший пакунок? Чому? Хто зможе принести найбільший пакунок? Чому? Давайте приблизно, на око визначимо масу пакунка, орієнтуючись на його вміст.

Завдання 3. (математика з другом).

(Діти виконують завдання парами).

На поличці стояло 18 книжок. Бібліотекарка забрала з полиці 8 книжок. Скільки книжок залишилося на полиці? На скільки менше книжок забрала бібліотекарка, ніж залишилося.

Завдання 4.

  • Допоможи Олегові побудувати геометричну фігуру. Обчисли її периметр.

Я уявляю фігуру, яка має 4 вершини, 4 прямі кути, дві сторони по 5 см, а інші дві – меншої довжини.

  1. Підбиття підсумків. Рефлексія.

Самооцінювання (з допомогою цеглинок «Лего»).

Вчитель пропонує дітям оцінити власну роботу на уроці з допомогою цеглинок «Лего», підняти їх.

Зелена цеглинка – мені було дуже легко, я все зрозумів;

жовта цеглинка – я потребував допомоги вчителя;

червона цеглинка – мені було дуже важко.

Вчитель з дітьми підраховують кількість піднятих цеглинок кожного кольору, «вмикають» колір «світлофора», який сигналізує класу, чи засвоїв клас тему уроку, і аналізують, яких найбільше, чому, що сприяло чи заважало гарному результату.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 лютого
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку