Замініть приклад на додаванняприкладом на множення
Номер слайду 6
2 • 4 2 + 2 +2 +2
Номер слайду 7
2 • 2 2 + 2
Номер слайду 8
2 • 6 2 + 2 +2 +2+2+2
Номер слайду 9
Перевір, чи правильно складено таблицю множення числа 2 ?2∙1=22∙2=2+2=42∙3=2+2+2=62∙4=2+2+2+2=82∙5=2+2+2+2+2=102∙6=2+2+2+2+2+2=122∙7=2+2+2+2+2+2+2=142∙8=2+2+2+2+2+2+2+2=162∙9=2+2+2+2+2+2+2+2+2=182∙10=20
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Робота у друкованому зошиті №1 на с. 234668810101212141416161818
Номер слайду 12
Робота з таблицею множення. Зістав усі добутки. Що в них спільне?(спільний перший множник)Що змінюється?(другий множник збільшується на 1)Як змінюється результат?(добуток збільшується на 2)Назви результати в порядку зростання.( 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20)Назви результати в порядку спадання.(20,18,16,14,12,10,8,6,4,2)
Номер слайду 13
Гра « Зайві кульки »
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Робота з таблицею множення.- На скільки в таблиці множення числа 2 кожний наступний результат більший за попередній?(кожний наступний результат більший за попередній на 2)- На скільки в таблиці множення числа 2 кожний попередній результат менший від наступного?(кожний попередній результат менший від наступного на 2)
Перевір роботу учня. Згадай переставний закон множення.3∙2=2∙3=6 7∙2=2∙7=144∙2=2∙4=8 8∙2=2∙8=16 5∙2=2∙5=10 9∙2=2∙9=18 6∙2=2∙6=12 10∙2=2∙10=20 Відповідь: учень виконав усі вирази правильно.
Номер слайду 18
Робота у друкованому зошиті №3 на с. 23а ) 3 ∙ 2 = 6 (гр.)б ) 5 ∙ 2 = 1 0 (ябл.)