Урок "Спільнота. Вступ до теми"

Про матеріал
Публікація "Спільнота. Вступ до теми" містить розробку конспекта уроку з Я досліджую світ у 2 класі , яка допоможе вчителеві за допомогою цікавих форм роботи сформувати в учнів уявлення про поняття "спільнота", навчити об’єднувати істот у спільноти та ідентифікувати себе як члена різних спільнот.
Перегляд файлу

Конспект уроку з курсу «Я досліджую світ» на тему «Спільнота»

Клас: 2

Тема. Спільнота. Вступ до теми.

 

Очікувані результати навчання:

  • з’ясувати,  значення слова “спільнота”;
  • вчити об’єднувати  істот у спільноти  та ідентифікувати себе як члена різних спільнот:
  • збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
  • активізувати пізнавальну діяльність дітей, розвивати самостійне мислення, уяву, доказове мовлення;
  • виховувати повагу один до одного.

 

                                                      Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

Встаньте, діти, всі рівненько,

Усміхніться всі гарненько.

Я бажаю вам здоров’я і добра.

А тепер і до роботи вже пора!

 

2. Діагностична вправа «Кольоровий настрій».

- Якого кольору ви уявляєте свій настрій?

- Покажіть цеглинку LEGO, який відповідає вашому настрою. З чим у вас асоціюється обраний колір?

 

3. Новини дня

- Яка зараз пора року?   

- Який день тижня?       

- Яка дата?                      

-  Яка за вікном  погода?

 

ІІ. Робота над темою уроку

  1. Вступна бесіда.

- Сьогодні ми розпочинаємо вивчати нову тему. Яку саме ви дізнаєтесь коли розгадаєте кросворд.

С         А

Тема місяця - спільнота.

 

  1. Вправа «Мозковий штурм».

- Що таке спільнота? (Це означає щось спільне – інтереси, завдання, які ми виконуємо, вчителька, друзі, спільна класна кімната тощо).

 

3. Робота з підручником (с.94).

- Відшукайте  значення цього слова в словничку нашого підручнику.

     Словникова робота

Спільнота- група людей, згуртованих спільними умовами життя,  прагненнями, цілями та інтересами.

 Прагнення- це сильне бажання.

- Як ви розумієте це визначення?

- Прочитайте, про що ви дізнаєтеся вивчаючи цю тему .

 (Вивчаючи цю тему, ти: *дізнаєшся, як налагоджувати гарні стосунки в колективі й мати багато друзів;*дослідиш, як твої слова та вчинки впливають на інших;*довідаєшся чимало цікавого про життя бджолиної сім'ї;*навчишся створювати новорічні прикраси;*прочитаєш уривки з "Медової казки" Василя Тибеля.)

    - А сьогодні ми з вами  будемо вчитися об’єднувати істот у спільноти  та дізнаємося до яких спільнот можна віднести кожного з вас.

 

  1. Робота в групах.  Спільноти яких людей ви бачите на фото? (Родина, спортсмени, учні).
  • Що об’єднує цих людей у спільноти? (Спільне проживання, інтереси, справи)

 

Похожее изображение         Картинки по запросу сімя картинки         

                               Корисні матеріали та цікаві вправи для 4 місяця НУШ  Корисні матеріали та цікаві вправи для 4 місяця НУШ

  1. Робота  з цеглинками  LEGO.
  • Чим ви найбільше любите займатися у вільний час. ( Читати, малювати, танцювати, співати, гратися з конструктором, займатися спортом .)
  • Виберіть цеглинку того кольору, що відповідає вашим інтересам. Об’єднайтеся в групи. Утворіть і порівняйте діаграму.

 

6 Робота на картках.

- Зафарбуйте прямокутники, на яких написані назви спільнот до яких ти належиш.

7. Знайомство з письменником .

https://tverdyna.ucoz.ua/PP_2013/Site_2016/Obkladynka_Medova_kazka_Tytul.jpg  Василь Тибель провів своє дитинство в селі, любив гуляти в лузі й лісі. Тоді й виникла його любов до природи.  Медова казка” Василя Тибеля — захоплива й пізнавальна книжка про життя бджіл і природу. У ній автор розповідає про роботу великої спільноти — бджолиної сім’ї. Це казкова оповідь з різноманітними цікавими пригодами.

 

  1. Робота в зошиті с. 47

Зошит. Завдання 1 Розгадай ребус та дізнайся назву конкурсу, у якому “Медова казка” Василя Тибеля отримала спеціальну премію від дитячого журі “Вибір дітей”. Запиши її.

  • Отже, Василь Тибель  ВОЛОДАР ПЕРШОЇ ПРЕМІЇ у номінації «Прозові твори для дітей», спеціальної премії від дитячого журі «Вибір дітей», дипломант літературної премії «Вибір дітей» Міжнародного літературного конкурсу романів, кіносценаріїв, п’єс, пісенної лірики та творів для дітей «КОРОНАЦІЯ СЛОВА» (2016)
  • Прочитайте побажання автора у підручнику:Читай, вір у себе й люби Україну. Хай добро буде у тебе в серці, розум у голові і мужність у душі.

 

                                         Фізкультхвилинка

Бджоли зранку вилітають

І над квітами кружляють.

Крильця свої розминають,

Ніжками всі чеберяють.

1,2,3,4 – набираються всі сили.

Нахилились, повернулись,

До товариша всміхнулись.

Як зачують десь нектар,

То присядуть зразу там.

Крильця вгору всі підняли,

Покружляли, політали

Й на місця всі посідали.

 

Зошит. Завдання 2  Відгадай загадку й запиши відгадку. Побудуй звукову схему слова-відгадки.

 

  1. Дослідження «Чи можна бджіл назвати спільнотою?».
  • Як називається спільне житло бджіл?
  • Як називається бджолина  сім`я ?
  • Чи всі бджоли в родині мають однакові обов’язки?
  • Хто є старшим у родині бджіл?
  • А чи можна бджіл назвати спільнотою?  Обґрунтуйте  свою відповідь.

 

8  Робота з підручником (с.95).

- .Подивися уважно на малюнок і поміркуй, що може об'єднувати істот у спільноти. Пригадай різні приклади спільнот.

  • Якими повинні бути стосунки між членами спільноти? Чому саме такі?

(Поважати один одного,  підтримувати і допомагати,  прислухатися до думки іншого.)

 

9  Створення емблеми класу «Ми – спільнота».

Діти обводять на кольоровому папері свої долоньки, вирізують їх та наклеюють на ватман.

 

ІІІ. Рефлексія. Підсумок уроку.

Вправа «Продовж речення»

  1. Сьогодні я дізнався/дізналася про…
  2. Мені було цікаво дізнаватися про…
  3. Я навчився/навчилася…

 

docx
Додав(-ла)
Біттер Віта
Додано
6 серпня 2021
Переглядів
8371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку