Конспект уроку з курсу «Я досліджую світ» на тему «Спільнота»
Клас: 2
Тема. Спільнота. Вступ до теми.
Очікувані результати навчання:
Хід уроку
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
Встаньте, діти, всі рівненько,
Усміхніться всі гарненько.
Я бажаю вам здоров’я і добра.
А тепер і до роботи вже пора!
2. Діагностична вправа «Кольоровий настрій».
- Якого кольору ви уявляєте свій настрій?
- Покажіть цеглинку LEGO, який відповідає вашому настрою. З чим у вас асоціюється обраний колір?
3. Новини дня
- Яка зараз пора року?
- Який день тижня?
- Яка дата?
- Яка за вікном погода?
ІІ. Робота над темою уроку
- Сьогодні ми розпочинаємо вивчати нову тему. Яку саме ви дізнаєтесь коли розгадаєте кросворд.
С А
Тема місяця - спільнота.
- Що таке спільнота? (Це означає щось спільне – інтереси, завдання, які ми виконуємо, вчителька, друзі, спільна класна кімната тощо).
3. Робота з підручником (с.94).
- Відшукайте значення цього слова в словничку нашого підручнику.
Словникова робота
Спільнота- група людей, згуртованих спільними умовами життя, прагненнями, цілями та інтересами.
Прагнення- це сильне бажання.
- Як ви розумієте це визначення?
- Прочитайте, про що ви дізнаєтеся вивчаючи цю тему .
(Вивчаючи цю тему, ти: *дізнаєшся, як налагоджувати гарні стосунки в колективі й мати багато друзів;*дослідиш, як твої слова та вчинки впливають на інших;*довідаєшся чимало цікавого про життя бджолиної сім'ї;*навчишся створювати новорічні прикраси;*прочитаєш уривки з "Медової казки" Василя Тибеля.)
- А сьогодні ми з вами будемо вчитися об’єднувати істот у спільноти та дізнаємося до яких спільнот можна віднести кожного з вас.
6 Робота на картках.
- Зафарбуйте прямокутники, на яких написані назви спільнот до яких ти належиш.
7. Знайомство з письменником .
Василь Тибель провів своє дитинство в селі, любив гуляти в лузі й лісі. Тоді й виникла його любов до природи. “Медова казка” Василя Тибеля — захоплива й пізнавальна книжка про життя бджіл і природу. У ній автор розповідає про роботу великої спільноти — бджолиної сім’ї. Це казкова оповідь з різноманітними цікавими пригодами.
Зошит. Завдання 1 Розгадай ребус та дізнайся назву конкурсу, у якому “Медова казка” Василя Тибеля отримала спеціальну премію від дитячого журі “Вибір дітей”. Запиши її.
Фізкультхвилинка
Бджоли зранку вилітають
І над квітами кружляють.
Крильця свої розминають,
Ніжками всі чеберяють.
1,2,3,4 – набираються всі сили.
Нахилились, повернулись,
До товариша всміхнулись.
Як зачують десь нектар,
То присядуть зразу там.
Крильця вгору всі підняли,
Покружляли, політали
Й на місця всі посідали.
Зошит. Завдання 2 Відгадай загадку й запиши відгадку. Побудуй звукову схему слова-відгадки.
8 Робота з підручником (с.95).
- .Подивися уважно на малюнок і поміркуй, що може об'єднувати істот у спільноти. Пригадай різні приклади спільнот.
(Поважати один одного, підтримувати і допомагати, прислухатися до думки іншого.)
9 Створення емблеми класу «Ми – спільнота».
Діти обводять на кольоровому папері свої долоньки, вирізують їх та наклеюють на ватман.
ІІІ. Рефлексія. Підсумок уроку.
Вправа «Продовж речення»