Урок "Спорт у моєму житті" (6 кл. А. Несвіт)

Про матеріал
Розробка уроку "Спорт у моєму житті" Відпрацювання ЛО до теми та вживання дієслів "play", "go", "do" з видами спорту.
Перегляд файлу

SPORT IN MY LIFE

Мета:

розвиток усного й писемного мовлення учнів з теми «Спорт у нашому житті» шляхом мотивації через різноманітні види діяльності, виховувати позитивне ставлення до занять спортом для зміцнення власного здоров’я.

 

Обладнання:

наочний матеріал, інтерактивна дошка, роздатковий матеріал.

 

     Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання вчителя та учнів

T. Hello my dear friends. I’m glad to see you.

P. Good morning teacher.

 

Введення в іншомовну атмосферу

Т. Warm up

(Мовленнєва розминка, читання скоромовки)

Відпрацювання дифтонгу /əʊ/

Moses supposes his toeses are roses

But Moses supposes erroneously

For nobody’s toeses his posies are roses

As Moses supposes his toeses to be.

Запитання

  • What kinds of sport do you know?
  • What is your favourite kind of sport?
  • What sports game do you like to play?
  • Can you ride a bike?
  • Do you like football?
  • Do you like to play with a ball?

ІІІ. Основна частина уроку

Повторення ЛО з теми спорт

T. Children I suggest you to review words we have learnt at our previous lessons.  You have to join into 4 groups. Each of the group will be given the task to refresh your knowledge. (Діти об’єднуються в 4 групи та отримують свої завдання)

 

  • The first group: to solve the crossword; (Перша група має розгадати кросворд)
  • The second group: to write the names of the sport; (Друга група має вказати назву виду спорту опираючись на малюнки подані у завданні)
  • The third group: write the missing letters; (Третя група має вставити пропущені літери у слова)
  • The fourth group: Match the English words to their Ukrainian equivalents. (Четверта група з’єднує слово англійською мовою з його українським еквівалентом)

T. Great! Now let’s check

(Діти називають вид спорту та його переклад.)

Практика усного мовлення:

T. Children, please, look at the screen and continue the sentence. My favourite kind of sport is/are… because…

(Діти читають речення на екрані та доповнюють його власними відповідями) Повторення граматичного матеріалу

T. Pupils tell me please what is the difference between using the verbs play, go, do.

P1. We use the “play” with competitive games. For example: Play chess, basketball, football, tennis etc.

P2. We use “go” with sports that end in -ing. For example: go swimming, horse riding, sailing, surfing)

P3. We use with all the other kinds of sport and martial arts. For example: do yoga, judo, athletics, gymnastics, etc.

T. Excellent! Well let’s do the next task. Look at the screen please. You have to fill in the gabs with words PLAY, GO and DO.

(Діти повторюють вживання дієслів play, go, do з видами спорту) На дошці діти виконують завдання вставляючи правильне дієслово у речення.

ІІІ. Заключна частина уроку

Підсумок уроку

T. What have we done today children? What the task did you like the most of all? The lesson is over. Thank you for your work and attention! Good-bye.

Оцінювання учнів

Д/З Впр. 1, ст. 87; впр. 3 ст. 87-88

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку