Тема: Справжній друг.
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.
Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.
Навчати описувати характер людини.
Удосконалювати техніку читання.
Тренувати учнів у написанні міні-творів.
Виховувати почуття поваги і толерантне ставлення до інших людей.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки із завданням для читання (НО1, для самостійної роботи (НО2).
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання (Greeting).
Т: Good morning, children. How are you getting on?
Ps: We are fine, thank you.
Вивчення римування (Jazz Chant) «You Look Marvellous».
Учитель роздає картки, на яких записане римування, і читає його, учні хором повторюють. Учитель пояснює значення нових слів marvellous, terrific і фраз Neither have you. So do you. Учні відпрацьовують римування у парах, і дві-три пари інсценують діалог перед класом.
НО1:
Learn the Jazz Chant. |
|
YOU LOOK MARVELLOUS |
|
— You look marvellous: |
— You look wonderful! |
— You haven't changed a bit. |
— So do you. |
— Neither have you. |
— You look terrific! |
— Neither have you. |
— So do you. |
— You look marvellous! |
— You haven't changed a bit. |
— So do you. |
— Neither have you. |
2. Повідомлення теми та мети уроку (Aim).
Т: Today we are going to speak about people's character. We'll speak about the way to have friends and the way to be a good friend.
3. Уведення в іншомовну атмосферу (Warming up).
Учитель роздає картки для самостійної роботи і пропонує учням знайти антонімічні пари. Учень, який виконав завдання першим, читає пари слів, решта класу перевіряють свої картки. Учитель контролює правильність виконання завдання.
НО2:
|
|
|
|
|
Find the opposites. |
|
|
|
|
Cheerful |
Shy |
|
|
Kind |
Hard-working |
|
|
Lazy |
Dishonest |
|
|
Quiet |
Stupid |
|
|
Honest |
Rude |
|
|
Clever |
Dull |
|
|
Boastful |
Noisy |
|
|
|
|
4. Перевірка домашнього завдання (Check on Homework).
1) РЗ, впр. 1 (с. 92),
Учні ланцюжком читають складені речення. Учитель стежить за правильністю їх граматичної будови.
Т: Whom do you see in picture А (В, C, D)? What is this boy (girl) doing? What do you think about this boy (girl)? What kind of person is he (she)?
Учні по черзі читають описи дітей і добирають відповідний малюнок.
Т: Find the traits of character, mentioned in the exercise. What traits are good/bad? What traits would you like your friend to have?
На кожне запитання вчителя відповідає два-три учні.
Учитель поділяє клас на групи по чотири-п'ять чоловік, і учні обговорюють запитання вправи. Потім представник кожної групи висловлює свою точку зору.
Учитель називає речення, що повідомляють про певні якості характеру людини. Наприклад:
Т: My best friend is cheerful.
My best friend is honest.
My best friend is stupid.
Якщо учитель називає позитивну характеристику, учні хором говорять: That's right, якщо негативну — вони кажуть: That's wrong
Один з учнів розповідає про характер свого однокласника. Інші повинні здогадатися, про кого йдеться. Учень, який першим здогадався, описує характер іншого однокласника тощо.
Робота в парах. Учні вибирають одну тему для обговорення і готують розповідь за зразком, наведеним у вправі. Потім три-чотири пари висловлюють свою думку класу.
Учитель розповідає вірш, учні хором повторюють за ним і виконують відповідні дії.
Clap, clap, clap your hands! Stamp, stamp, stamp your feet!
Clap your hands together! Stamp your feet together!
We are clapping, We are stamping,
We are clapping, We are stamping,
We are clapping our hands! We are stamping our feet!
Учитель читає вірш, учні хором повторюють. Потім декілька учнів самостійно читають вірш перед класом.
Read the instructions and make a “friendship bracelet”.
You make a “friendship bracelet” with coloured cotton. It is easy. Make it for your friend. It is symbol of your friendship.
Учні письмово виконують вправу в зошитах, потім два учні уголос читають виписані слова, інші перевіряють.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1) РЗ, впр. 4 (с. 93), письмово.
2. Підведення підсумків уроку (Summarizing).
Бесіда з учнями.
Т: Today we discussed people's character and now you can speak about your friends. What positive traits of character have your friends got? What are their negative traits of character? What traits of character would you like to have?