Урок "Справжній друг"

Про матеріал
Урок містить цікаві завдання на засвоєння лексики з теми "Дружба".Виховує почуття поваги і толерантне ставлення до людей.
Перегляд файлу

Тема: Справжній друг.

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.

Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.

Навчати описувати характер людини.

Удосконалювати техніку читання.

Тренувати учнів у написанні міні-творів.

Виховувати почуття поваги і толерантне ставлення до інших людей.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки із завданням для читання (НО1, для самостійної роботи (НО2).

 

ХІД УРОКУ

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання (Greeting).

Т: Good morning, children. How are you getting on?

Ps: We are fine, thank you.

Вивчення римування (Jazz Chant) «You Look Marvellous».

Учитель роздає картки, на яких записане римування, і читає його, учні хором повторюють. Учитель пояснює значення нових слів marvellous, terrific і фраз Neither have you. So do you. Учні відпрацьовують римування у парах, і дві-три пари інсценують діалог перед класом.

          

            НО1:

Learn the Jazz Chant.

 

YOU LOOK MARVELLOUS

— You look marvellous:

— You look wonderful!

— You haven't changed a bit.

— So do you.

— Neither have you.

— You look terrific!

— Neither have you.

— So do you.

— You look marvellous!

— You haven't changed a bit.

— So do you.

— Neither have you.

 

2. Повідомлення теми та мети уроку (Aim).

Т: Today we are going to speak about people's character. We'll speak about the way to have friends and the way to be a good friend.

 

 

3. Уведення в іншомовну атмосферу (Warming up).

Учитель роздає картки для самостійної роботи і пропонує учням знайти антонімічні пари. Учень, який виконав завдання першим, читає пари слів, решта класу перевіряють свої картки. Учитель контролює правильність виконання завдання.

   НО2:

 

 

 

 

 

Find the opposites.

 

 

 

Cheerful

Shy

 

 

Kind

Hard-working

 

 

Lazy

Dishonest

 

 

Quiet

Stupid

 

 

Honest

Rude

 

 

Clever

Dull

 

 

Boastful

Noisy

 

 

 

 

 

4. Перевірка домашнього завдання (Check on Homework).

  1) РЗ, впр. 1 (с. 92),

      Учні ланцюжком читають складені речення. Учитель стежить за правильністю їх           граматичної будови.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1.   Подання тексту для читання. Впр. 1а (с. 92) (Reading).
    1.   Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

    Т: Whom do you see in picture А (В, C, D)? What is this boy (girl) doing? What do you  think about this boy (girl)? What kind of person is he (she)?

  1.    Етап читання.

      Учні по черзі читають описи дітей і добирають відповідний малюнок.

  1.    Етап перевірки розуміння змісту тексту. Бесіда в режимі Т — Class.

     Т: Find the traits of character, mentioned in the exercise. What traits are good/bad?          What traits would you like your friend to have?

На кожне запитання вчителя відповідає два-три учні.

  1.   Розвиток умінь мовлення (Speaking).
    1.   Впр. 2 (с. 92).

Учитель поділяє клас на групи по чотири-п'ять чоловік, і учні обговорюють    запитання вправи. Потім представник кожної групи висловлює свою точку зору.

 

  1.    Гра «Right! Wrong!»,

     Учитель називає речення, що повідомляють про певні якості характеру людини.      Наприклад:

Т: My best friend is cheerful.

My best friend is honest.

My best friend is stupid.

Якщо учитель називає позитивну характеристику, учні хором говорять: That's right, якщо негативну — вони кажуть: That's wrong

  1.    Гра «Guess My Friend».

Один з учнів розповідає про характер свого однокласника. Інші повинні здогадатися, про кого йдеться. Учень, який першим здогадався, описує характер іншого однокласника тощо.

  1.     Впр. 3 (c. 92).

Робота в парах. Учні вибирають одну тему для обговорення і готують розповідь за зразком, наведеним у вправі. Потім три-чотири пари висловлюють свою думку класу.

  1.     Фізична та мовленнєва розминка (Physical Warming up).

     Учитель розповідає вірш, учні хором повторюють за ним і виконують відповідні дії.

Clap, clap, clap your hands!           Stamp, stamp, stamp your feet!

Clap your hands together!              Stamp your feet together!

We are clapping,                            We are stamping,

We are clapping,                            We are stamping,

We are clapping our hands!           We are stamping our feet!

 

  1.    Читання вірша «Caring Friends». (Rhyme).

Учитель читає вірш, учні хором повторюють. Потім декілька учнів самостійно читають вірш перед класом.

Read the instructions and make a “friendship bracelet”.

You make a “friendship bracelet” with coloured cotton. It is easy. Make it for your friend. It is symbol of your friendship.

  1. You need 4 thick cotton threads – A,B,C and D. Take different colours.
  2. Tie the ends into a knot and tie the knot to any heavy thing.(a book, for example)
  3. Follow the pictures.
  4. Try it on your friend’s hand. Tell him/her not to take it off!
    1. Письмо (Writing).
      1.     РЗ, впр. 2 (с. 93).

Учні письмово виконують вправу в зошитах, потім два учні уголос читають виписані слова, інші перевіряють.

  1.    Впр. 3 (с. 93).

 

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1.  Домашнє завдання (Homework).

    1) РЗ, впр. 4 (с. 93), письмово.

2. Підведення підсумків уроку (Summarizing).

    Бесіда з учнями.

Т: Today we discussed people's character and now you can speak about your friends. What positive traits of character have your friends got? What are their negative traits of char­acter? What traits of character would you like to have?