STEM-пригоди з паперовими літаками-драконами
Матеріали.
На занятті учні дізнаються як взаємодіють людина та літак.
Навіщо потрібні крила?
Застосовують свої знання у орегамі - конструюванні
різних літаючих матеріалів.
I. Проблемно-орієнтована життєва ситуація
Проблемний кейс 1 «Як літак випередив еволюцію»
Літаки дозволяють людям пересуватися з більшою швидкістю. Люди витрачають менше часу та при цьому долають більше кілометрів.
Але іноді такі можливості призводять до великих проблем. Подивіться, будь ласка, на малюнок і подумайте, у чому може бути причина ситуації на картинках? І що потрібно зробити, щоб її уникнути в майбутньому?
I I . Інтегрований пошук інформації
Інструкція для вчителя
1.Визначте можливі причини проблем, продумайте шляхи вирішення.
Діалог
- Дітри, які причини пригоди на картинці ви бачите?
- Що потрібно зробити, щоб уникнути цих проблем?
Розподіл на команди для пошуку інформації в різних напрямках можна проговорити правила роботи в групі (час 5 хвилин). Групи вивчають кейси та повідомляють інформацію всім іншим.
2. Учням пропонується ознайомитися з кейсами з надмірною інформацією
Кейс 1. "Еволюція літака"
Передній діалог.
-Діти, скажіть, як змінювався літак?
- Навіщо літаку крила і хвіст?
Кейс 2. «Влаштування літака»
ІІІ. Експериментальне дослідження з літаками
Створення паперового літака
Відеоуроки для паперових літаків-драконів
https://www.youtube.com/watch?v=SAH2u_rD5DI&ab_channel=BTBPaper
https://www.youtube.com/watch?v=edrOVS5U0HY&t=6s&ab_channel=TriKdanG
https://www.youtube.com/watch?v=edrOVS5U0HY&t=6s&ab_channel=TriKdanG
Створення драконів з паперового літака продовження…
Зробіть висновок.
Передній діалог.
- Сформулюйте, навіщо потрібні крила і хвіст?
- Від чого залежить швидкість руху літака і чому? Як можна регулювати швидкість, щоб не потрапити до аварійної ситуації?
VI . додаткова інформація
Топ 5 величезних літаків світу
Додатки
Літаючий дракон
Відстежуйте продуктивність кожного літака-дракона.
Дані про літаючого дракона
Використовуючи свою дату, знайдіть наступне:
СЕРЕДНЄ – Додайте загальні числа разом, а потім поділіть на число чисел, які ви додали. Отже, якби у вас було 5 результатів тесту, ви б додали всі 5 разом, а потім розділіть цю суму на 5, щоб отримати СЕРЕДНЄ значення.
MEDIAN - Розташуйте свої числа в порядку від найменшого до найбільшого.
МЕДІАН – це число посередині. Отже, якщо ваші дані 2, 3, 6, 7, 8, ваше МЕДІАН буде 6. Або якщо ваші дані становлять 2, 3, 4, 6, 7, 8, МЕДІАН буде 5 ((4+6)/2).
РЕЖИМ – РЕЖИМ – це значення, яке повторюється найчастіше. Отже, якщо ваш
дані були 6, 7, 3, 3, 9, 1, 3, 2, ваш РЕЖИМ буде 3.
Які ще статистичні дані можна знайти?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результати
Побудуйте лінійний графік із записом результатів. Обов'язково виготовте ключ
(мітки), щоб інші знали, що ви малюєте.
Результати
Побудуйте лінійний графік із записом результатів. Обов'язково виготовте ключ
(мітки), щоб інші знали, що ви малюєте.