Урок "Степ-аеробіка"

Про матеріал
Розробка уроку зі степ-аеробіки Завдання уроку: 1. Навчальні завдання: вдосконалювати вивчені кроки та вправи зі степ-аеробіки; вивчити хореографічну композицію під сучасну музики зі середнім ритмом. 2. Розвиваючі завдання: розвивати витривалість, спритність, почуття ритму. 3. Виховні завдання: виховувати колективізм, цілеспрямованість, інтерес до занять степ-аеробікою. Тип уроку: тренувальний
Перегляд файлу

                                           Урок №4                           __5 клас___                                                                                       

Модуль: Степ – аеробіка                                          

Завдання уроку:

  1. Навчальні завдання: вдосконалювати  вивчені кроки та вправи зі степ-аеробіки; вивчити  хореографічну композицію під сучасну музики зі середнім ритмом.
  2. Розвиваючі завдання: розвивати витривалість, спритність, почуття ритму.
  3. Виховні завдання: виховувати колективізм, цілеспрямованість, інтерес до занять степ-аеробікою.

Тип уроку: тренувальний.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: сучасні записи музичних композицій, колонка, степ-платформа.

Вчитель: Волошина Олена Дмитрівна.

 

Частина уроку

Зміст

Час

 

Підготовча частина

≈ 12хв.

1. Шикування, привітання, рапорт.

2. Опитування про самопочуття

3. Перевірка ЧСС

4. Пояснення завдань уроку.

5. ТВ Степ-аеробіка та її оздоровчий вплив на організм людини.

6. ЗРВ з гімнастичним обручем

1). В.п.- о. с, всередині обруча, обруч вниз горизонтально, хватом зсередини. 1-2 - кроком вправо, стійка, на носках, ноги нарізно, обруч вгору горизонтально; 3-4 - приставляючи праву; в. п.; 5-8 - теж вліво.

2). В.п.- о. с, обруч вперед вертикально. 1 - мах лівою назад, обруч вгору горизонтально; 2 - приставляючи ногу, присід, обруч вперед вертикально на підлогу; 3-4 - теж з правої ноги; 5-7 – напівприсід на лівій, праву вбік на п'яту носком догори, нахил вправо, ліву руку вгору; 8 - в. п.; 9-16 - теж в інший бік.

3). В.п.- стійка ноги нарізно, обруч вертикально ззаду, хват за середину. 1 - поворот тулуба наліво; 2 - в. п.; 3 - нахил вперед прогнувшись; 4 - в. п.; 5-8 - теж з поворотом тулуба направо.

4). В.п.- лежачи на спині на нижньому краю обруча, що знаходиться під грудним відділом хребта, хватом за середину обруча. 1-4 - зводячи нижні кути лопаток і згинаючи руки, прогнутися в грудному відділі хребта і сісти.

5). В.п.- лежачи на спині, обруч вперед, хват за середину. 1-2 - сід, обруч вгору горизонтально; 3 - зігнути праву ногу, опустити задній край обруча і злегка торкнутися лопаток; 4 - розігнути праву ногу, обруч вгору горизонтально; 5-6 - теж, що і на рахунок 3-4, але з лівої ноги; 7-8 - в. п.

6). В.п.- права нога попереду, обруч попереду в правій руці вертикально, тримати за нижній край. 1-8 - обертання обруча довкола правої кисті (при цьому великий палець тримати догори, злегка допомагаючи руху); 9-16 - теж на лівій руці.

7). В.п.- стійка ноги нарізно, обруч тримається руками горизонтально на попереку. 1-8 - обертання обруча на стегнах.

8). В.п.- стійка ноги нарізно, обруч вертикально вперед. 1-2 – переносячи вагу тіла на праву, ліву вбік на носок, поворот обруча донизу-наліво з нахилом тулуба вліво; 3-4 - в. п.; 5-8 - теж в інший бік.

9). В.п.- о. с, обруч вертикально перед грудьми, тримати за нижній край. Стрибки на двох через обруч, як через скакалку, обертаючи його назад.

 

7. Шикування в шеренгу.

8. Перевірка ЧСС Опитування про самопочуття

1хв.

1хв.

 

2хв.

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-8р.

 

 

 

 

4-8р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-8р.

 

 

 

 

 

4-8р.

 

 

 

 

 

4-8р.

 

 

 

 

 

 

4-8р.

 

 

 

 

4-8р.

 

 

 

4-8р.

 

 

 

 

 

 

30с.

30с.

Акцентувати увагу учнів на шикування та початок уроку.

 

 

 

 

Слідкувати за дотриманням дистанції між учнями.

 

 

 

 

Наголосити про дихання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправ

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи.

 

 

 

 

 

Спину не напружувати, вільно прогинатися.

 

 

 

 

 

 

Дихати довільно.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправ.

 

 

 

Уникати різких рухів.

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина

≈ 30хв

1 ТБ під час занять степ-аеробікою.

2. Повторити вивчені кроки зі степ-аеробіки:

    Cross, Basic step, V-Step, Mambo, Step-touch, Top-up, Knee lift, Knee up, Curl, Step-kick.

 

Виконувати рухи з середнім навантаженням (переміщення, повтори тощо).

 

Переходимо на марш, відновлюємо дихання, зупиняємось.

Перевірка ЧСС

 

3.Вдосконалення рухів виконуючи їх під музичний супровід з середнім темпом.

 

Переходимо на марш, відновлюємо дихання, зупиняємось.

Перевірка ЧСС

 

4.Об’єднання вивчених вправ у хореографічну  композицію під музику з середнім ритмом.

 

Відновлення дихання.

5.виконання дихальних вправ

6.виконання вправ з йоги

 

7. Шикування.

8.Опитування про самопочуття.

9.Перевірка ЧСС.

1хв.

8 хв

 

 

 

 

 

 

30с.

.

 

30с

10 хв.

 

 

30с.

30с.

 

 

7 хв.

 

 

30с.

30с.

 

 

 

Під музичний супровід.

Вправи виконуються перед степ-платформою. Відстань від степ-платформи до учня дорівнює довжині стопи 

Ноги розташовані паралельно одна одній та трішки зігнуті в колінах. Тулуб, спина пряма, живіт втягнутий, голова піднята.  Слідкувати за диханням: вдихаємо через ніс, видих через рот.

 

Вправи виконувати чітко під ритм музики, зміна вправи за вказівкою вчителя.

Вправи виконують на килимках гімнастичних, чітко, дихання спокійне.

 

 

ЧСС за 15с. максимально 25-30 ударів за хв.

Заключна частина уроку

≈ 5 хв

  1. Шикування.
  2. Опитування про отримані враження від уроку.
  3. Підсумок уроку.

На уроці ми  повторили вивчені  кроки зі степ-аеробіки. Вдосконалювали вправи та об’єднали їх  в хореографічну композицію.

- Урок пройшов на належному рівні! Всі старалися, особливо добре виходило в………

Також краще виходить в……..

       4. Домашнє завдання: виконувати вивчені вправи під улюблену музику.

5. Дякую всім, до побачення!

  1. Організований перехід до переодягальні.

 

Шикування в шеренгу

Підведення підсумку уроку з паралельним опитуванням учнів про доцільність занять зі степ-аеробіки.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку