Урок "Story Time" 1 клас

Про матеріал
Повторення матеріалу за темою "Я і друзі". Урок з використанням ігор на формування мовних навичок на основі раніше вивчених слів.
Перегляд файлу

1 клас Урок 6

Тема. Story Time.

Ігри на формування мовних навичок на основі вивчених слів

Мета:

— Повторити й активізувати ЛО теми.

— Ввести команди "Hands up!", "Hands down!", "Hands on hips!", “Hands to the   sides”, “Turn around”, “Come to me”, “Go to your seats”.

  • Вчити сприймати англійську мову на слух.

— Навчати діалогічного мовлення.

— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

— Виховувати культуру спілкування.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

Т: Hello! Hi! (Учитель рухами показує учням привітання, вони повторюють за ним.)

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми потренуємось у вживанні слів "hello", "goodbye", повторимо фразу "How are you?" та відповіді на неї, пригадаємо, як треба представлятися англійською мовою. Тож, почнемо наш урок. Let`s start!

3.Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Вивчення пісні привітання “Hello! How are you?” https://www.youtube.com/watch?v=hqx2phxn_cM

HELLO, HELLO! HOW ARE YOU?

I'm fine. I’m fine.

I hope that you are too.

Діти хором повторюють текст вірша за вчителем, потім два-чотири учні (за бажанням) розповідають його самостійно і співають разом.

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Фонетична зарядка.

- Учитель нагадує учням фрази “How are you?”, “Im fine!”, “Im ok!”, “Im so-so!”, доповнюючи їх рухами. Учні повторюють за ним.

- Гра з м’ячем на перевірку знань фраз.

2.Повторення й активізація ЛО теми. ,

1)Бесіда з учнями.

Т (по черзі звертається до кожного учня): Hello! Hi! How are you? Goodbye! Bye! Учні реагують відповідними репліками.

2)РВ, впр. 1 (с. 16).

Слухаємо запис.

Повторють діти за вчителем кожну фразу.

3) PB, впр.3 с.17 Інсценування діалогів.

4) Фізкультхвилинка

Учитель вимовляє команди і показує, що треба робити. Учні слухають і виконують відповідні рухи спочатку за вчителем, потім — самостійно. (Look at the ceilling, look at the floor, look at the window, look at the door! Hands up! Shake your hands, clap your hands, down your hands and sit down!)

5) W.B. впр. 1 (с. 11).

Учитель включає дитячі пісні. Учні самостійно обводять малюнки, розфарбовують.

6) Фізкультхвилинка

Учитель вимовляє команди і показує, що треба робити. Учні слухають і виконують відповідні рухи спочатку за вчителем, потім — самостійно.

Т: Hands up! Hands down! Hands on hips! Sit down! Stand up! Hands up! Turn around! Come to me! Go to your seats!

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: Скажіть, будь ласка, чого ви навчилися на перших чотирьох уроках англійської мови?

Ps: Вітатися, представлятися, питати, як справи, виконувати команди, прощатися.

  1. Закінчення уроку.

Учитель разом з учнями промовляють вірш прощання.

Т: One, two, three, four, five,

     I say: “Good bye!”

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
17 жовтня 2020
Переглядів
1881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку