Урок англійської мови у 1 класі "Fun English"

Про матеріал
Застосування здоров'язберігаючих технологій на уроках англійської мови Англійська мова - це серйозний і складний предмет. З перших уроків діти вчаться спілкуватися нею. При цьому учні повинні набути великий об’єм нового мовного матеріалу (лексичні одиниці, граматичні форми, удосконалювати навички вимови). На уроках учням доводиться багато запам'ятовувати, говорити, писати, читати, слухати і аналізувати інформацію, тому вчитель повинен приділяти особливу увагу здоров’язберігаючим технологіям. Головним завданням вчителя має стати забезпечення максимально сприятливої і комфортної атмосфери, створення у дітей позитивного настрою на уроці. Позитивні емоції здатні повністю знімати наслідки негативних впливів на організм школяра. Учитель повинен прагнути викликати позитивне ставлення до предмету, підвищувати інтерес і мотивацію здобувачів освіти. Важливо, щоб у дітей не з'являлося почуття страху перед предметом. Мета: застосовувати елементи здоров'язберігаючих технологій на уроках англійської мови, використовувати методи позитивної психологічної підтримки учня, враховуючи його індивідуальні особливості; здійснювати диференційований підхід до дітей з різними можливостями. Яким же повинен бути урок з позиції здоров'язбереження? Для покращення здоров'я учнів велике значення має організація уроку. Щоб уникнути втоми і перевантаження дітей, необхідно будувати урок у відповідності з динамікою уваги учнів, враховувати час для кожного завдання, змінювати види робіт. З метою запобігання стомлюваності учнів, а також у цілях профілактики порушення постави і зору, кожен урок має містити оздоровчі моменти: фізкультхвилинки, динамічні паузи, хвилинки релаксації, дихальну гімнастику, гімнастику для очей. Рефлексія – важливий етап уроку, в ході якого учні самостійно оцінюють успішність засвоєння матеріалу, власну результативність та усвідомлено діляться своїми емоціями. Для вчителя рефлексія має виняткове значення: за її допомогою можна оцінити, що зрозуміли і усвідомили учні, а над чим потрібно додатково попрацювати; які типи вправ їм подобаються найбільше, а які не викликають зацікавленості.
Перегляд файлу

Застосування здоров'язберігаючих технологій на уроках англійської мови

Англійська мова - це серйозний і складний предмет. З перших уроків діти вчаться спілкуватися нею. При цьому учні повинні набути великий об’єм нового мовного матеріалу (лексичні одиниці, граматичні форми, удосконалювати навички вимови). На уроках учням доводиться багато запам'ятовувати, говорити, писати, читати, слухати і аналізувати інформацію, тому вчитель повинен приділяти особливу увагу здоров’язберігаючим технологіям.

Головним завданням вчителя має стати забезпечення максимально сприятливої і комфортної атмосфери, створення у дітей позитивного настрою на уроці. Позитивні емоції здатні повністю знімати наслідки негативних впливів на організм школяра. Учитель повинен прагнути викликати позитивне ставлення до предмету, підвищувати інтерес і мотивацію здобувачів освіти. Важливо, щоб у дітей не з'являлося почуття страху перед предметом.

Мета: застосовувати елементи здоров'язберігаючих технологій на уроках англійської мови,  використовувати методи позитивної психологічної підтримки учня, враховуючи його індивідуальні особливості;  здійснювати диференційований підхід до дітей з різними можливостями. Яким же повинен бути урок з позиції здоров'язбереження?

 Для покращення здоров'я учнів велике значення має організація уроку. Щоб уникнути втоми і перевантаження дітей, необхідно будувати урок у відповідності з динамікою уваги учнів, враховувати час для кожного завдання, змінювати види робіт.

З метою запобігання стомлюваності учнів, а також у цілях профілактики порушення постави і зору, кожен урок  має містити оздоровчі моменти: фізкультхвилинки, динамічні паузи, хвилинки релаксації, дихальну гімнастику, гімнастику для очей.

Рефлексія – важливий етап уроку, в ході якого учні самостійно оцінюють успішність засвоєння матеріалу, власну результативність та усвідомлено діляться своїми емоціями. 

Для вчителя рефлексія має виняткове значення: за її допомогою можна оцінити, що зрозуміли і усвідомили учні, а над чим потрібно додатково попрацювати; які типи вправ їм подобаються найбільше, а які не викликають зацікавленості.

Урок англійської мови у 1 класі

Тема: “Fun English”

Мета:

Навчальна: навчити використовувати вивчені лексичні одиниці з тем «Сімя», «Школа», «Тварини», «Кольори» в різних мовленнєвих ситуаціях; формувати навички монологічного та діалогічного мовлення. Формувати емоційну грамотність та ціннісне ставлення до власного здоров’я. 
Розвиваюча: розвивати память,увагу,мислення, комунікативні здібності та навички емоційного самоконтролю, самоусвідомлення, стресостійкості.

Практична: практикувати застосування вивченого мовного інвентаря в запропонованих ситуаціях.
Виховна: виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, повагу до членів родини, мотивацію до навчання в школі, зменшення рівня напруги під час уроку.

 

Обладнання: предметні малюнки,роздатковий матеріал, демонстраційна презентація, музичний супровід (аудіозапис), ляльковий театр, конструктор «Лего», хлопавки, плакат «Чарівне дерево».

 

Хід уроку

І.Організація класу. Привітання.

Вчитель: Сьогодні на наше свято завітав гість. Давайте привітаємось з ним.

Смайлик: Ой куди це я потрапив?

Вчитель: Ти потрапив на свято англійської мови. Але спершу привітайся!

Смайлик:   Добрий вечір! Ой, ні, не так… З Новим роком! Щось знову не те… Ага, Happy birthday to you. Happy birthday to you

Вчитель: Ти знову наплутав. Діти, як можна привітатись англійською мовою? Давайте навчимо Смайлика! (діти під пісню “Hello, Hello, How are you” вітаються і виконують певні рухи).

Смайлик: Super! У мене гарний настрій! А у вас? (учні показують свій настрій жестами)

ІІ. Основна частина.

1.Мовленнєва зарядка

-пісня «My family»;
-бесіда (учень виходить до дошки, обирає м’яку іграшку на руку і опитує учнів про сім’ю, їх уподобання);
-діалог (учні виходять парами, обирають іграшки і відтворюють діалог про свою сім’ю).

2.Фонетична зарядка

-діти виконують динамічну руханку - пісню «A is for apple» (за методикою асоціативних символів).

3.Гра «Пірамідка»

- учні складають пірамідку з різних кольорів на швидкість, називаючи кожен колір вголос.

4.Говоріння (повторення лексики з теми «Тварини»)

Смайлик дає конверт учителеві і шепоче щось на вухо

Вчитель: Діти, виявляється наш Смайлик – художник. Нам у подарунок він намалював різних тварин, але хвилюється, що ви їх не розпізнаєте. Назвіть, кого ви бачите на малюнках (екрані)

Учні: I see

5. Гра «Вгадай тваринку» з хлопавками (на дошці малюнки з тваринами, учні виходять парами, вчитель називає тварину, учні повинні на швидкість вказати хлопавкою на названу тварину).

6.Фізхвилинка (діти стають в коло і виконують з рухами пісню “Baby Shark”).

7. Гра «Кольоровий конструктор»

- у кожного учня на парті є різнокольорові частини конструктора; вчитель називає колір, учні будують різнокольоров з конструктора .

8. Гра «Склади портфель» (на столі: портфель, шкільне приладдя, іграшки. Завдання: скласти портфель, вибираючи необхідні речі для школи та називаючи їх).

9. Гра «Впізнай на дотик» (впізнати предмет із зав’язаними очима і назвати його)

ІІІ. Заключна частина

●Бесіда

Вчитель: Ну що, Смайлику, ти вже вивчив трохи англійську мову?

Смайлик: I see green, I see yellow

I see that funny fellow

I see white, I see black, I see that and that, and that.

(Показує жестами і присідає)

I see pink, I see brown.

●Рефлексія. Арт-терапія (прийом «Чарівне дерево»).

У кожного на парті паперові заготовки листочків, квіточок та яблук, які учні зможуть закріпити на «Чарівному дереві».

  • листочок – мені не зрозуміло, у мене не виходить, тому мені потрібна допомога;
  • квітка – було важко, але я впорався / зрозумів;
  • яблуко – я розібрався і мені легко було виконувати всі завдання на уроці.


Вчитель: виберіть і розмалюйте той предмет, який би показав ваше ставлення до уроку.

●Пісня “Good bye” (з рухами)

 

docx
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку