Урок № |
Урок по темі № |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва діяльність |
Змістові лінії |
||||||||
|
|
План
|
Факт
|
|
лексика |
граматика |
говоріння (усна взаємодія та продукування) |
аудіювання (сприй- мання на слух)
|
читання (зорове сприйняття |
письмо (писемна взаємодіяпродуку вання)
|
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
||
Тема1. UNIT 1. My Family, Friends and Me. Моя сім’я, друзі та я 13год |
||||||||||||||
1 |
1 |
03.09 |
|
Вітаю. Формування навичок іншомовного мовлення. Рольові ігри. |
Hello, I am…, Good buy |
|
Впр.1,2,3,4 c.6-7 |
Впр.1,2,3 c.6-7 |
Впр.3 c.7 |
WB |
|
|||
2 |
2 |
07.09 |
|
Привіт! Розвиток навичок усного висловлювання.Лічба до 3. |
Hi, One,two, three |
|
Впр.1,2b с.8 |
Впр.1,2,3 с.8-9 |
Впр.4 с.9 |
WB |
|
|||
3 |
3 |
10.09 |
|
Доброго ранку! Розвиток навичок усного висловлювання. Види привітань. |
Good morning, Good afternoon, Good evening, Good night |
|
Впр.1 с.10 |
Впр.1,2,3 с.10-11 |
Впр. 3,4 с.10-11 |
WB |
|
|||
4 |
4 |
14.09 |
|
Як тебе звати? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
What is your name? My name is … His\Her name is … |
Her/his/ my |
Впр.2,4 с.12-13 |
Впр.1,2,3 с.12-13 |
Впр.3 с.13 |
WB |
|
|||
5 |
5 |
17.09 |
|
Мої друзі. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах. |
My friend, one, two, three, four |
He/his, she/her |
Впр.4 с.15 |
Впр.1,2,3 с.14-15 |
|
WB |
|
|||
6 |
6 |
21.09 |
|
Як справи? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
How are you? I am fine. So so. I am OK. |
|
Впр.3,4 с.17 |
Впр.1,2 с.16 |
|
WB |
|
|||
7 |
7 |
24.09 |
|
Ти щасливий? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах. |
Happy, sad, tired, angry |
Are you? Questions/ short answers |
Впр.3,4 с.19 |
Впр.1,2 с.18 |
Впр.3 с.19 |
WB |
|
|||
8 |
8 |
28.09 |
|
Він утомлений? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота з малюнками. |
Is she\he…? She\he is… ЛО теми |
Is he? Questions/ short answers |
Впр.1,3,4 с.20-21 |
Впр.1,2 с.20 |
Впр.2,3 с.20-21 |
WB |
|
|||
9 |
9 |
01.10 |
|
Моя сім’я. Розвиток навичок усного висловлювання. Розповіді учнів.
|
This is my father\ mother\ sister \ brother ЛО теми |
This is |
Впр.1,2,3 с.22-23 |
Впр.1,2,3 с.22-23 |
Впр.3 с.23 |
WB |
|
|||
10 |
10 |
05.10 |
|
Моє родинне дерево. Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 5. |
Grand mother, grandfather, family tree One, two, three, four, five ЛО теми
|
This is |
|
Впр.1,2,3 с.24-25 |
Впр.1b,3b с.24-25 |
WB |
|
|||
11 |
11 |
08.10 |
|
Хто це? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
Who is this? ЛО теми |
This is |
Впр. 4 с.26 |
Впр.1,2,3,4 с.26 |
Впр.2,4 с.26 |
WB |
|
|||
12 |
12 |
12.10 |
|
«Моя сім’я, друзі та я.» Проектна робота. |
ЛО теми |
|
Впр.2 с.28-29 |
|
Впр.1 с.27 |
WB |
|
|||
13 |
13 |
15.10 |
|
Узагальнення з теми «Моя сім’я, друзі та я». |
ЛО теми |
|
Впр.3 с.28 |
|
|
WB |
|
|||
Тема 2. UNIT 2. Toys. Іграшки 10год
|
||||||||||||||
14 |
1 |
19.10 |
|
Що це? Розвиток навичок усного висловлювання. Назви іграшок. |
Ball, doll, car, ship What is this? It is … ЛО теми |
Whats this? –It’s a |
Впр.2,3 с.30-31 |
Впр.1,2 с.30 |
Впр.1,2,3 с.30-31 |
WB |
|
|||
15 |
2 |
22.10 |
|
Це літак? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
Plane, train, cat, rat Is it a…? Yes, it is\ No, it isn’t ЛО теми |
Is it? Short answers |
Впр. 2,3, с.32-33 |
Впр.1,2,4 с.32-33 |
Впр. 2,3 с.32-33 |
WB |
|
|||
16 |
3 |
02.11 |
|
Порахуймо! Розвиток навичок усного висловлюван-ня. Лічба до 10. |
Six, seven, eight, nine, ten ЛО теми |
I can see |
|
Впр.1,2,3,4 с.34-35 |
Впр.3 с.35 |
WB |
|
|||
17 |
4 |
05.11 |
|
Кольори. Розвиток навичок усного висловлюван-ня. Робота з малюнками. |
What colour is it? It is… Red, blue, grey, green ЛО теми |
I can see |
|
Впр.1,2 с.36 |
Впр.2,3 с.36-37 |
WB |
|
|||
18 |
5 |
09.11 |
|
Якого це кольору? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
Yellow, black, brown, white ЛО теми |
What color?- It’s What’s this ? |
Впр.2,3,4 с.38-39 |
Впр.1,2 с.38 |
Впр.3 с.39 |
WB |
|
|||
19 |
6 |
12.11 |
|
Покатаймося на велосипеді! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Bike, to ride a bike, roller skates, to roller skate ЛО теми |
What’s this It’s What colour I can see |
Впр.1,2,4 с.40-41 |
Впр.1,2 с.40 |
Впр.3 с.41 |
WB |
|
|||
20 |
7 |
16.11 |
|
Це мій скейт. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
Skateboard, to skateboard, scooter, to ride a scooter ЛО теми |
What’s this It’s What colour I can see |
Впр.1,2,3,4 с.42-43 |
Впр.1,2,3,4 с.42-43 |
Впр.1,3 с.42-43 |
WB |
|
|||
21 |
8 |
19.11 |
|
Пограймося в басейні. Розвиток навичок усного висловлювання |
Swing, slide, pool, sandpit ЛО теми |
I can see a |
|
Впр.1,2 с.44 |
Впр. 3,4 с.45 |
WB |
|
|||
22 |
9 |
23.11 |
|
Іграшки. Робота з малюнками. |
ЛО теми |
|
|
|
|
WB |
|
|||
23 |
10 |
26.11 |
|
Узагальнення з теми «Іграшки». Проектна робота. |
ЛО теми |
|
Впр. 3,4 с.48 -549 |
|
|
WB |
|
|||
Тема 3. UNIT 3. Winter Holidays. Зимові свята 8 год
|
||||||||||||||
24 |
1 |
30.11 |
|
Це наша різдвяна ялинка. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.
|
Apple, box ЛО теми |
Let’s Please Thank you |
|
Впр. 3 с.50 Літери Aa, Bb |
|
WB Літери Aa, Bb |
|
|||
25 |
2 |
03.12 |
|
Це наша різдвяна ялинка. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Сandy, Christmas tree, bell, star Let’s decorate … Please, give me … Here you are. Thank you. ЛО теми |
Let’s Please Thank you |
Впр.3,4 с.50-51 |
Впр.1,2 с. 50 |
|
WB |
|
|||
26 |
3 |
07.12 |
|
Щасливого Різдва! Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту. |
Clown, deer ЛО теми |
Let’s Please Thank you |
|
Впр. 3 с.52 Літери Cc, Dd |
|
WB Літери Cc, Dd Впр.5 с.53 |
|
|||
27 |
4 |
10.12 |
|
Щасливого Різдва! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
Santa Claus, stocking, card, ball Merry Christmas ЛО теми |
Let’s Please Thank you |
Впр.4 с.53 |
Впр.1,2 с.52 |
|
WB |
|
|||
28 |
5 |
14.12 |
|
Щасливого Нового року! Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту. |
Elephant, frog ЛО теми |
|
|
Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff |
|
WB Літери Ee, Ff Впр.5 с.55 |
|
|||
29 |
6 |
17.12 |
|
Щасливого Нового року! Розвиток навичок сприйняття на слух. Проектна робота. |
New Year, sing a song, play a game, party, dance a dance Happy New Year ЛО теми |
|
Впр.5 с.55 |
Впр.1,2 с.54 |
|
WB |
|
|||
30 |
7 |
21.12 |
|
Узагальнення з теми «Зимові свята». |
ЛО теми |
|
|
Впр. 1,2 с.56-57 |
|
WB Літери Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff Впр.3,4 с.57-58 |
|
|||
31 |
8 |
24.12 |
|
Підсумковий урок за 1 семестр |
ЛО теми |
|
Робота в парах |
|
|
WB Літери Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||