Перегляд файлу

Мета:

  • узагальнити і систематизувати знання з даної теми, показати позитивні і негативні сторони інтернету;
  • розвивати мислення, увагу, память, вміння висловлювати думки;
  • виховати пошану до суперника, уміння гідне вести суперечку, стійкість, волю до перемоги, винахідливість, уміння працювати в команді.

Обладнання:

Хід уроку:

І. Організаційна частина.

Секретар суду: Встати, суд йде!

Вступне слово судді: Прошу сідати!

В одному невеличкому містечку жив хлопчик Еміль. Братів і сестер в нього не було. Переїхав до цього міста з батьками недавно, тому друзів так само не було. Єдиною втіхою завжди є ноутбук та Інтернет. Одразу, прийшовши зі школи, Еміль переглядав фільми, слухав музику, спілкувався в чаті, грав ігри, спілкувався з дідусем і бабусею через скайп. Так дізнавався про новини у світі, кіно, музиці, знав погоду. Коли домашні завдання були непосильні – Інтернет завжди допомагав. Батьки часто наголошували Емілю, що краще піти на вулицю погуляти, покататися на велосипеді, знайти друзів і  спілкуватися з ними реально, а не віртуально. Не завжди Інтернет такий чудовий: в чаті можна спілкуватися зі зловмисниками,  можна зайти на невідомий сайт, відкрити рекламу і завантажити віруси на компютер.

Отже, на сьогоднішньому уроці, ми повинні визначити користь і недоліки глобальної мережі Інтернет. Починаючи судовий процес над Інтернетом, слово надається обвинувачеві

Обвинувач: Шановний суддя. Присяжні! Інтернет - це ще одна сторіночка у розвитку людства, яку ми з часом перегорнемо як і всі інші. Проте вона залишить для нас тільки шкоду. Якщо довго сидіти за компютером, погіршується зір, постава. Люди перестають спілкуватися одне з одним, більше друзів шукають через соціальні мережі чати, реальне замінюють віртуальним. Надсилають повідомлення та електронні листи у вигляді спамів, заходять на незнайомі сайти, що заражують компютери вірусами.

Результати досліджень показують, що кількість часу, проведений в Інтернеті, пов'язано із зменшенням спілкування вдома, у колі сім'ї, і зменшенням числа друзів і знайомих, з якими раніше підтримувався зв'язок .

Адвокат: Я протестую! Інтернет - сучасне інформаційне поле. Неможливо навіть уявити його простори. Що не запитаєш в пошуковій системі все знає, на все дасть відповідь. Не потрібно сидіти в бібліотеках годинами у пошуках інформації, тепер зручним є використання електронних підручників і книг. А щодо спілкування, то завдяки цій чарівній мережі можна побачити родича чи знайомого, який знаходиться за сотні кілометрів, миттєво надіслати електронного листа, переглянути новини у зручний для кожного час, переглянути маршрут.

Суддя: Ми уважно вислухали докази обвинувача і адвоката. До класу запрошується перший свідок.

Свідок: Клянуся говорити правду і нічого крім правди! Я учениця (учень) 4 класу. Знаю, що таке Інтернет, і як ним користуватися.

Суддя: Обвинувач, прошу запитання до свідка.

Обвинувач:

  • Звідки ви дізналися про мережу?
  • Які програми використовуєте для доступу до інформації?
  • Чи завжди інформація з Інтернету є достовірною?
  • Дякую, запитань більше немає.

Суддя: Чи є запитання до свідка?

Адвокат:

  •  
  • Суддя: Суд, розглянувши всі обставини справи і вислухавши всіх свідків, вирішив: Інтернет - це всього лише інструмент. Все залежить від того, хто і в яких цілях його      використовує.

ІЯ

Internet – двозначна річ. З одного боку, це простір свободи, з іншою – прозорості і контролю. Internet увібрав в себе не тільки достоїнства глобальності, але і глобальні вади. Технічний прогрес зупинити неможливо, але слід пам'ятати, що у будь-якої новини є свої позитивні і негативні сторони. І чим стане Internet в нашому житті, залежить від людини…

Вирок остаточний і не оскаржує! Судове засідання оголошується закритим!

Секретар: Встати! Суд йде!

Завершальне слово Вчителя:

(Підведення підсумків заняття).

Протягом заняття нам вдалося поглянути на глобальну комп'ютерну мережу Internet з різних сторін. Виявлені як позитивні, так і негативні її якості.

Узагальнюючи все вищесказане можна зробити висновок, що Internet є дуже важливим джерелом інформації, користуватися яким поза сумнівом треба, проте при цьому не слід забувати про ті проблеми, які несе в собі глобальна мережа і відноситься до неї з часткою розумного скептицизму.

На дошці з’являються у вигляді таблиці, позитивні та негативні сторони використання Internet.

Позитивні

Негативні

Спілкування без меж в реальному масштабі часу.

Оперативний глобальний пошук інформації.

Передача файлової інформації без використовування зовнішніх носіїв.

Інтернет-торгівля і банківські операції.

Можливість дистанційної освіти.

Додаткові робочі місця.

Системи оперативного опитування соціологічного або іншого.

Розподілені розрахунки.

Розваги.

 

Підміна реального спілкування віртуальним.

Погіршення креативної здатності.

Шкода здоров'ю.

Розповсюдження комп'ютерних вірусів.

Розповсюдження нелегальної інформації.

Можливість невірогідності інформації.

Порушення авторських прав.

Відносна незахищеність електронних грошей.

Електронний спам.

Вторгнення в особисте життя.

Висока вартість послуг провайдерів.

 

 Дякую всім за співпрацю, до побачення!

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Інші матеріали
Додано
21 серпня 2019
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку