Свято англійської абетки
(виховний захід для учнів 1 – 2 класів)
Вчителя початкових класів
школи І – ІІІ ступенів № 233
Оболонського району
Чайки Тетяни Сергіївни
Київ 2020 р.
Мета: закріпити знання із вивченого англійського алфавіту; розвивати навички мовлення; продемонструвати успіхи дітей у навчанні та оволодінні ними різними формами ігор; продемонструвати усне засвоєння мовленнєвого матеріалу; розвивати інтелект, пам’ять, увагу; прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати любов до природи.
Обладнання: картки з літерами англійського алфавіту та картинки із зображенням тварин.
Хід свята
Вчитель: Attention! Attention! Attention! Today we feast – day of the English alphabet. We made the first step in learning English.
Учень 1: We learned to read.
Учень 2: We learned to write.
Учень 3: We learned to count.
Учень 4: We rejoice in victories.
(вірш “The school”)
Учень 1: The school has doors that open wide,
Учень 2: And friendly teachers wait inside.
Учень 3: Hurry, hurry, let’s go in,
Учень 4: For soon the lessons will begin.
Учень 5: Books and pencils I will need,
Учень 6: When I start to write and read.
Учень 7: Lots to learn and lots to do,
Учень 8: I like to go to school, don’t you?
Вчитель: Now you can rhyme “The English letter”. (Діти показують літеру з картинкою, розповідають вірш і виставляють букви в алфавітному порядку). (Додаток № 1).
Вчитель: Літери від «А» до «Z» вивчили старанно всі, то ж давайте заспіваєм пісеньку «The ABC».
THE ABC
A B C D E F G
H I J K L M N O P
Q R S and T U V
W and X Y Z
This is called the alphabet
Which we never must forget
Letters twenty – six in all,
Back wards now we’ll sing them all:
Z Y X and W V
U T S and R Q P
O N M and L K J
I H G F E D C B A
(вбігає Незнайко)
Вчитель (українською мовою): Незнайку, в чому справа? Що трапилось? У нас свято, а ти вриваєшся, ніби за тобою хтось гониться?
Незнайко: Так і є. За мною гониться злодій, хоче вкрасти мою шапку.
Вчитель: А що ж у ній такого цінного, щоб її красти?
Незнайко: Ви що, не бачите, яка вона велика? А чим більша шапка, тим розумніша голова. Хіба ви не знаєте?
Вчитель: Ой, Незнайко не сміши нас. Ось зараз ми перевіримо, що ти знаєш і що вмієш. На, тримай указку і покажи, які літери з англійської абетки ти знаєш.
Незнайко(підходить до дошки): Ось пів яйця і яйце знову (показує на літери «С» і «О»).
Вчитель (до дітей): А точніше?
Учні (хором): “C” and “O”.
Незнайко (вказує на літери «К» і «Х»): це півжука, це хрест. О’кей?
Вчитель:(до дітей) А точніше?
Учні (хором): «Х» and «К».
Незнайко (вказує на «N» і «Z»): Ось гачок стоїть рівненько, а це котиться в кювет.
Вчитель: Діти, поясніть Незнайку, що за букви?
Учні (хором): «N» and «Z».
Незнайко
(вказує на пари літер: F та E; I та L; V та W):
А ці літери в абетці
Що за писар написав?
Щоб було їх тут побільше –
Елемент попропускав?!
(хватає ручку і хоче дописати «пропущені» елементи)
Вчитель: Почекай, Незнайку, нам тебе шкода. Все переплутав ти на світі, і тільки насміялись з тебе діти. Ти до школи мусиш записатись, щоб цікавого й розумного дізнатись. А якщо буде щось не зрозуміле, друзі тобі завжди допоможуть, бо дружба – то велика сила.
A song «If you travel with your friend» (на мотив «Если с другом вышел в путь»)
І куплет
If you travel with your friend (2 times)
You enjoy the journey.
With the merry friends of mine (2 times)
I’m happier and stronger.
Приспів
When it rains, or when it snows,
When it sunny or wind blows (2 times)
All my dear friends with me
ІІ куплет
On the bear I’m friends (2 times)
I’ll go without fear
If with my friend will be I (2 times)
And it’ll be a lone bear.
Приспів
Вчитель: Children, do you like animals? What animals do you like? (Відповіді дітей)
Учень 1: I like a cat.
Учень 2: I like a dog.
Учень 3: I like a hen.
Вчитель: А зараз відгадайте загадки про тварин.
Загадки
A lot of sports A very long nose.
A long, long neck. It grows and grows.
A funny scarf. He is huge and likes fun.
It’s a … (giraffe) It is a … (elephant)
Lives in seas and rivers As red as fire,
His hands are like two pincers. With a fuzzy tale.
As round as a cab. He likes long walks.
Who is it? – It is a … (crab) It is a … (fox)
Green and long
With many teeth.
Beautiful smile –
It’s a … (crocodile)
Вчитель: Now let us tell the story of one man, who also liked animals.
(Інсценівка «Хазяйство». Діти показують тварин і декларують)
Автор:
Не знав добрий дідусь Тед,
Як бідність здолати,
Мусив собі на базарі
The hen він придбати.
Учень 1:
Куд – кудах
Автор:
The hen says
Учень 1:
I can give so many eggs.
Автор:
Не знав добрий дідусь Тед,
Як бідність здолати,
Мусив собі на базарі
The duck купувати.
Учень 2:
Кря – кря
Автор:
The duck said
Учень 2:
I can give much meat, Ted!
Автор:
Не знав добрий дідусь Тед,
Як бідність здолати,
Мусив собі на базарі
The goose купувати.
Учень 3:
Га – га
Автор:
The goose said
Учень 3:
I have got a lot of fat!
Автор:
Не знав бідний дідусь Тед,
Як бідність здолати,
Мусив собі на базарі
The sheep купувати.
Учень 4:
Бе – бе
Автор:
The sheep says
Учень 4:
Cool! I can give a lot of wool.
Автор:
Не знав добрий дідусь Тед,
Як бідність здолати,
Мусив собі на базарі
The goat купувати.
Учень 5:
Ме – ме
Автор:
The goat says
Учень 5:
Від базару час увесь.
Автор:
Не знав добрий дідусь Тед,
Як бідність здолати,
Мусив собі на базарі
The cat купувати.
Учень 6:
М’яв – м’яв
Автор:
The cat says
Учень 6:
I can catch so many mice.
Автор:
Не знав добрий дідусь Тед,
Як бідність здолати,
Мусив собі на базарі
The dog купувати.
Учень 7:
Гав – гав
Автор:
The dog said
Учень 7:
I can guard your home, Ted!
Автор:
Не знав добрий дідусь Тед,
Як бідність здолати,
Мусив собі на базарі
The cow купувати.
Учень 8:
Му – му
Автор:
The cow said
Учень 8:
I’ll give a lot of milk to Ted.
Автор:
І став добрий чоловік
Жити – поживати
Та хазяйство із любов’ю
Своє доглядати.
Учень 1:
This is a hen.
Учень 2:
This is a duck.
Учень 3:
This is a goose.
Учень 4:
This is a sheep.
Учень 5:
This is a goat.
Учень 6:
This is a cat.
Учень 7:
This is a dog.
Учень 8:
This is a cow.
Учень 9:
One, two, three, four, five, six, seven and eight.
Вчитель: Ось і закінчується наше свято, але шлях до знань тільки розпочався. Thank you for your work. I hope you have found our lesson interesting. Good bye, see you tomorrow.
(Додаток № 1)
A – Aunt Annet
Has a cat.
B – Bim – bom says the bell
It is ringing very well.
C – A clever cat
Caught a rat.
D – Donald Ducking likes to drive
It is very happy life.
E – Elephant is so big,
He likes eating tasty fig.
F – Four foxes in the forest go
To find a frog, I hope so.
G – Giraffe has a giant gift,
He can’t put it in the lift.
H – A hen in the house
Sees a little grey mouse.
I – We like ice cream, you and I
But we can’t fly in the sky.
J – Jaguars are in the jeep
Making sounds beep, beep, beep.
K – Koala, kitten, kangaroo
Live all together in the zoo.
L – Lion’s eating lollipop
Sitting at the house top.
M – Mouse Mark likes the park,
Merry monkey likes the donkey.
N – Number nine is so fine!
Birds are singing in the pine.
O – An old wise owl
Found a boul.
P – Penguin, parrot and peacock
Want to buy the better lock.
Q – Pretty queen
Likes top sing.
R – Rabbit Rodger likes to run
In the morning summer sun.
S – Snake and snail
Want to sail.
T – Tigers count: 1, 2, 3,
Looking at the tiny tree.
U – Unicorn went to the market
To buy umbrella and the bucket.
V – Violet cans
In the violet vans.
W – Wolf in winter
Bought a printer.
X – Red fox
Has a box.
Y – Yak is sailing in the boat,
He is dreaming of the yacht.
Z – Zebra Zeta in the zoo
Sees a little kangaroo.
Література: