Тема: Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш). Створення силуету.
Мета: ознайомити учнів із поняттям «Силует»; актуалізувати знання учнів про птахів – частину живої природи; вчити учнів зображати за допомогою фарб силуети птахів; розвивати художні здібності учнів, чуття кольору, вміння працювати з гуашшю; виховувати старанність, охайність в роботі, бережливе ставлення до природи.
Обладнання: мультимедійний комплект, ємність для води, фарби, тонований та білий папір.
Хід уроку
1.Організація класу.
1.1 Привітання.
Добрий день , малята!!!Хлопчики і дівчата!
З давніх пір і донині ,
Кажуть у нас в Україні !
«Здоровенькі були».
1.2.Приготування до уроку.
Привіталися любенько,
Усміхнулися раденько.
Сонячний заряд візьмем ,
З ним в країну знань підем!
2. Створення позитивного психологічного клімату
2.1Слухання музики( Флейта)
-Який муз.інструмент звучав?
-Чи сподобалось?
- Як ви себе почували?
2.2. Актуалізація знань.
Ви вже слухали симфонічну казку , у якій звучала флейта .
У казці флейта відображала голос ,а кого послухайте загадку
Цілий день працюю в гаї
Діловито дзьобом б’ю,
Я не цвяхи забиваю,
Я комашок дістаю.
(Дятел)
(Слайд № 1 ) Виховний момент ( підгодівля пташок)
3. Оголошення теми уроку .
І як ви здогадалися ми сьогодні будемо слухати ,говорити і творчо працювати над такою темою( слайд № 2)
4.Вивчення нового матеріалу .
4.1 Робота за підручником ст. 38 ( слайд №3)
4.2 Розповідь вчителя (Слайд №4)
5. Фіз-хвилинка.
6. Творча робота
6.1 Які потрібні інструменти та матеріали (слайд №5)
6.2.Щоб гарно працювати ми повинні правила знати . (Слайд № 6,7,8)
6.3. Інструктаж щодо виконання послідовності дій .(Слайд №9)
7. Виставка робіт (слайд 10) творча робота
8. Самооцінювання (слайд 11)
За допомогою лего.
9. Підсумок уроку . Рефлексія (лего)
Гра «Так» чи «Ні»
9.1 Флейта – це муз. Інструмент. (так )
9.2 Силует- це скульптурне зображення (Ні)
9.3 Пташок треба взимку підгодовувати і берегти(так)
9.4 Ви на уроці відповідали гарно і працювали творчо (так) Слайд 12